11.9 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Els municipis de l’Alt Palància suspenen les seues festes per unanimitat

Vista de Sot de Ferrer, en l'Alt Palància (Castelló)

Tots els municipis de l’Alt Palència han decidit suspendre les festes d’estiu | Mancomunitat de l’Alt Palància

 

Tots els municipis de la comarca de l’Alt Palància (Castelló) han decidit, per unanimitat, suspendre totes «les festes locals i actes multitudinaris en l’època d’estiu» en la zona. D’esta manera ho han informat des de la Mancomunitat i des dels Ajuntaments, a través d’un comunicat conjunt.

 

La decisió s’ha pres després de la celebració de dos reunions per videoconferència durant les últimes setmanes entre els alcaldes dels municipis de la comarca. En estes reunions, s’han posat en comú diferents qüestions sorgides com a conseqüència de la pandèmia provocada pel coronavirus, a demés de l’«adopció de diferents acords per a adaptar les polítiques locals a la nova normalitat».

 

Finalment, i fruit del consens, els ajuntaments han decidit publicar un comunicat conjunt anunciant la suspensió de totes les festes fins a nou avís.

 

Les localitats que formen part de la Mancomunitat i que, per tant, suspenen les seues festes són les següents:

  • Algimia de Almonacid
  • Almedíjar
  • Azuébar
  • Altura
  • Barracas
  • Bejís
  • Benafer
  • Castellnovo
  • Caudiel
  • Chóvar
  • Fuente la Reina
  • Gaibiel
  • Geldo
  • Higueras
  • Jérica
  • Matet
  • Navajas
  • Pavías
  • Pina de Montalgrao
  • Sacañet
  • Segorbe
  • Soneja
  • Sot de Ferrer
  • Teresa
  • Torás
  • El Toro
  • Vall de Almonacid
  • Villanueva de Viver
  • Viver
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts dos britànics per fingir un segrest per a exigir 830 euros de rescat

Dos hòmens britànics han sigut detinguts en un hotel de Benidorm després de fingir un segrest i enviar vídeos amb sang i amenaces per a reclamar 830 euros. Se'ls atribuïxen delictes de simulació, estafa i usurpació d'identitat.

Comença la manifestació del taxi a València en un atur de 24 hores amb retencions

Els taxistes han iniciat la manifestació des de diversos punts de València en el marc d'un atur de 24 hores. Ja es registren retencions i el recorregut preveu final a les Torres de Serrans i concentració davant el Palau de la Generalitat fins a les 14.00.

Mercadona dedica més de 1.000 milions a primes, pujada salarial i 7 dies extra de vacacions

La cadena ha repartit 780 milions en primes per a 112.000 empleats i ha lligat els sous a l'IPC. A més, amplia les vacacions de 30 a 37 dies.

Claus de més de 15 mesos d’instrucció per la dana de València

La jutgessa de Catarroja centralitza la causa per la gestió de la dana i ha situat a Carlos Mazón en el nucli de responsabilitat. La investigació abasta 230 morts i centenars de testimoniatges.

Qui era qui el 23F: guia per a entendre els papers desclassificats del colp d’estat

Abans que isquen a la llum els papers del 23F, esta guia repassa als protagonistes del 23 de febrer de 1981 i el paper de cada un en el fracàs del colp.

El Govern desclassifica este dimecres els papers del 23F: 153 documents disponibles en Moncloa

Quaranta-cinc anys després del 23F, l'Executiu difon 153 unitats documentals de Defensa, Interior i Exteriors, consultables lliurement en la web de Moncloa. La decisió arriba després de la seua aprovació en Consell de Ministres en considerar que ja no existix un risc real i present.

Tres menors de 14 i 15 anys detinguts per la presumpta violació d’una menor de 16 a València

La Policia ha detingut a tres menors de 14 i 15 anys per la presumpta violació d'una jove de 16 a València. Queden en llibertat vigilada i s'investiga la difusió d'imatges.

Tres menors de 14 i 15 anys han sigut detinguts per la violació d’una altra menor a València

Tres adolescents de 14 i 15 anys han sigut detinguts a València per la presumpta violació d'una menor de 16 anys. També han sigut investigats per difondre imatges de l'atac, i en els fets figura un altre menor de 13 anys, inimputable.