Canvi de temps dimarts amb baixada de les temperatures

Tornen les tempestes de tarda el dimarts

Tornen les tempestes de vesprada el dimarts | Arxiu

 

Este dimarts tindrem un canvi d’oratge que afectarà, sobretot, de cara a la vesprada. La inestabilitat ja començarà pel matí amb la presència d’intervals de núvols pel sud, deixant el cel mig ennuvolat en tota la província d’Alacant i València. En estos punts també guanyaran protagonisme els núvols baixos, fruit de la humitat que ens portarà este canvi de temps.

 

Després de jornades solejades, tornaran a aparéixer les tempestes durant la vesprada del dimarts. Estes precipitacions afectaran en les comarques de l’interior de València i Alacant, poden ser més destacades especialment en l’interior de València, però en general dèbils.

De cara a dimarts per la tarda s'espera alguna tempesta sobretot a l'interior de València

De cara al dimarts per la vesprada s’espera alguna tempesta, sobretot en l’interior de València | AEMET

 

El canvi d’oratge farà que durant la jornada del dimarts la calor afluixe un poc, sobretot allà on ploga. Les temperatures màximes que es preveuen en les capitals de província seran de 32º en Castelló de la Plana, 30º en València i 28º en Alacant. De tot el territori, en l’interior de València i de Castelló és a on tindrem més calor.

 

Per les nits els termòmetres no registraran valors tan càlids com s’han donat els últims dies. Durant la nit del dilluns al dimarts s’esperen unes temperatures d’entre 16º i 21º, a on les més elevades tindran lloc en tota la línia de la costa.

 

El cap de setmana torna l’ona de calor

Després d’una setmana més o menys tranquil·la i sense sobresalts en els termòmetres, torna l’ona de calor el dissabte. Alerta amb esta ona de calor perquè, a més de portar temperatures molt altes en general, també la forta basca serà protagonista, ja que hi haurà una influència persistent de vents marítims.

Nova onada de calor que ens portarà a parlar de màximes de fins a 43º a l'interior d'Alacant el dissabte

 
Nova ona de calor que ens portarà a parlar de màximes de fins a 43º en l’interior d’Alacant el dissabte | wheatheronline.co.uk

 

De cara al dissabte s’espera un gran contrast entre les màximes, de 27º en la costa de Castelló i 43º en l’interior d’Alacant. Esta situació es donarà per la marinada, que mantindrà més suaus els termòmetres en la costa. A pesar de tot, serà en esta zona a on la sensació de basca serà molt més marcada.

 

Diumenge tindrem una baixada de les temperatures, especialment en zones interiors, a on el termòmetre pot disminuir fins a 6 graus. Caldrà seguir amb atenció la previsió dels pròxims dies.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martínez-Almeida afirma que només hi ha un partit que pot guanyar eleccions

L'alcalde de Madrid ha interpretat el resultat a Castella i Lleó com a prova que el PP és l'única alternativa capaç d'aglutinar majories socials. Ha demanat recuperar la centralitat i la convivència.

Catalá apel·la al respecte a la Justícia després del rebuig del TSJCV a investigar a Mazón

L'alcaldessa María José Catalá ha reiterat la seua respecte als procediments judicials després que el TSJCV descartara investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA. José Luis Martínez Almeida ha evitat valorar la decisió i ha demanat deixar treballar als tribunals.

Pérez Llorca subratlla que la unanimitat del TSJCV sobre Mazón deixa les coses molt clares

El president ha valorat la decisió del TSJCV de no investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana. Ha subratllat la unanimitat i la rapidesa de la fallada.

La jutgessa de Catarroja prorroga sis mesos la instrucció penal de la DANA

La jutgessa ha acordat prorrogar sis mesos, des del 30 d'abril, la investigació per la DANA de 2024 per diligències pendents i la seua complexitat. El jutjat encara espera recuperar els missatges de WhatsApp de l'excap de gabinet de l'expresident Carlos Mazón

Compromís afirma que han actuat amb contundència des del primer indici després de la detenció d’un edil d’Altea

La coalició va suspendre cautelarment de les seues delegacions i de militància al regidor d'Altea Rafael Ramón Mompó i va activar el seu protocol contra violències masclistes.

El València ja encadena més derrotes fora de casa que el curs passat

La derrota en el Carlos Tartiere deixa al València amb nou caigudes a domicili, més que la passada Lliga. Amb cinc eixides per davant, busca esquivar la seua pitjor marca.

El TSJCV inadmet i arxiva la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

L'alt tribunal valencià ha rebutjat la querella al no apreciar un principi de prova dels delictes denunciats. També qüestiona uns àudios aportats.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal del TSJCV ha inadmés a tràmit i arxivat la querella presentada contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit. El tribunal no aprecia indicis de delicte i considera qüestionables els àudios aportats.