Anuncios

Primers xicotets canvis este dimecres festiu a l’espera d’un dijous amb pitjor oratge

Aquest diumenge arriba una mica de vent i també alguns núvols alts

Este dimecres començaran a treure el nas els núvols en el nord del territori | Arxiu

 

Este dijous es preveu una jornada amb pitjor oratge que estos dies anteriors, amb uns cels més tapats i també la possibilitat que arriben pluges. Ara bé, este canvi de temps ja es començarà a notar este dimecres, de festa, en alguns punts del territori.

 

Anuncios

El dia serà solejat en general, amb alguns núvols alts i prims puntuals. Al llarg del matí i, sobretot, a partir de migdia, la nuvolositat anirà en augment pel nord, per les comarques de Castelló. Estos núvols al matí i migdia seran poc importants, amb estones de sol i núvols. Però a mesura que avance la vesprada cada cop seran més abundants i compactes.

 

D’esta manera, de cara a la vesprada, no només afectaran els núvols baixos en Castelló, sinó que també podran arribar al nord de València. De pluges de moment no se’n veuen este dimecres, però no es descarta que durant la vesprada puguen deixar alguna gota quasi inapreciable en les comarques del nord.

 

Mapa de la previsió per a este dimecres

Mapa de la previsió per a este dimecres | AEMET

 

Pel que fa a les temperatures, pocs canvis respecte a este dimarts. Les mínimes pujaran un poquet, entre 1º i 2º, mentres que les màximes no variaran gens. D’esta manera, s’espera que els termòmetres pel matí queden entre els 13º i 18º de manera general, i al migdia es troben entre els 25º i 30º. En alguns punts de Castelló, la temperatura sí que baixarà lleugerament per la presència de més núvols, però no farà quasi fred, mantenint-se un ambient agradable en el centre de la jornada en tot el territori valencià.

 

Empitjora el temps dijous

Els núvols que este dimecres ja començaran a ser més nombrosos sobretot de vesprada, s’aniran estenent al llarg de la nit i el dia començarà amb un cel tapat, amb núvols baixos i amb la possibilitat baixa de què deixen escapar alguns arruixons febles, dispersos i ocasionals en qualsevol punt del territori.

 

Amb el pas de les hores, de cara al migdia i especialment de vesprada, els núvols aniran trencant-se deixant pas a un temps més solejat, però sense acabar de fer net del tot, quedant una vesprada amb sol i núvols. La possibilitat de pluja també baixara a mesura que els núvols vagen desfent-se.

 

Variació de temperatures, que baixen, este dijous en el territori valencià

Variació de temperatures, que baixen, este dijous en el territori valencià | AEMET

 

Amb un cel més tapat, les temperatures diürnes quedaran més baixes, mentres que les mínimes pujaran una miqueta o es quedaran pràcticament iguals. Els termòmetres al migdia quedaran més curts que este dimecres, amb un descens d’entre 2º i 4º, i fins i tot de fins a 6º a punts de l’interior. Els valors es mouran entre els 23º i 28º de manera general, i quedant per baix d’estos 23º en zones de muntanya de l’interior de Castelló i València.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios