8.6 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Mor una xica de 36 anys després d’eixir de la piscina en Orihuela

piscina

Imatge d’arxiu d’una banyista en una piscina | Pixabay

 

Este divendres, cap a les 13.20 hores, ha mort una xica de 36 anys quan, després d’eixir de la piscina de la Urbanització Entre Naranjos, entre els térmens d’Orihuela i los Montesinos, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Segons pareix, la víctima va eixir de prendre el bany i va començar a patir convulsions, cosa que ha fet obrir una investigació per a aclarir si ha sigut víctima d’un colp de calor.

 

Fins al lloc dels fets es van acostar una dotació de la Guàrdia Civil d’Almoradí i una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Els efectius sanitaris van practicar a la víctima la reanimació cardiopulmonar durant 45 minuts, però no es va poder fer res per salvar-li vida.

 

La xica, de nacionalitat britànica, presentava antecedents per epilèpsia i el cos ha sigut traslladat a l’Institut Anatòmic Forense per a poder confirmar les possibles causes de li han provocat la mort en estos dies d’ona de calor històrica. Si es confirma que ha sigut un colp de calor, seria la primera víctima valenciana en morir per este fet i una de les primeres d’Espanya, després del xic de 17 anys de Còrdova.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.