Comença el 2020 amb pocs canvis meteorològics a la vista

Imatge d'una posta de sol amb un cel gairebé serè

Començarem el 2020 amb un oratge que serà quasi idèntic amb el que hem acabat el 2019 | pixabay

Començarem el 2020 amb unoratge que serà quasi idèntic amb el que hem acabat el 2019. L’anticicló seguirà uns dies més en el territori valencià i això comportarà que haurem de seguir parlant de sol i sobretot d’algunes boires en l’interior. També podran haver-hi núvols costaners, però sense més conseqüències.

 

L’entrada el 2020 tindrà lloc esta pròxima nit. El pronòstic de la Nit de Cap d’Any anirà marcat per la bonança meteorològica. El cel serè i les boires seran les protagonistes esta nit tan especial.

 

La boira farà acte de presència en els llocs habituals d’estos dies anteriors, sobretot en els valls de l’interior del territori, encara que seran menys espesses. En la resta de comarques, cel serè amb alguns núvols baix cap a la costa del litoral de Castelló.

 

La nit tornarà a ser freda en general, amb mínimes que es mouran en el litoral entre els 4º i 9º en la costa, i entre els 0º i 5º en l’interior, sent més baixes en punts de muntanya amb alguna glaçada feble.

 

Mapa de símbols previst per a este dimecres

Mapa de símbols previst per a este dimecres | AEMET

Any Nou

El primer dia del 2020 es presentarà solejat en general amb bandes de núvols alts i prims i alguns núvols baixos en punts de la costa poc importants. També començarà el dia amb boires novament en l’interior del territori. 

 

Les temperatures màximes es mantindran sense grans canvis o bé pujaran un poc, arribant fins als 11º i 16º en general, i entre els 9º i 14º en zones d’interior on la boira costarà més de desapareixer.

 

Més enllà…

L’oratge a mitjà pronòstic es mantindrà tranquil i solejat, amb núvols alts sobretot de cara el dia 2 i dia 3 de gener. Les boires seguiran presents però aniran a menys amb el pas dels dies i fins i tot, de cara el cap de setmana, podrien arribar a desaparèixe quasi del tot.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant renuncia a les generals per dedicar-se a les autonòmiques valencianes

La líder del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha anunciat que no anirà en les llistes del 29-N per dedicar-se en exclusiva a preparar les eleccions autonòmiques a la Comunitat Valenciana.

Enrique Arce, nomenat Ambaixador de la Comunitat Valenciana pel seu arrelament a València

L’actor valencià Enrique Arce ha sigut distingit com a Ambaixador de la Comunitat Valenciana per la Generalitat, un reconeixement que rep amb honor i humilitat després de dècades projectant València arreu del món.

Suspenen un desnonament a Alacant aplicant el nou decret d’habitatge

Un jutjat d’Alacant ha suspés fins al 2030 el desnonament d’una dona i els seus tres fills menors en aplicar el nou Reial decret 29/2026. Els serveis socials havien acreditat la situació de vulnerabilitat i la falta d’alternativa residencial.

Així són les exposicions pels 125 anys de l’Autoritat Portuària d’Alacant

L’Autoritat Portuària d’Alacant ha obert dues exposicions pel seu 125 aniversari, amb obres, documents i peces històriques sobre la trajectòria del port i la seua relació amb la ciutat i la província.

Sergio García es planteja tornar al PGA Tour i lluitar per la Ryder Cup

Sergio García estudia trencar definitivament amb LIV, no tanca la porta a tornar al PGA Tour i es marca com a objectiu jugar la pròxima Ryder Cup, almenys com a vicecapità.

Francis Mojica rep el Premi al Mèrit Científic d’Alimentaria FoodTech 2026

El microbiòleg de la Universitat d’Alacant Francis Mojica ha sigut distingit amb el Premi al Mèrit Científic d’Alimentaria FoodTech 2026, en la categoria de projecte científic, pel seu paper clau en el desenvolupament de la tecnologia CRISPR.

El PSPV proposa una declaració institucional per a reforçar l’autogovern i la diversitat el 9 d’Octubre

El PSPV-PSOE ha plantejat a tots els grups de Les Corts aprovar una declaració institucional pel 9 d’Octubre en defensa de l’autogovern valencià, la convivència i la diversitat, que exigix el suport unànime del Parlament.

Ángel Ayora reivindica que rebutjar LIV ha sigut ‘la decisió correcta’

El malagueny Ángel Ayora defensa que rebutjar l’oferta de LIV Golf ha sigut ‘la decisió correcta’ perquè el seu gran objectiu és jugar al PGA Tour i disputar la Ryder Cup amb Europa, i destaca el paper clau de Juan Carlos Ferrero en la seua preparació mental.