10.7 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Els municipis de l’Alt Palància suspenen les seues festes per unanimitat

Vista de Sot de Ferrer, en l'Alt Palància (Castelló)

Tots els municipis de l’Alt Palència han decidit suspendre les festes d’estiu | Mancomunitat de l’Alt Palància

 

Tots els municipis de la comarca de l’Alt Palància (Castelló) han decidit, per unanimitat, suspendre totes «les festes locals i actes multitudinaris en l’època d’estiu» en la zona. D’esta manera ho han informat des de la Mancomunitat i des dels Ajuntaments, a través d’un comunicat conjunt.

 

La decisió s’ha pres després de la celebració de dos reunions per videoconferència durant les últimes setmanes entre els alcaldes dels municipis de la comarca. En estes reunions, s’han posat en comú diferents qüestions sorgides com a conseqüència de la pandèmia provocada pel coronavirus, a demés de l’«adopció de diferents acords per a adaptar les polítiques locals a la nova normalitat».

 

Finalment, i fruit del consens, els ajuntaments han decidit publicar un comunicat conjunt anunciant la suspensió de totes les festes fins a nou avís.

 

Les localitats que formen part de la Mancomunitat i que, per tant, suspenen les seues festes són les següents:

  • Algimia de Almonacid
  • Almedíjar
  • Azuébar
  • Altura
  • Barracas
  • Bejís
  • Benafer
  • Castellnovo
  • Caudiel
  • Chóvar
  • Fuente la Reina
  • Gaibiel
  • Geldo
  • Higueras
  • Jérica
  • Matet
  • Navajas
  • Pavías
  • Pina de Montalgrao
  • Sacañet
  • Segorbe
  • Soneja
  • Sot de Ferrer
  • Teresa
  • Torás
  • El Toro
  • Vall de Almonacid
  • Villanueva de Viver
  • Viver

Últimes notícies

Kairu, el nom triat per consulta popular per al primer rinoceront nascut en Bioparc

Més de 5.000 persones han votat i Kairu es va imposar amb el 44,7% en la consulta per a batejar al primer rinoceront nascut al parc. El naixement reforça el programa de conservació del rinoceront blanc i coincidix amb la promoció infantil BIONadal.

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per un incendi agrícola que va obligar a tallar la N-332 entre Gandia i Oliva

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 70 anys com a presumpte autor d'un incendi agrícola que va tallar la N-332 entre Gandia i Oliva. El foc va arrasar 3,5 hectàrees, va afectar 23 parcel·les i va obligar a desallotjar cinc vivendes.

Les pluges deixen més de 100 l/m² en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb quasi 170 en Atzubia i Beniflà

Les pluges de les últimes hores han deixat més de 100 l/m² en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana, amb màxims de 167,8 en Atzubia i 164,4 a Beniflà. Aemet va activar l'avís taronja per pluja i va mantindre el groc per onatge en la costa.

A presó per dos robatoris amb navaixa a Benicarló: dos ferits i més de 660 euros sostrets

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 32 anys per dos assalts amb arma blanca en la mateixa zona de Benicarló. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó.

17 persones ateses per fum després de l’incendi d’una vivenda a Alaquàs

El foc s'ha declarat passades les 7.00 en una vivenda del carrer del Cid i ja ha sigut extingit. Només un afectat, de 40 anys, ha sigut traslladat a l'Hospital General.

El Govern demana la dimissió de Feijóo i l’acusa d’un any de mentides sobre la DANA

Elma Saiz ha reclamat la dimissió d'Alberto Núñez Feijóo per mentir durant un any sobre la DANA i per usar, al seu juí, el dolor de les víctimes.

Avís groc per nevades a l’interior nord de Castelló per damunt de 1.000 metres

Aemet ha activat l'avís groc per nevades a l'interior nord de Castelló, amb fins a 5 cm en 24 hores i probabilitat del 40-70%, vigent des de les 09.00 fins a mitjanit.

Pluges i fred marcaran l’últim cap de setmana de l’any en la Comunitat Valenciana

El divendres deixa núvols i ruixats febles, amb ascens tèrmic contingut. El dissabte baixen els termòmetres i el diumenge comença una lleugera recuperació, amb gelades a l'interior.