Els municipis de l’Alt Palància suspenen les seues festes per unanimitat

Vista de Sot de Ferrer, en l'Alt Palància (Castelló)

Tots els municipis de l’Alt Palència han decidit suspendre les festes d’estiu | Mancomunitat de l’Alt Palància

 

Tots els municipis de la comarca de l’Alt Palància (Castelló) han decidit, per unanimitat, suspendre totes «les festes locals i actes multitudinaris en l’època d’estiu» en la zona. D’esta manera ho han informat des de la Mancomunitat i des dels Ajuntaments, a través d’un comunicat conjunt.

 

La decisió s’ha pres després de la celebració de dos reunions per videoconferència durant les últimes setmanes entre els alcaldes dels municipis de la comarca. En estes reunions, s’han posat en comú diferents qüestions sorgides com a conseqüència de la pandèmia provocada pel coronavirus, a demés de l’«adopció de diferents acords per a adaptar les polítiques locals a la nova normalitat».

 

Finalment, i fruit del consens, els ajuntaments han decidit publicar un comunicat conjunt anunciant la suspensió de totes les festes fins a nou avís.

 

Les localitats que formen part de la Mancomunitat i que, per tant, suspenen les seues festes són les següents:

  • Algimia de Almonacid
  • Almedíjar
  • Azuébar
  • Altura
  • Barracas
  • Bejís
  • Benafer
  • Castellnovo
  • Caudiel
  • Chóvar
  • Fuente la Reina
  • Gaibiel
  • Geldo
  • Higueras
  • Jérica
  • Matet
  • Navajas
  • Pavías
  • Pina de Montalgrao
  • Sacañet
  • Segorbe
  • Soneja
  • Sot de Ferrer
  • Teresa
  • Torás
  • El Toro
  • Vall de Almonacid
  • Villanueva de Viver
  • Viver
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.