10.7 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Mor una xica de 36 anys després d’eixir de la piscina en Orihuela

piscina

Imatge d’arxiu d’una banyista en una piscina | Pixabay

 

Este divendres, cap a les 13.20 hores, ha mort una xica de 36 anys quan, després d’eixir de la piscina de la Urbanització Entre Naranjos, entre els térmens d’Orihuela i los Montesinos, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Segons pareix, la víctima va eixir de prendre el bany i va començar a patir convulsions, cosa que ha fet obrir una investigació per a aclarir si ha sigut víctima d’un colp de calor.

 

Fins al lloc dels fets es van acostar una dotació de la Guàrdia Civil d’Almoradí i una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Els efectius sanitaris van practicar a la víctima la reanimació cardiopulmonar durant 45 minuts, però no es va poder fer res per salvar-li vida.

 

La xica, de nacionalitat britànica, presentava antecedents per epilèpsia i el cos ha sigut traslladat a l’Institut Anatòmic Forense per a poder confirmar les possibles causes de li han provocat la mort en estos dies d’ona de calor històrica. Si es confirma que ha sigut un colp de calor, seria la primera víctima valenciana en morir per este fet i una de les primeres d’Espanya, després del xic de 17 anys de Còrdova.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.