Una imatge de les falleres majors del Convent, finalista d’un premi de fotografia de nivell mundial

Imatge de les falleres majors de 2019 de Convento Jerusalén que opta a guanyar el premi internacional 'Travel Photograher of the Year'

Esta és la imatge de les dos falleres que opta a guanyar el premi de caràcter mundial | Marina Spironetti
 

Una imatge de Patricia Virosque i Elena Bolumar, falleres majors del 2019 del Convent de Jerusalem, està nominada per a guanyar el ‘Travel Photographer of the Year’, un premi de fotografia de caràcter mundial. Dins de les diferents categories que té el concurs, esta entra dins de ‘Gent i cultures’.

 

Esta categoria està dedicada a conéixer les cultures que hi ha en les diferents parts del món i es poden incloure imàtgens que mostren elements típics de les festes i tradicions culturals que la gent va trobant-se al llarg dels seus viatges.  

 

L’autora de la fotografia és Marina Spironetti, qui va fer un reportatge dedicat a la festa i a la vestimenta per a la revista de la línia aèria coreana ‘Korean Air’, ja que era el motiu de la temàtica. A demés, la fallera infantil va ser també la protagonista de la seua revista en la portada. 

 

També pots llegir

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.