Mastodon
28.5 C
València
Dilluns, 1 setembre, 2025

Meghan Markle reapareix en el Jubileu de Platí d’Isabel II

Complir 70 anys com a cap d’Estat és una fita històrica que mereix una celebració a l’altura. Sens dubte, la protagonista del dia és la reina Isabel d’Anglaterra i tots els ulls estaven posats en ella.

La pregunta més repetida: on estava Meghan?

Ni la duquessa de Sussex ni el seu marit el príncep Harry, són considerats com a part del ‘working team’ de la família reial britànica. Perquè només han aparegut els ‘membres de la reialesa que treballen’ i els seus fills, la qual cosa exclou directament tant a Harry i Meghan com al príncep Andrés. Ja s’anunciava que podrien no ser al balcó de Buckingham i es feia amb tant de tacte que encara quedava l’esperança de poder veure’ls finalment al costat de la resta de la família reial.

- Advertisement -Telegram València Diari

No obstant això, els Sussex no semblen haver perdut el seu lloc en el cor de la reina, ja que sí que han sigut convidats a viure les celebracions a Londres, encara que fora del focus principal. Això sí, del que no hi ha hagut ni rastre és del príncep Andrés, caigut en desgràcia després de la seua implicació en el térbol cas Epstein.

Però sí que s’ha pogut veure a Meghan al costat de les filles de Zara Phillips i les de Peter Phillips, a les quals demanava silenci afectuosament mentre veien la desfilada de la Guàrdia a cavall. Ha sigut la primera imatge que ha transcendit de Meghan. La dona del príncep Harry era tot somriures mentre conversava amb Lena i Mia Tindall i Savannah i Illa Phillips.

Li la podia veure alegre malgrat ser el seu primer compromís oficial en més de dos anys. També hem pogut veure al príncep Harry al costat de la seua dona, encara que no han transcendit encara imatges dels xicotets Archie i Lilibet.

A pesar que actualment no formen part activa de la Casa Reial i viuen a Califòrnia, el príncep Harry i la seua dona no han dubtat a viatjar fins a Londres per a celebrar aquest esdeveniment tan important per a la reina Isabel. Ho han fet de manera discreta i al costat dels seus dos fills, Archie, de 3 anys, i Lilibet, d’11 mesos.

No obstant això, el seu paper no ha sigut el mateix que el dels ducs de Cambridge i altres membres actius de la Casa Reial britànica. Des que van renunciar a les seues obligacions reals, i per tant a la seua assignació, els ducs de Sussex han passat a tindre un paper secundari.

El príncep Harry i Meghan no estaven en la llista oficial dels carruatges, igual que tampoc estaven els seus fills. La resta de la família reial britànica ha arribat al palau de Buckingham en tres cotxes de cavalls diferents. Tant la duquessa de Cambridge com Camila de Cornualla arribaven al costat dels prínceps George, Louis i Charlotte.

També els Wessex i els ducs de Gloucester, però ni rastre dels Sussex en els carruatges en la seua entrada a palau. El príncep Carles i el seu fill, el duc de Cambridge, es presentaven a cavall, igual que la princesa Ana. Una imatge molt diferent de la que vam poder veure en 2018 i 2019.

Finalment, no han aparegut, encara que sí que estan veient la desfilada. “La parella té un punt de vista privilegiat des de l’antiga oficina del duc de Wellington, amb vista a Horse Guards Parade“, segons ha publicat BBC. Des d’allí poden veure al príncep Carles inspeccionar i saludar als guàrdies i oficials substituint a la reina Isabel II. Tampoc ha sigut present el príncep Andrés, els títols reals del qual van ser retornats a la Corona després de la seua demanda als Estats Units.

Potser aquesta ocasió és un moment per al retrobament entre Harry i la resta de la seua família, després de dos anys de tensions i desacords, ja que ni la reina ni el príncep Carles ni els ducs de Cambridge coneixien encara a la xicoteta Lilibet. S’espera que l’aparició d’Harry i Meghan, que és la que està despertant major expectació, siga la més discreta possible. De fet, alguns mitjans britànics com ‘The Telegraph’ asseguraven que “la parella planeja limitar-se als esdeveniments planejats com a part del jubileu i mantindre’s fora del camp de les càmeres”.

La presència de Lady Di

Encara que segur que en el cor de molts britànics el record de Diana Spencer estava hui molt viu, ha sigut la duquessa de Cambridge l’encarregada de materialitzar hui aqueix record lluint unes arracades de safirs i brillants que havien pertangut a la seua sogra. No és la primera vegada que Catalina porta joies de Diana però la seua imatge somrient saludant al poble des d’una carrossa asseguda al costat d’una, també somrient i saludadora, Llitera mentre les seues orelles cridaven “Lady Di” no deixa de ser, com menys, sorprenent.

Últimes notícies

És possible una alternativa regionalista espanyola?: (1) Introducció

L'any passat un grup de valencianistes compromesos amb el futur sociopolític de la nostra terra em demanà l'exposició d'una conferència entorn del present tema: "És possible una alternativa regionalista espanyola?".

Hospitalitzat un octogenari amb traumatisme després d’un atropellament al Campello

Un home de 88 anys va patir un traumatisme cranioencefàlic en ser atropellat en una avinguda del Campello. Va ser assistit per SAMU i SVB i traslladat a l'Hospital Doctor Balmis.

Un home patix una lesió medul·lar en bolcar el seu caiac i colpejar-se amb les roques a Alacant

Un home de 46 anys va patir una lesió medul·lar en bolcar el seu caiac per l'onatge a la platja dels Tests. Va ser rescatat en helicòpter i traslladat a un hospital.

L’Elx incorpora a l’atacant congolés Grady Diangana fins a 2027

L'Elx tanca l'arribada de l'internacional congolés Grady Diangana fins a 2027. L'atacant, lliure després de la seua etapa en el West Bromwich, serà l'onzé reforç del curs.

María Araújo: l’Eurolliga és el més gran i el València Basket apunta a tot

La nova jugadora del València Basket situa l'Eurolliga com el major repte del bàsquet femení i marca un objectiu clar: competir per tots els títols. Després de dos temporades a Turquia, torna a la Lliga Femenina Endesa amb la idea d'adaptar-se ràpid i sumar des del primer dia.

El líder Vila-real posa a prova els dubtes del EuroCelta

El Vila-real arriba invicte i sense gols encaixats a Balaídos per a mesurar-se a un Celta sense victòries i amb problemes arrere. Horari, baixes i possibles onces.

Un mig aeri continua treballant en l’extinció de l’incendi forestal de Benimodo

El foc declarat en el camí del Tossal manté un mitjà aeri i un desplegament terrestre. S'ha activat la situacion 1 del pla contra incendis.

MycoRelax, posbiotico antiinflamatori de la UV, promet alleujar el estres sense efectes secundaris

Un equip de la Universitat de València desenrotlla MycoRelax, un posbiotico que, segun els seus promotors, ajuda a reduir estres i ansietat en unes dos setmanes i sense efectes secundaris. El projecte suma diversos premis universitaris i prepara assajos clinicos en humans per a validar-lo.