Una imatge de les falleres majors del Convent, finalista d’un premi de fotografia de nivell mundial

Imatge de les falleres majors de 2019 de Convento Jerusalén que opta a guanyar el premi internacional 'Travel Photograher of the Year'

Esta és la imatge de les dos falleres que opta a guanyar el premi de caràcter mundial | Marina Spironetti
 

Una imatge de Patricia Virosque i Elena Bolumar, falleres majors del 2019 del Convent de Jerusalem, està nominada per a guanyar el ‘Travel Photographer of the Year’, un premi de fotografia de caràcter mundial. Dins de les diferents categories que té el concurs, esta entra dins de ‘Gent i cultures’.

 

Esta categoria està dedicada a conéixer les cultures que hi ha en les diferents parts del món i es poden incloure imàtgens que mostren elements típics de les festes i tradicions culturals que la gent va trobant-se al llarg dels seus viatges.  

 

L’autora de la fotografia és Marina Spironetti, qui va fer un reportatge dedicat a la festa i a la vestimenta per a la revista de la línia aèria coreana ‘Korean Air’, ja que era el motiu de la temàtica. A demés, la fallera infantil va ser també la protagonista de la seua revista en la portada. 

 

També pots llegir

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.