Mor una xica de 36 anys després d’eixir de la piscina en Orihuela

piscina

Imatge d’arxiu d’una banyista en una piscina | Pixabay

 

Este divendres, cap a les 13.20 hores, ha mort una xica de 36 anys quan, després d’eixir de la piscina de la Urbanització Entre Naranjos, entre els térmens d’Orihuela i los Montesinos, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Segons pareix, la víctima va eixir de prendre el bany i va començar a patir convulsions, cosa que ha fet obrir una investigació per a aclarir si ha sigut víctima d’un colp de calor.

 

Fins al lloc dels fets es van acostar una dotació de la Guàrdia Civil d’Almoradí i una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Els efectius sanitaris van practicar a la víctima la reanimació cardiopulmonar durant 45 minuts, però no es va poder fer res per salvar-li vida.

 

La xica, de nacionalitat britànica, presentava antecedents per epilèpsia i el cos ha sigut traslladat a l’Institut Anatòmic Forense per a poder confirmar les possibles causes de li han provocat la mort en estos dies d’ona de calor històrica. Si es confirma que ha sigut un colp de calor, seria la primera víctima valenciana en morir per este fet i una de les primeres d’Espanya, després del xic de 17 anys de Còrdova.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia CF iguala el seu pitjor inici de lliga en deu temporades

El Valencia de Carlos Corberán només ha sumat un punt en les quatre primeres jornades de LALIGA EA Sports 2026-27 i iguala així el seu pitjor inici de les últimes deu campanyes, registrat en la temporada 2024-25 amb Rubén Baraja.

Aemet activa avís taronja al sud de València per màximes de 40 graus este dimarts

Aemet ha activat este dimarts l’avís taronja per calor extrema al litoral i interior sud de la província de València, amb màximes de fins a 40 graus, i preveu també pluges intenses i tempestes dimecres al nord d’Alacant i sud valencià.

UGT denuncia manca de bombers mínims als parcs de València davant Treball

UGT Serveis Públics PV ha denunciat davant la Inspecció de Treball el Consorci Provincial de Bombers de València per incomplir, segons el sindicat, les dotacions mínimes de plantilla acordades per al període 2026-2029, en un context de risc elevat per calor extrema i possibles pluges torrencials.

Rècord històric de passatgers a l’aeroport de Castelló i nova ruta amb Eivissa en 2027

L’aeroport de Castelló ha batut el seu rècord mensual amb 52.337 passatgers en agost i preveu reforçar en 2027 la connexió amb Balears amb més vols a Palma i una nova ruta directa amb Eivissa.

Pilar Bernabé presenta el seu projecte per a ser alcaldessa dels 87 barris de València en 2027

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a encapçalar la llista a l’alcaldia de València en 2027, amb un projecte centrat en habitatge, renaturalització i atenció als 87 barris de la ciutat.

Pilar Bernabé es presenta a València com el seu projecte vital i promet posar la ciutat al centre

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’alcaldia de València en 2027 i ha promés centrar totes les seues polítiques en la ciutat, amb mesures sobre vivenda, turisme i renaturalització urbana.

El Torrent arranca fort i es col·loca líder del grup VI de Tercera

El Torrent s'ha situat com a primer líder del grup VI de Tercera Federació després de golejar l'Español de San Vicente en una jornada inaugural amb remuntades i finals ajustats.

Vuit dels onze fitxatges del Levante ja s’han estrenat en LALIGA

El Levante ha fet jugar huit dels onze reforços incorporats este estiu en el seu retorn a Primera, després dels debuts de Yanis Musuayi i Dani Requena en l’empat sense gols davant el Málaga.