Comença el 2020 amb pocs canvis meteorològics a la vista

Imatge d'una posta de sol amb un cel gairebé serè

Començarem el 2020 amb un oratge que serà quasi idèntic amb el que hem acabat el 2019 | pixabay

Començarem el 2020 amb unoratge que serà quasi idèntic amb el que hem acabat el 2019. L’anticicló seguirà uns dies més en el territori valencià i això comportarà que haurem de seguir parlant de sol i sobretot d’algunes boires en l’interior. També podran haver-hi núvols costaners, però sense més conseqüències.

 

L’entrada el 2020 tindrà lloc esta pròxima nit. El pronòstic de la Nit de Cap d’Any anirà marcat per la bonança meteorològica. El cel serè i les boires seran les protagonistes esta nit tan especial.

 

La boira farà acte de presència en els llocs habituals d’estos dies anteriors, sobretot en els valls de l’interior del territori, encara que seran menys espesses. En la resta de comarques, cel serè amb alguns núvols baix cap a la costa del litoral de Castelló.

 

La nit tornarà a ser freda en general, amb mínimes que es mouran en el litoral entre els 4º i 9º en la costa, i entre els 0º i 5º en l’interior, sent més baixes en punts de muntanya amb alguna glaçada feble.

 

Mapa de símbols previst per a este dimecres

Mapa de símbols previst per a este dimecres | AEMET

Any Nou

El primer dia del 2020 es presentarà solejat en general amb bandes de núvols alts i prims i alguns núvols baixos en punts de la costa poc importants. També començarà el dia amb boires novament en l’interior del territori

 

Les temperatures màximes es mantindran sense grans canvis o bé pujaran un poc, arribant fins als 11º i 16º en general, i entre els 9º i 14º en zones d’interior on la boira costarà més de desapareixer.

 

Més enllà…

L’oratge a mitjà pronòstic es mantindrà tranquil i solejat, amb núvols alts sobretot de cara el dia 2 i dia 3 de gener. Les boires seguiran presents però aniran a menys amb el pas dels dies i fins i tot, de cara el cap de setmana, podrien arribar a desaparèixe quasi del tot.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.