14.1 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Arriba ‘Love Island’, la resposta d’Atresmedia a ‘La isla de las tentaciones’

 

‘La isla de las tentaciones’ està a punt d’arribar al seu fi. Telecinco ja prepara una doble dosi d’infart per a la setmana vinent amb la programació de dos gales que confirmen l’imminent final de la tercera edició.

 

Davant aquestes circumstàncies, Antena 3 ja té en marxa la seua nova basa per a aprofitar el fenomen fan de ‘La isla de las tentaciones’ i donar als espectadors un espai amb els mateixos ingredients que ja van triomfar en Mediaset: cites, parelles, convivència 24 hores i conflictes.

 

Ja hi ha data per a l’arribada del reconegut ‘reality’ britànic

‘Love Island’ serà el format internacional d’èxit que arribarà pròximament a les nostres pantalles a través de la cadena Neox, el canal jove d’Atresmedia a on s’emetran cinc gales setmanals del concurs.

 

Es tracta d’un concurs que ja ha triomfat en desenes de països de tot el món i els seus drets són propietat de la factoria britànica ITV Studios, que també és propietària d’un altre concurs clau en la graella televisiva actual d’Antena 3: ‘Pasapalabra’.

 

En els Estats Units, Austràlia, Alemanya, Polònia, Holanda, Finlàndia i França, a on ha arribat de la mà d’Amazon Prime Vídeo, han sigut alguns dels països que han apostat per comprar este format.

 

El nou ‘reality’ s’estrenarà l’11 d’abril

‘Love Island’ arribarà a les nostres pantalles diumenge que ve 11 d’abril a través de Neox i en horari de ‘prime time’. La presentadora del programa, Cristina Pedroche, ha sigut l’encarregada d’anunciar la notícia amb un missatge publicat en les xarxes socials oficials del concurs.

 

La col·laboradora de ‘Zapeando’ s’ha convertit en molt poc temps en una de les estrelles del grup de comunicació, que sempre compta amb ella per a participar encara que siga com a convidada en diferents formats de la cadena. No obstant això, en esta ocasió Atresmedia li ha donat una gran responsabilitat com a conductora de programa basant-se en la seua experiència com a presentadora dels últims dos lliuraments del concurs d’aventures ‘Pequín Express’.

 

En què consistix ‘Love Island’? Les diferències amb ‘La isla de las tentaciones’

A pesar de les seues similituds amb ‘La isla de las tentaciones’, la mecànica del nou programa és molt diferent del format de Telecinco i el seu objectiu principal també ho és.

 

‘Love Island’ es tracta d’un ‘reality-dating’ xou a on els concursants (tots solters) acudixen per a buscar l’amor. Durant l’estada en la vila, els participants hauran de mantindre cites, participar en jocs i celebrar festes amb l’objectiu d’estar sempre aparellats, ja que qui es quede sol serà expulsat.

 

En una cerimònia inicial tots els concursants s’aparellaran en funció al ‘feeling’ que tinguen a primera vista, però més tard la situació s’anirà complicant per a l’entrada de nous concursants que buscaran trencar les parelles ja formades dins de la vila. Els espectadors, des de les seues cases, també jugaran un paper molt important en la mecànica del programa perquè, a través d’internet, podran prendre decisions que condicionaran el format i el futur dels mateixos participants.

 

Premi de 50.000 euros per al duo que conseguisca estar en parella fins al final

Finalment, el duo que conseguisca arribar al final serà el vencedor i s’emportarà un premi econòmic que en el Regne Unit ascendix a les 50.000 lliures. Encara que desconeixem quina serà la durada del format, cal destacar que es tracta d’un programa d’emissió diària (cinc gales a la setmana), l’enregistrament de la que va pràcticament pegada a l’emissió.

 

A demés, la cadena publicarà contingut inèdit i exclusiu una volta a la setmana en Atresplayer Premium, una plataforma que compta ja amb més de 450.000 subscriptors. Ara, només queda esperar per a vore si ‘Love Island’ pot fer-li ombra a ‘La isla de las tentaciones’, que tancarà la seua edició més reeixida.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.