Mastodon
24.9 C
València
Dimarts, 9 setembre, 2025

La loteria deixa 2’2 milions d’euros en premis en la província de València

Euromillones

El pot d’Euromilions es situava en 149 milions d’euros | Twitter – @tuloteroApp

 

Dos comarques valencianes s’han alçat amb sort este cap de setmana. La localitat d’Anna, en al zona de la Costera-la Canal de Navarrés i la localitat d’Oliva, en la Safor, han guanyat cada una un premi important de la loteria. Entre les dos localitats, sumen més de 2 milions d’euros en premis en menys de 24 hores en València.

 

Un primer premi molt repartit

En el primer cas, el guanyador s’ha emportat el primer premi de la Loteria Nacional. I la sort s’ha quedat molt repartida, ja que l’administració que l’ha venuda –l’administració La Albufera de Anna– ha venut 20 dècims entre el Club de Caçadors del municipi. Amb un premi de 60.000 euros cada dècim, en total, esta associació ha guanyat 1.200.000 euros.

 

Però, de fet, tal com informa ‘Levante’, podria ser que encara no siguen prou conscients del premi que els ha tocat, perquè se n’han anat de cacera a Albacete tot el cap de setmana i encara no han passat per l’administració. Una administració que va buscar el número a posta per al club, que tenia molt d’interés en jugar un bitllet que acabara en 48.

 

  

Segons Vicent Roman, gerent del despatx, portaven jugant el mateix número des de gener «i mira per a on, els ha tocat». La xifra premiada en el sorteig d’este dissabte, 21 de setembre a migdia, ha sigut la 34.148, i ha sigut venuda també en Balmaseda (Biscaia) i Sevilla.

 

 

Un codi que val 1 milió en Oliva

L’altra localitat valenciana afortunada ha sigut Oliva. Este municipi al sud de la Safor ha validat un bitllet que conté el codi especial WDK06586, que per als participants espanyols d’este premi europeu significa 1 milió d’euros en premis. Este codi es diu ‘el Milió’, i està present com un complement en tots els bitllets de l’Euromilió que es venen en Espanya cada setmana.

 

En este cas, el bitllet ha sigut validat en el carrer d’Alejandro Cardona, 7, a on es troba l’administració de loteria número 2 d’Oliva. Els altres premis que s’han repartit en Espanya, en el sorteig d’este divendres 20 de setembre de nit, han sigut de Segona Categoria i han caigut en Barcelona i en les Canàries.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barcelona jugarà davant el València en el Johan Cruyff per falta de permisos al Camp Nou

El club confirma que el dol de LaLiga del diumenge (21.00) es disputarà en l'Estadi Johan Cruyff al no disposar encara de permisos per a reobrir el Spotify Camp Nou. L'entitat treballa en les adequacions tècniques i detallarà prompte l'organització i la venda d'entrades.

Benidorm registra la màxima del dia amb 30,6 graus en una jornada de descens tèrmic

Benidorm va liderar les màximes del dimarts amb 30,6 graus en una jornada més fresca en la Comunitat Valenciana. El dimecres s'espera un repunt de les temperatures, notable a València i Alacant.

Les pluges es concentren en La Marina i deixen 75 l/m² a Sella en 12 hores

La Marina Baixa i Alta concentren les precipitacions de les últimes 12 hores, amb 74,9 l/m² a Sella i acumulats notables en municipis pròxims.

Mazón retrau al Govern la inacció en la neteja de barrancs i llits

El president critica que l'Executiu impedisca desbrossaments i tasques de neteja a través de les confederacions hidrogràfiques i reclama assumir competències. Valora les mesures preventives que Elx i altres municipis financen amb recursos propis davant la previsió de pluges intenses.

Rescatades 17 persones en una pastera enfront de la costa nord d’Alacant

Dèsset persones d'origen subsaharià van ser rescatades enfront del nord d'Alacant quan viatjaven en una pastera. Entre elles hi havia huit menors, inclosa una xiqueta de 5 anys.

Els partits censuren al regidor de Moncada i el PSPV demana una reflexió més àmplia

Les Corts censuren la conducta de l'edil de Moncada després d'un altercat durant les festes. PP i Vox demanen la seua dimissió, Compromís crida a la reflexió i el PSPV obri debat.

PSPV i Compromís exigixen reactivar la comissió d’investigació de la DANA; PP i Vox la donen per activa

L'oposició reclama reprendre immediatament la investigació sobre la gestió de la DANA en Les Corts, mentres PP i Vox sostenen que l'òrgan ja funciona. La carta de Maribel Vilaplana sobre l'agenda del 29 d'octubre reobri el pols per les compareixences.

El PSPV demana reprovar a Susana Camarero per la seua actitud negligent el dia de la dana

El PSPV portarà a les Corts la reprovació de Susana Camarero per la seua gestió durant la dana i per abandonar el Cecopi per a acudir a un acte. El PP rebutja la iniciativa i defén la seua eficàcia.