Comença el 2020 amb pocs canvis meteorològics a la vista

Imatge d'una posta de sol amb un cel gairebé serè

Començarem el 2020 amb un oratge que serà quasi idèntic amb el que hem acabat el 2019 | pixabay

Començarem el 2020 amb unoratge que serà quasi idèntic amb el que hem acabat el 2019. L’anticicló seguirà uns dies més en el territori valencià i això comportarà que haurem de seguir parlant de sol i sobretot d’algunes boires en l’interior. També podran haver-hi núvols costaners, però sense més conseqüències.

 

L’entrada el 2020 tindrà lloc esta pròxima nit. El pronòstic de la Nit de Cap d’Any anirà marcat per la bonança meteorològica. El cel serè i les boires seran les protagonistes esta nit tan especial.

 

La boira farà acte de presència en els llocs habituals d’estos dies anteriors, sobretot en els valls de l’interior del territori, encara que seran menys espesses. En la resta de comarques, cel serè amb alguns núvols baix cap a la costa del litoral de Castelló.

 

La nit tornarà a ser freda en general, amb mínimes que es mouran en el litoral entre els 4º i 9º en la costa, i entre els 0º i 5º en l’interior, sent més baixes en punts de muntanya amb alguna glaçada feble.

 

Mapa de símbols previst per a este dimecres

Mapa de símbols previst per a este dimecres | AEMET

Any Nou

El primer dia del 2020 es presentarà solejat en general amb bandes de núvols alts i prims i alguns núvols baixos en punts de la costa poc importants. També començarà el dia amb boires novament en l’interior del territori

 

Les temperatures màximes es mantindran sense grans canvis o bé pujaran un poc, arribant fins als 11º i 16º en general, i entre els 9º i 14º en zones d’interior on la boira costarà més de desapareixer.

 

Més enllà…

L’oratge a mitjà pronòstic es mantindrà tranquil i solejat, amb núvols alts sobretot de cara el dia 2 i dia 3 de gener. Les boires seguiran presents però aniran a menys amb el pas dels dies i fins i tot, de cara el cap de setmana, podrien arribar a desaparèixe quasi del tot.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.