11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Mor una xica de 36 anys després d’eixir de la piscina en Orihuela

piscina

Imatge d’arxiu d’una banyista en una piscina | Pixabay

 

Este divendres, cap a les 13.20 hores, ha mort una xica de 36 anys quan, després d’eixir de la piscina de la Urbanització Entre Naranjos, entre els térmens d’Orihuela i los Montesinos, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Segons pareix, la víctima va eixir de prendre el bany i va començar a patir convulsions, cosa que ha fet obrir una investigació per a aclarir si ha sigut víctima d’un colp de calor.

 

Fins al lloc dels fets es van acostar una dotació de la Guàrdia Civil d’Almoradí i una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Els efectius sanitaris van practicar a la víctima la reanimació cardiopulmonar durant 45 minuts, però no es va poder fer res per salvar-li vida.

 

La xica, de nacionalitat britànica, presentava antecedents per epilèpsia i el cos ha sigut traslladat a l’Institut Anatòmic Forense per a poder confirmar les possibles causes de li han provocat la mort en estos dies d’ona de calor històrica. Si es confirma que ha sigut un colp de calor, seria la primera víctima valenciana en morir per este fet i una de les primeres d’Espanya, després del xic de 17 anys de Còrdova.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.