El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El lateral madrileny Manu Sánchez tornarà a vestir la samarreta del Levante UD la pròxima temporada 2026-27 després que el Celta i el club granota han tancat un acord de cessió amb opció de compra.

Segons han informat els dos clubs, l’acord de cessió inclou la possibilitat que el Levante incorpore el jugador en propietat al final del curs. Manu Sánchez reforçarà de nou el lateral esquerre del Ciutat de Valencia.

Retorn al Ciutat de Valencia

Per al defensa, este acord suposa el retorn a un estadi que coneix bé. Manu Sánchez ja ha jugat al Ciutat de Valencia la passada campanya, també cedit pel Celta, i ara prolongarà un any més la seua etapa com a granota.

Des que va arribar a Balaídos en l’estiu de 2023, el lateral ha disputat 28 partits oficials amb la camiseta celeste. A partir d’eixa primera temporada, el Celta ha apostat per cedir-lo per a afavorir el seu creixement esportiu.

Primer va militar al Deportivo Alavés, també en qualitat de cedit. Posteriorment ha continuat la seua progressió al Levante UD, on el club valencià ha tornat a apostar per ell amb esta nova cessió.

Agraïment del Celta al jugador

En el comunicat en què ha fet oficial l’operació, el Celta ha volgut tindre unes paraules de reconeixement per al futbolista. El club gallec agraïx al jugador el seu ‘compromiso’ amb la camiseta celeste i li desitja ‘el mayor de los éxitos’ en esta nova etapa professional.

Amb este moviment, el Levante assegura continuïtat en el lateral esquerre amb un jugador que ja coneix la casa i l’afició. Manu Sánchez buscarà tindre minuts i consolidar-se en la seua posició, mentres que el Celta seguix controlant el seu futur gràcies a l’acord de cessió amb opció de compra.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.

Almoradí espera el resultat de la investigació abans de declarar dol per la mort d’una veïna

L’Ajuntament d’Almoradí ha decidit esperar el resultat de la investigació de la Guàrdia Civil sobre la mort d’una veïna de 56 anys abans de decretar dies de dol o altres actes institucionals. El marit, de 61 anys i amb una denúncia prèvia per maltractament l’any 2008, ha sigut detingut mentre la Delegación del Gobierno contra la Violencia de Género estudia si es tracta d’un crim masclista.