La calor continuarà entre nosaltres

Portem setmanes amb pocs canvis d’oratge. Un dia pugen més les temperatures que uns altres, en funció bàsicament de la procedència del vent. Uns altres pugen més per l’interior que a la costa. Quan es deixa sentir el ponent la calor es trasllada al litoral… però pocs canvis més ens ofereix un oratge que dia rere dia presenta més o menys les mateixes condicions, i així es presenta també esta setmana.

Hui agrairem un lleuger descens de les temperatures després del dia d’ahir, però el cel continuarà lliure de núvols la major part de la jornada tret dels núvols baixos que es puguen veure a primera hora junt amb la costa i de vesprada a les muntanyes, encara que ni uns ni altres tindran cap conseqüència. L’ambient serà més fresc a la costa però pujaran les temperatures respecte a les d’ahir a les comarques interiors.

Demà dimarts començarem el dia amb temperatures més altes però pense que a les temperatures diürnes tendiran abaixar lleugerament.

Els dies següents tampoc s’esperen grans novetats. Tot indica que les temperatures quedaran un poc més altes de nou a partir de dimecres però la nuvolositat serà més bé escassa i l’oratge continuarà immers en una situació d’estandby que ens agradaria que no durarà massa temps… més que res perquè l’estiu no se’ns faça massa llarg.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 120 km/h el dimecres i dijous

Aemet activa l'avís taronja per fortes ratxes de vent del nord-oest a l'interior i litoral nord de Castelló entre la vesprada del dimecres i el matí del dijous.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana excepte en el sud d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós i temperatures màximes en ascens generalitzat, excepte en la mitat sud d'Alacant, amb vent fluix i mar en calma relativa.

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.