Mastodon
29.3 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

María Patiño confessa la seua fantasia sexual més inesperada

 

María Patiño està plena de sorpreses. La setmana passada, amb l’estrena de ‘Supervivientes’, els col·laboradors de ‘Sálvame’ es trobaven al plató comentant l’inici del programa i amb ell, de la primera prova en la lluita per aconseguir privilegis durant la primera setmana del concurs.

 

Aquesta prova consistia en una lluita de fang entre els concursants, que ha despertat la curiositat de l’audiència i dels col·laboradors del programa. Així, Gema López admetia: «Em muic per vore a Isabel Pantoja plena de fang».

 

Aprofitant l’ocasió, María Patiño revelava una de les seues fantasies sexuals més ocultes, i confessava: «Jo trobe súper eròtic vore a una persona bruta de fang». Ara s’entén que la presentadora siga molt fan de les terres canàries i que visite l’illa de Fuerteventura, famosa per les seues arenes i banys de fang, a la mínima ocasió que tinga.

 

Carlota Corredera li llança una proposta

Carlota Corredera no sabia com reaccionar a la confessió que acabava de fer la col·laboradora i, tot i que li va semblar un poc curiós, no va dubtar en proposar-li una cosa: «Si et sembla eròtic, no hi haurà fang a Espanya que no puga arribar ací».

 

D’aquesta manera, li llançava un repte a María Patiño, que en lloc de fer-se enrere i avergonyir-se, va decidir seguir-li la broma a la presentadora, i comprometre’s a omplir-se de fang si el programa ho requeria: «em compromet públicament a tirar-me al fang» va dir, davant l’estupefacció dels seus companys.

 

Una primera gala entre fang a ‘Supervivientes’

Com comentavem abans, la primera gala de ‘Supervivientes’ va tindre al fang com a protagonista. Abans de la prova es va decidir quina platja es quedaria cada grup de concursants, deixant la platja Pirata com a residència d’Isabel Pantoja, Chelo, Mónica Hoyos, les ‘Azúcar Moreno’ i Carlos Lozano.

 

Seguidament, ‘Superviventes’ va iniciar la prova, en la qual els equips havien d’aconseguir la major quantitat de fang. Per a fer-ho els concursants s’havien de banyar en fang i després extraure la quantitat que havien acumulat en el seu cos.

 

Isabel Pantoja es va posar fang fins i tot a la boca per a poder alçar-se amb la victòria, i aconseguir unes ulleres d’snorquel, un set de pesca i dos mantes.

Últimes notícies

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.

Cos demana cautela: encara és prompte per a mesurar l’impacte dels aranzels dels Estats Units en l’economia espanyola

Cos demana cautela davant l'alça d'aranzels dels Estats Units i activa suport a exportadors amb ICEX 500 i un grup de treball per a vigilar desviaments. En vivenda, defén mesures graduals.

Cos, sorprés per la denúncia de Podemos i defén que el Govern pressiona a Israel

Podemos denuncia a Carlos Cuerpo per presumpta prevaricació per omissió al no frenar el comerç d'armes amb Israel. El ministre replica que s'aplica tota la pressió possible i que es prepara un embargament per llei.

Ryan demana un canvi en el Llevant després d’encaixar nou gols

Mathew Ryan considera inacceptable l'inici defensiu del Llevant i reclama avançar línies, millor gestion del joc i mes posesion. Després del 2-0 a Elx i el 2-2 davant el Betis, veu passos avant cap a la permanència.

El 0,16% d’expedients per la dana concentra 900 milions pendents

El 0,16% dels expedients de la dana concentra 900 milions encara per pagar. El Consorci ha abonat 3.600 milions i preveu un desemborsament total de 4.800.

València reconeix pel 9 d’Octubre a Joaquín Prat, el mestre Serrano, Max Aub i Gómez Perretta

L'Ajuntament entregarà el 6 d'octubre els Honors i Distincions amb motiu del 9 d'Octubre, després de la seua aprovació en ple, amb reconeixements a figures i entitats.

Compromís alerta de fins a 30 morts més a l’any per l’augment del trànsit a València

Compromís sosté que el trànsit ha crescut un 4,9% a València i que este repunt pot afegir 20-30 morts anuals per contaminació. El govern el rebat.

Mestalla acollirà el capítol 200 del València-Athletic

El dissabte, Mestalla albergarà el dol oficial número 200 entre València i Athletic. L'historial està igualadísimo: 76-74-49 i 308 gols per equip.