22.1 C
València
Dissabte, 31 maig, 2025

La mascletà i la Cremà il·lustren els cartells oficials de les Falles 2020

Falles

Presentació dels cartells de les Falles 2020 | Ajuntament de València

La mascletà i la Cremà seran els principals elements de la imatge gràfica de les Falles 2020, dissenyada pel valencià Dídac Ballester, que ha destacat en este conjunt «el so de la pólvora i la llum del foc».

- Advertisement -Telegram València Diari

 

La imatge gràfica s’ha presentat en el saló de cristall de l’Ajuntament de València en un acte presidit pel regidor de Cultura Festiva i president de la Junta Central Fallera, Pere Fuset, acompanyat pel dissenyador i per les falleres majors de València, Consuelo Llobell i Carla García i davant una gran representació d’entitats falleres i veïnals. 

 

 

Durant la presentació, Ballester ha explicat com ha jugat amb dos elements per a parlar de l’inici i de la fi de la festa. Ha destacat «el so de la pólvora i la llum del foc, dos dels elements més arrelats en les Falles» i també ha donat protagonisme a la pólvora i la Cremà, «amb l’esclat d’un tro d’avís en el cel de la Plaça de l’Ajuntament, que alerta a les dos de la vesprada de l’inici de la mascletà, i amb el foc de la Cremà que marca la fi de la festa».

 

 

A més, els cartells mostren dos realitats de les Falles, de dia i de nit, i donen protagonisme al fum «darrere del que hi ha tota una sèrie d’elements clau de la festa que cal anar descobrint». D’eixa manera, els elements centrals d’esta imatge gràfica serviran ja per a comunicar el programa oficial d’actes en FITUR, la imminent Fira Internacional de Turisme que acollirà Madrid esta setmana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Incendi industrial a Almassora: seguix actiu però amb evolució favorable i mesures per a la població

Un incendi en una nau del polígon industrial Via Europa d'Almassora (Castelló), amb acumulació de residus tèxtils, continua actiu però evoluciona favorablement. Bombers continuen treballant i es recomanen precaucions a la població pròxima.

Vox inclou a Iker Jiménez i líders polítics en la comissió sobre la DANA en el Congrés

El grup parlamentari Vox presenta una llista de compareixents per a la comissió d'investigació sobre la DANA, incloent-hi Iker Jiménez i destacats polítics com Pedro Sánchez i Carlos Mazón.

Juan Roig destaca la importància dels empresaris en temps d’incertesa durant la Graduació Executive d’EDEM

Juan Roig, president de Mercadona i president d'honor d'EDEM, subratlla el valor dels empresaris en moments incerts i el seu impacte en el progrés econòmic i social durant la Graduació Executive d'EDEM a València.

Ontinyent lidera amb 36,5 graus en una nova onada de calor en la Comunitat Valenciana

Ontinyent aconseguix els 36,5 graus en una jornada d'altes temperatures que afecten la Comunitat Valenciana, amb múltiples localitats superant els 30 graus.

Psicòlegs d’emergències exigixen la seua integració oficial en el servici autonòmic del 112 a València

Especialistes en psicologia d'emergències reclamen en un congrés a València ser part oficial del servici autonòmic 112 per a evitar improvisacions i millorar l'atenció psicològica en crisi.

Famílies i afectats rebutgen l’arxivament del cas per l’incendi mortal en Campanar

Famílies de les víctimes i afectats de l'incendi en Campanar al febrer de 2024 rebutgen el sobreseïment provisional de la causa i planegen recórrer la decisió judicial.

La jutgessa de Catarroja sol·licita a Emergències identificar a responsables de missatges És-Alert en la gestió de la DANA

La jutgessa del jutjat de Catarroja demana a Emergències identificar a les persones autoritzades per a enviar missatges És-Alert durant la DANA a l'octubre de 2024, qüestionant l'efectivitat del sistema.

Artistes afectats per la DANA homenatgen pintors valencians en exposició del Centre del Carme

Una trentena d'artistes de municipis afectats per la DANA il·lustren a pintors valencians en l'exposició '37 il·lustres x 37 il·lustrats' en el Centre del Carme.