L’entrenador del Llevant, Luís Castro, va explicar que no atorga importància al fet que l’equip encara no haja guanyat en el Ciutat de València i va assegurar que afronta el dol del diumenge davant l’Espanyol com una final. Serà la seua estrena davant l’afició després de debutar amb victòria a domicili a Sevilla, i pretén traslladar eixe impuls al seu estadi per a consolidar sensacions.
‘Mire el pròxim partit com una final, la qual cosa ha passat abans no és un problema. No miraré el que ha passat abans del campionat, mire que tenim una final i que hem de jugar-la com una final. Si ho donem tot, passe el que passe estarem tranquils’, va dir en la prèvia, subratllant que el focus està en el present i a competir al màxim des de l’inici.
El factor afició
‘Espere que fem un bon partit, tenim un ‘més un’ amb l’afició. El Ciutat és un lloc important per a nosaltres i crec que junts podem aconseguir-lo’, va afegir. Castro va insistir que el suport a casa ha de convertir-se en un valor diferencial i en un estímul per a transformar el Ciutat en un camp més exigent per als rivals.
Va afirmar que la trobada davant l’Espanyol serà diferent del de Sevilla i va recalcar que, malgrat trencar la setmana passada una ratxa de tres mesos sense guanyar, encara hi ha molt per fer. ‘El que vull és que l’actitud, la personalitat i el cor del Llevant estiga en el terreny de joc. Hem guanyat l’últim partit però el treball no ha acabat, hi ha molta faena que fer contra un dels millors de LaLiga, hem d’estar al cent per cent per a poder guanyar el partit’, va indicar. També va advertir contra l’eufòria: ‘Era molt positiu abans del partit de Sevilla i esta setmana els jugadors han treballat bé també. No hem guanyat res, només un partit, hem de treballar de la mateixa forma perquè si cada partit que ganes penses que ja està, al final la temporada serà molt dolenta. El partit de Sevilla ja ha acabat, ara tenim el partit més important’.
Quant a Etta Eyong, eliminat el divendres de la Copa Àfrica després de disputar a penes quinze minuts, va comentar que és possible que arribe a temps al dol amb l’Espanyol, amb el seu aterratge previst per a este dissabte. ‘És possible que puga arribar, el club està fent perquè puga arribar i puga estar amb nosaltres. He parlat amb ell, el millor és que haguera pogut treballar amb nosaltres i el que hem treballat, però és un jugador que coneix l’equip i és un jugador important i que pot ser important per al partit’, va explicar. Si s’incorpora a temps, reforçaria les opcions en la convocatòria sense necessitat d’adaptació.
Respecte al mercat d’hivern, va respondre amb cautela que el club està obert a moviments si encaixen esportiva i econòmicament. ‘Em preguntareu i sempre diré el mateix, estem oberts per a tots els jugadors que puguen ser una bona opció per a l’equip. Farem el màxim perquè siga possible. Hem de veure si és possible o no’. I va apuntar: ‘Tenim un equip capaç de fer les coses però com tots els clubs del món estem oberts a alguna cosa que puga aportar al club’.
Castro va valorar també la volta de l’extrem Paco Cortés, recuperat després de tallar la seua cessió a la Cultural Lleonesa. ‘Està preparat, ho coneixem bé. No necessita adaptació i és un jugador diferent per la banda, és un perfil diferent del que teníem. Pot aportar depenent de la situació del partit’, va resumir el tècnic, que guanya una alternativa immediata per al costat.



