Mask Singer: revelem les identitats dels quatre finalistes

 

Aquest dijous, Antena 3 va emetre la final de la segona edició de ‘Mask Singer: adivina quien canta‘, en la qual els quatre finalistes: Monstruita, Ou, Eriçó i Plàtan van actuar per a aconseguir guanyar la màscara daurada i convertir-se en el successor de Paz Vega com a guanyador de l’edició. 

 

El programa presentat per Arturo Valls ha posat per fi cara a les màscares que han arribat fins a la final, i de les quals hem anat coneixent pistes cada setmana amb les quals els investigadors ‘Els Javis’, Paz Vega i José Mota han tractat d’arribar fins a la dentitat de l’intèrpret. 

 

No obstant això, els quatre participants finalistes han arribat fins a l’últim programa sense ser descoberts. En la gala final de la segona edició de ‘Mask Singer’, les expectatives eren molt altes després de la llista de famosos que han participat com: La Toya Jackson, Isabel Preysler o Esperanza Aguirre, entre altres.

 

Finalment va ser Eriçó qui es va alçar com a guanyador de l’edició deixant sense paraules a investigadors i audiència en revelar la seua identitat: Joaquín Cortés, que ha aconseguit emportar-se la màscara daurada de la segona edició de ‘Mask Singer’. El ballador va sorprendre a tots els presents en desprendre’s de la seua màscara, amb la qual ha conquistat a l’audiència, i el més important, no ser descobert fins al final. 
 

 

La resta de finalistes descoberts

Plàtan s’havia convertit en una de les màscares més estimades pels espectadors i es va quedar a les portes de guanyar el tan anhelat premi: la màscara daurada. Sota la seua disfressa s’amagava Willy Bárcenas que va enamorar a tots els presents cantant una de les cançons més conegudes de Queen, ni més ni menys que ‘Bohemian Rhapsody‘. Plàtan va aconseguir superar el Primer Assalt enfront d’Eriçó i Ou, però va caure en l‘Assalt Final enfront d’Eriçó, el guanyador de l’edició de ‘Mask Singer’.

 

El tercer classificat de la nit va ser Ou. Aquesta simpàtica màscara, que ara coneixem com a María Pombo, va enlluernar al públic cantant ‘Tusa’ en la Gran Final del programa. Els investigadors estaven tan convençuts de la seua identitat que es van marcar un ‘total four’ després de sentir-la cantar. Malgrat aconseguir no llevar-se la màscara en el Primer Assalt de la nit, Ou va haver de revelar la seua identitat abans d’arribar a la recta final del concurs.

Finalment, Monstruita va ser la quarta finalista de ‘Mask Singer‘ i la primera expulsada de la nit. Darrere de la màscara s’amagava Anne Igartiburu, la presentadora de ‘Corazón de TVE‘, que va traure el seu costat més rebel sobre l’escenari cantant un dels ‘hits’ més coneguts de ‘La Oreja de Van Gogh’: La xiqueta que plora en les teues festes’. 

Últimes notícies

Detingudes 29 persones a Elx per una estafa de 18.000 euros en gasolina a una empresa de transport

La Policia Nacional ha detingut 29 persones a Elx per una estafa de més de 10.600 litres de combustible, valorats en uns 18.000 euros, a una empresa de transport a través d’un codi de repostatge fraudulent.

A presó per tres robatoris en menys d’una hora a Aspe

Un home de 54 anys ha ingressat en presó provisional després de ser detingut per tres robatoris consecutius en menys d’una hora al municipi d’Aspe, a Alacant.

Detenen a una parella per abandonar una xiqueta de dos anys en un aparcament del centre d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha detingut una parella per tindre en estat d’abandó una xiqueta de dos anys i mig en un aparcament del centre de la ciutat. La menor ha sigut atesa a l’hospital i queda sota custòdia provisional en un centre d’acollida.

Ona de calor extrema amb fins a 43 graus i tempestes fortes esta vesprada a Alacant

La Comunitat Valenciana viu hui el punt àlgid de l’ona de calor, amb fins a 43 graus a l’interior i prelitoral de València i Alacant i tempestes vespertines localment fortes en zones d’Alacant.

Les nits tòrrides deixen quasi 30 graus en diversos punts d’Alacant

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb valors pròxims als 30 graus en diversos punts d’Alacant i mínimes que no han baixat dels 25 graus en moltes zones.

Així afectarà l’avís roig per calor extrema a la Comunitat Valenciana aquest dijous

La Comunitat Valenciana activarà aquest dijous l’avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, en plena ona de calor que colpeja Espanya.

Aemet activa avís roig per calor extrema al sud de València i d’Alacant amb fins a 42 graus

Aemet ha activat l’avís roig per temperatures de fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, amb altres nivells d’alerta per calor, tronades i forts vents a la Comunitat Valenciana.

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.