12.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Comença el 2020 amb pocs canvis meteorològics a la vista

Imatge d'una posta de sol amb un cel gairebé serè

Començarem el 2020 amb un oratge que serà quasi idèntic amb el que hem acabat el 2019 | pixabay

Començarem el 2020 amb unoratge que serà quasi idèntic amb el que hem acabat el 2019. L’anticicló seguirà uns dies més en el territori valencià i això comportarà que haurem de seguir parlant de sol i sobretot d’algunes boires en l’interior. També podran haver-hi núvols costaners, però sense més conseqüències.

 

L’entrada el 2020 tindrà lloc esta pròxima nit. El pronòstic de la Nit de Cap d’Any anirà marcat per la bonança meteorològica. El cel serè i les boires seran les protagonistes esta nit tan especial.

 

La boira farà acte de presència en els llocs habituals d’estos dies anteriors, sobretot en els valls de l’interior del territori, encara que seran menys espesses. En la resta de comarques, cel serè amb alguns núvols baix cap a la costa del litoral de Castelló.

 

La nit tornarà a ser freda en general, amb mínimes que es mouran en el litoral entre els 4º i 9º en la costa, i entre els 0º i 5º en l’interior, sent més baixes en punts de muntanya amb alguna glaçada feble.

 

Mapa de símbols previst per a este dimecres

Mapa de símbols previst per a este dimecres | AEMET

Any Nou

El primer dia del 2020 es presentarà solejat en general amb bandes de núvols alts i prims i alguns núvols baixos en punts de la costa poc importants. També començarà el dia amb boires novament en l’interior del territori

 

Les temperatures màximes es mantindran sense grans canvis o bé pujaran un poc, arribant fins als 11º i 16º en general, i entre els 9º i 14º en zones d’interior on la boira costarà més de desapareixer.

 

Més enllà…

L’oratge a mitjà pronòstic es mantindrà tranquil i solejat, amb núvols alts sobretot de cara el dia 2 i dia 3 de gener. Les boires seguiran presents però aniran a menys amb el pas dels dies i fins i tot, de cara el cap de setmana, podrien arribar a desaparèixe quasi del tot.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.