11.4 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

‘MasterChef’ estarà molt present a la província representant un plat típic de Vila-real

 

La XII edició de les jornades gastronòmiques d'”Olla de la Plana” de Vial-real dona este any un nou salt per donar-se a conéixer en l’àmbit nacional i ho fa amb dos apostes contundents: la novetat d’un showcooking l’elecció del mediàtic xef, Pepe Rodríguez de MasterChef com a padrí de les jornades.

Però és que a més, este any compta amb conferències protagonitzades per “Estrelles Michelin” i referents de l’àmbit culinari. Així, a més de Pepe Rodriguez, del ‘Bohio’, també estarà Miguel Barrera, de ‘Cal Paradís’, Javier Esteve, del restaurant ‘La Tasquería’ a Madrid, Ricardo Sotres, ‘El Retiro’, a Astúries, també Estrella Michelin o Roberto Bosquet (Xef bosquet) de Vila-real i líder en plataformes com Instagram en el seu àmbit.

Després d’onze edicions, es tracta “d’un esdeveniment consolidat que enguany vol fer un salt més”, com ha explicat el regidor responsable de l’àrea, Diego Vila. Per això a la proposta tradicional d’estes jornades on participen 14 restaurants de Vila-real i a l’esdeveniment solidari, de la “gegantina olla” que per 1 euro, A benefici de Mans Unides, tots podran degustar, s’uneix este any el showcooking.

Per la seua banda, Emilio Miralles, president d’Ashiovi, Associació d’hostaleria i oci de Vila-real que va néixer d’una necessitat d’unir-se a moments de pandèmia, També ha agraït esta aposta d’estendre el valor gastronòmic d’un plat tan emblemàtic com l’Olla de la Plana.

Per la seua banda Ximo abril des de la societat gastronòmica de Vila-real, ha afegit la bona acollida d’esta edició que s’estén a l’àmbit nacional, i les inscripcions finalitzaran este dimecres.

A més de recordar l’esdeveniment central del dia 25 en què de nou, gastronomia, tradició, i solidaritat s’uniran juntament amb els reclams i les novetats d’esta rellançada edició que trenca fronteres provincials i autonòmiques.

“Volem que Vila-real també estiga en el circuit de ciutats gastronòmiques d’Espanya. Aquí molta gent gaudeix quan ve a menjar i hem de potenciar això”, han recordat des de l’organització.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.