Comença el 2020 amb pocs canvis meteorològics a la vista

Imatge d'una posta de sol amb un cel gairebé serè

Començarem el 2020 amb un oratge que serà quasi idèntic amb el que hem acabat el 2019 | pixabay

Començarem el 2020 amb unoratge que serà quasi idèntic amb el que hem acabat el 2019. L’anticicló seguirà uns dies més en el territori valencià i això comportarà que haurem de seguir parlant de sol i sobretot d’algunes boires en l’interior. També podran haver-hi núvols costaners, però sense més conseqüències.

 

L’entrada el 2020 tindrà lloc esta pròxima nit. El pronòstic de la Nit de Cap d’Any anirà marcat per la bonança meteorològica. El cel serè i les boires seran les protagonistes esta nit tan especial.

 

La boira farà acte de presència en els llocs habituals d’estos dies anteriors, sobretot en els valls de l’interior del territori, encara que seran menys espesses. En la resta de comarques, cel serè amb alguns núvols baix cap a la costa del litoral de Castelló.

 

La nit tornarà a ser freda en general, amb mínimes que es mouran en el litoral entre els 4º i 9º en la costa, i entre els 0º i 5º en l’interior, sent més baixes en punts de muntanya amb alguna glaçada feble.

 

Mapa de símbols previst per a este dimecres

Mapa de símbols previst per a este dimecres | AEMET

Any Nou

El primer dia del 2020 es presentarà solejat en general amb bandes de núvols alts i prims i alguns núvols baixos en punts de la costa poc importants. També començarà el dia amb boires novament en l’interior del territori

 

Les temperatures màximes es mantindran sense grans canvis o bé pujaran un poc, arribant fins als 11º i 16º en general, i entre els 9º i 14º en zones d’interior on la boira costarà més de desapareixer.

 

Més enllà…

L’oratge a mitjà pronòstic es mantindrà tranquil i solejat, amb núvols alts sobretot de cara el dia 2 i dia 3 de gener. Les boires seguiran presents però aniran a menys amb el pas dels dies i fins i tot, de cara el cap de setmana, podrien arribar a desaparèixe quasi del tot.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.