Els municipis de l’Alt Palància suspenen les seues festes per unanimitat

Vista de Sot de Ferrer, en l'Alt Palància (Castelló)

Tots els municipis de l’Alt Palència han decidit suspendre les festes d’estiu | Mancomunitat de l’Alt Palància

 

Tots els municipis de la comarca de l’Alt Palància (Castelló) han decidit, per unanimitat, suspendre totes «les festes locals i actes multitudinaris en l’època d’estiu» en la zona. D’esta manera ho han informat des de la Mancomunitat i des dels Ajuntaments, a través d’un comunicat conjunt.

 

La decisió s’ha pres després de la celebració de dos reunions per videoconferència durant les últimes setmanes entre els alcaldes dels municipis de la comarca. En estes reunions, s’han posat en comú diferents qüestions sorgides com a conseqüència de la pandèmia provocada pel coronavirus, a demés de l’«adopció de diferents acords per a adaptar les polítiques locals a la nova normalitat».

 

Finalment, i fruit del consens, els ajuntaments han decidit publicar un comunicat conjunt anunciant la suspensió de totes les festes fins a nou avís.

 

Les localitats que formen part de la Mancomunitat i que, per tant, suspenen les seues festes són les següents:

  • Algimia de Almonacid
  • Almedíjar
  • Azuébar
  • Altura
  • Barracas
  • Bejís
  • Benafer
  • Castellnovo
  • Caudiel
  • Chóvar
  • Fuente la Reina
  • Gaibiel
  • Geldo
  • Higueras
  • Jérica
  • Matet
  • Navajas
  • Pavías
  • Pina de Montalgrao
  • Sacañet
  • Segorbe
  • Soneja
  • Sot de Ferrer
  • Teresa
  • Torás
  • El Toro
  • Vall de Almonacid
  • Villanueva de Viver
  • Viver

Últimes notícies

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.