12.8 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Mor una xica de 36 anys després d’eixir de la piscina en Orihuela

piscina

Imatge d’arxiu d’una banyista en una piscina | Pixabay

 

Este divendres, cap a les 13.20 hores, ha mort una xica de 36 anys quan, després d’eixir de la piscina de la Urbanització Entre Naranjos, entre els térmens d’Orihuela i los Montesinos, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Segons pareix, la víctima va eixir de prendre el bany i va començar a patir convulsions, cosa que ha fet obrir una investigació per a aclarir si ha sigut víctima d’un colp de calor.

 

Fins al lloc dels fets es van acostar una dotació de la Guàrdia Civil d’Almoradí i una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Els efectius sanitaris van practicar a la víctima la reanimació cardiopulmonar durant 45 minuts, però no es va poder fer res per salvar-li vida.

 

La xica, de nacionalitat britànica, presentava antecedents per epilèpsia i el cos ha sigut traslladat a l’Institut Anatòmic Forense per a poder confirmar les possibles causes de li han provocat la mort en estos dies d’ona de calor històrica. Si es confirma que ha sigut un colp de calor, seria la primera víctima valenciana en morir per este fet i una de les primeres d’Espanya, després del xic de 17 anys de Còrdova.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Intervingudes 48 tones de gasos fluorats a una xarxa que els comerciava il·legalment

Policia i Vigilància Duanera han desarticulat una xarxa que comercialitzava il·legalment gasos fluorats en tres províncies, amb 5 detinguts i 48.000 quilos intervinguts. L'operació Summer ha realitzat 11 inspeccions en 9 empreses i ha confiscat 4.700 envasos valorats en tres milions d'euros.

L’excap de gabinet de Pradas afirma que la exconsellera no va retardar l’És-Alert durant la DANA

L'excap de gabinet de Salomé Pradas ha declarat que la exconsellera no va retardar l'És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Situa el debat des de les 19.00 i l'enviament a les 20.11, després de deliberacions en el Cecopi

La Guàrdia Civil desbloqueja més de 6 milions després d’una estafa digital a una empresa amb seu a València

La Guàrdia Civil ha desbloquejat més de sis milions d'euros retinguts després d'una estafa de màrqueting digital que va generar càrrecs pròxims a huit milions en una empresa amb seu a València. La investigació seguix oberta després d'acreditar l'ús fraudulent de permisos i reforçar la seguretat dels servidors.

Tres detinguts pel robatori de 278 quilos de coure en la línia elèctrica entre Xàtiva i Canals

La Guàrdia Civil ha detingut a tres persones i investiga a altres dos per vendre en chatarrerías 278 quilos de coure robats de l'estesa entre Xàtiva i Canals. El perjuí per reparacions i corts ha ascendit a 1,8 milions d'euros.

Convoquen a València una manifestació el 27 de desembre amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats, al costat d'associacions de víctimes de la dana i comités de reconstrucció, han convocat una marxa a València el 27 de desembre. Exigixen que Mazón renuncie a l'acta i declare davant la jutgessa.

85-82: el Maccabi desactiva a un València sense punteria en el seu retorn a Israel

El Maccabi Tel Aviv es va imposar 85-82 després d'ofegar al València amb el seu defensa de canvis i el desencert exterior. Els taronja van fallar tres triples per a forçar la pròrroga.

La Comunitat Valenciana acomiada la tardor amb un cap de setmana fred, plujós i amb neu en cotes altes

El cap de setmana marca l'arribada de l'hivern amb cels nuvolosos, pluges localment fortes el dissabte en la costa i neu el diumenge a 1.200-1.600 m. Vent de component oest i ambient fred, amb gelades febles a l'interior nord.

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.