18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

La calor continuarà entre nosaltres

Portem setmanes amb pocs canvis d’oratge. Un dia pugen més les temperatures que uns altres, en funció bàsicament de la procedència del vent. Uns altres pugen més per l’interior que a la costa. Quan es deixa sentir el ponent la calor es trasllada al litoral… però pocs canvis més ens ofereix un oratge que dia rere dia presenta més o menys les mateixes condicions, i així es presenta també esta setmana.

Hui agrairem un lleuger descens de les temperatures després del dia d’ahir, però el cel continuarà lliure de núvols la major part de la jornada tret dels núvols baixos que es puguen veure a primera hora junt amb la costa i de vesprada a les muntanyes, encara que ni uns ni altres tindran cap conseqüència. L’ambient serà més fresc a la costa però pujaran les temperatures respecte a les d’ahir a les comarques interiors.

Demà dimarts començarem el dia amb temperatures més altes però pense que a les temperatures diürnes tendiran abaixar lleugerament.

Els dies següents tampoc s’esperen grans novetats. Tot indica que les temperatures quedaran un poc més altes de nou a partir de dimecres però la nuvolositat serà més bé escassa i l’oratge continuarà immers en una situació d’estandby que ens agradaria que no durarà massa temps… més que res perquè l’estiu no se’ns faça massa llarg.

Últimes notícies

El poal LED de Callao repetix com a aparador de la Costa Blanca en Fitur

La Costa Blanca tornarà a promocionar-se en Fitur amb un poal de pantalles LED 360 graus en Callao i un programa que integra esport, cultura i gastronomia. Hi haurà més de 60 presentacions, 25 showcookings i presència en espais temàtics de la fira.

Ortí destaca 39 candidatures valencianes als Premis Goya

La consellera Carmen Ortí ha subratllat el gran moment de l'audiovisual valencià amb 39 nominacions en la 40 edició dels Goya, 19 d'elles amb ajudes del IVC.

Detecten una microalga productora de ciguatoxinas en el Mediterrani peninsular

Han confirmat per primera vegada la presència de Gambierdiscus australs en aigües enfront de Dénia i Xàbia, amb abundàncies de 20-140 cèl·lules per litre. El risc per al consumidor es considera baix i es manté la vigilància científica.

El cim sobre finançament autonòmic se salda amb el rebuig de quasi totes les comunitats

El cim sobre el nou sistema de finançament autonòmic ha acabat amb el rebuig de quasi totes les comunitats, excepte Catalunya. El malestar per l'anunci previ d'Oriol Junqueras i l'exigència de majoria absoluta en el Congrés han anticipat un tràmit difícil

El PSOE demana la dimissió de l’alcalde de Benidorm per la multa rècord del APR-7

El PSPV-PSOE ha exigit la renúncia de Toni Pérez després de quedar ferma la condemna que obliga l'Ajuntament a pagar més de 350 milions pel APR-7. El partit alerta d'un impacte fiscal sense precedents i demana negociar i acudir al Fons d'Ordenació.

Benidorm sosté que el pagament de 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde de Benidorm ha assegurat que acatarà la sentència que fixa una indemnització de més de 350 milions pel sòl de Serra Gelada i que el pagament no portarà a la ruïna ni forçarà una intervenció estatal. El consistori estudia vies jurídiques i financeres amb els seus tècnics.

Schareina es col·loca tercer i Benavides recupera el lideratge després de la caiguda de Sanders

Benavides lidera per 41 segons després de ser segon en l'etapa guanyada per Van Beveren. La caiguda de Sanders ho va relegar i Schareina va pujar a tercer en la general.

València Basket es mesurarà al Durán Maquinaria Ensino en la Copa de la Reina

El sorteig va aparellar a València Basket amb Durán Maquinaria Ensino per al tancament del debut a Tarragona 2026. Casademont Zaragoza i IDK Euskotren obriran la Copa.