13.5 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Els municipis de l’Alt Palància suspenen les seues festes per unanimitat

Vista de Sot de Ferrer, en l'Alt Palància (Castelló)

Tots els municipis de l’Alt Palència han decidit suspendre les festes d’estiu | Mancomunitat de l’Alt Palància

 

Tots els municipis de la comarca de l’Alt Palància (Castelló) han decidit, per unanimitat, suspendre totes «les festes locals i actes multitudinaris en l’època d’estiu» en la zona. D’esta manera ho han informat des de la Mancomunitat i des dels Ajuntaments, a través d’un comunicat conjunt.

 

La decisió s’ha pres després de la celebració de dos reunions per videoconferència durant les últimes setmanes entre els alcaldes dels municipis de la comarca. En estes reunions, s’han posat en comú diferents qüestions sorgides com a conseqüència de la pandèmia provocada pel coronavirus, a demés de l’«adopció de diferents acords per a adaptar les polítiques locals a la nova normalitat».

 

Finalment, i fruit del consens, els ajuntaments han decidit publicar un comunicat conjunt anunciant la suspensió de totes les festes fins a nou avís.

 

Les localitats que formen part de la Mancomunitat i que, per tant, suspenen les seues festes són les següents:

  • Algimia de Almonacid
  • Almedíjar
  • Azuébar
  • Altura
  • Barracas
  • Bejís
  • Benafer
  • Castellnovo
  • Caudiel
  • Chóvar
  • Fuente la Reina
  • Gaibiel
  • Geldo
  • Higueras
  • Jérica
  • Matet
  • Navajas
  • Pavías
  • Pina de Montalgrao
  • Sacañet
  • Segorbe
  • Soneja
  • Sot de Ferrer
  • Teresa
  • Torás
  • El Toro
  • Vall de Almonacid
  • Villanueva de Viver
  • Viver

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.