24.9 C
València
Dimecres, 27 agost, 2025

La mare valenciana que critica paelles en TikTok troba per fi una bona recepta

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Amb pràcticament 50.000 seguidors en TikTok i també viral en Twitter, Lola o ‘Madre indignada’ s’ha convertit en un dels perfils més populars per criticar els arrossos que intenten fer fora del territori valencià i que pretenen ser una paella.

 

Segons informa ’20 minutos’, el seu usuari és @madreindignadaa i a partir del mes de febrer s’ha atrevit a publicar el que molts pensen sobre la forma de fer la paella fora del nostre territori. Ella ho anomena «arròs amb coses», ja que no seguixen la recepta original ni usen els ingredients adequats. De fet, fins i tot ha arribat gravar com prepara la seua pròpia paella, cuinada tal com diu la recepta original, segons el seu criteri.

 

Ara, ha ocorregut un fet històric. Després de posar a parir tantes ‘paelles’, ha arribat el moment de reconéixer que una de les paelles que ha comentat té una elaboració molt fidel que no li indigna. «Esta paella nivell té. Molt bé el foc, anivellada total, de categoria mundial», assegura en el vídeo. «Ole, la llauradora! D’esta forma sí que es fa una senyora paella», aplaudix Lola. 

 

Curiosament, ara està a punt d’arribar als 50.000 seguidors i vol fer alguna cosa especial. El que ha pensat i ha comunicat als seus espectadors és preparar una d’estes receptes “d’arròs amb coses” per a comprovar si el plat que alguns anomenen paella, és del seu gust o no.

Últimes notícies

Dimecres de pluges molt fortes a Castelló i temperatures sense canvis

Jornada marcada per ruixats molt intensos a Castelló, amb probabilitat de graníssol gran a l'interior nord i pluges fortes en el litoral nord. Vents variables i termòmetres estables; el dijous persistiran les tempestes a l'interior castellonenca i farà més calor en el sud d'Alacant.

Un sisme de magnitud 2,5 sacseja Montserrat de matinada

Un sisme de 2,5 amb epicentre al nord-oest de Montserrat es va registrar a les 4.04 i a 5 km de profunditat. Es va percebre en la localitat i en Calicanto, a Chiva.

Montserrat registra un terratrémol de magnitud 2,5 durant la matinada

Un sisme de magnitud 2,5 va sacsejar Montserrat a les 4.04, amb epicentre al nord-oest i a 5 km de profunditat. Es va sentir també a la urbanització de Calicanto, a Chiva.

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges intenses i graníssol este dimecres

L'interior nord de Castelló activa l'avís taronja des de les 12.00 per pluges de fins a 40 l/m² i graníssol gran. Hi haurà més alertes a Aragó, Catalunya i altres regions.

La Tomatina de Buñol celebra la seua edició 78 amb 120.000 quilos i 22.000 participants

Buñol viu este dimecres la Tomatina número 78: una hora de batalla festiva amb 120.000 quilos de tomaques i un aforament de 22.000 persones.

Dos detinguts a València per agredir a un ‘gorrilla’ que va morir dies després

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens de 21 anys per l'agressió a un aparcacoches que va morir quatre dies després a Picanya. Els fets van ocórrer després d'un atropellament amb fugida enfront de l'Hospital General de València.

El Govern nomena a Zulima Pérez comissionada per a la reconstrucció després de la dana

El Consell de Ministres aprova el nomenament de Zulima Pérez com comissionada per a la reconstrucció de les zones afectades per la dana. Substituïx a José María Ángel, que va dimitir per la polèmica sobre la seua titulació.

Alacant lidera les màximes del dimarts en la Comunitat: 36,6 a Villena i 36 a Elx i el Pinós

Alacant va registrar les temperatures més altes del dia en la Comunitat Valenciana. Villena va arribar a 36,6 graus i Elx i el Pinós van marcar 36, segons Aemet.