17.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Oratge nuvolós i humit però sense pluja

Imatge de nuvolades al mar

El vent bufa de llevant des de dilluns i ha sigut el màxim responsable del descens de les temperatures i de l’ascens de la humitat que ha portat l’oratge i les temperatures als valors que toca per l’època.

Oratge hui dimecres 19 de maig

Ahir pujaren les temperatures i tornaren a tocar els 30 graus en punts del centre de la Comunitat on no arriben les brises, però hui en començar el dia amb el cel més cobert i en bufar el llevant notarem com baixa de mercuri dels termòmetres dos, tres i fins i tot quatre ratlletes.

 

Temperatures hui dimecres 19 de maigTemperatures hui dimecres 19 de maig

Demà dijous també tindrem núvol, però no seran tan abundants, i també bufarà el vent d’origen marítim però no seran tan fresc. Veurem més el sol i les temperatures quedaran un poc més altes.

Oratge demà dijous 20 de maig

Temperatures demà dijous 20 de maig

Divendres ens espera un dia prou bascós, amb núvols i temperatures més altes que de nou s’aproparan als 35 graus a les comarques més centrals i en punts de l’interior de València i d’Alacant.

Tot indica que el cap de setmana serà més fresc. Dissabte baixaran les temperatures al nord on a més el vent es deixarà sentir de mestral, i diumenge el descens tèrmic serà generalitzat en estar el dia més cobert. Núvols que podrien deixar alguna gota.

Oratge a partir del divendres 21 de maig

 

Últimes notícies

Avís groc a Alacant per fenòmens costaners: vent de força 7 i ones de 3 a 4 metres

Aemet ha establit avís groc a Alacant este dimecres per fenòmens costaners, amb vent del sud-oest de força 7 i ones de fins a 3 metres. El dijous hi haurà avisos per vents de fins a 80 km/h i per onatge de 3 a 4 metres en diferents trams del litoral alacantí.

Reubicats en altres centres els xiquets de la guarderia d’Algemesí després de la detenció de la seua propietària per possible maltractament

Educació garantix la reubicació dels alumnes d'una guarderia d'Algemesí després de la detenció de la propietària per presumpte maltractament. La dona ha quedat en llibertat provisional amb prohibicions d'acostament i de treballar amb menors.

València Basket es juga la vida a Venècia per a seguir en l’Eurolliga femenina

L'equip taronja tanca la segona ronda en la pista del Umana Reyer amb un 6-5 i la necessitat de guanyar per a entrar en els encreuaments. Burgos apel·la a la mentalitat.

El Vila-real agita el mercat d’hivern amb cinc operacions

El club tanca un inusual gener amb tres eixides i dos incorporacions. Les baixes en les bandes i la lesió de Juan Foyth acceleren els reforços.

La Policia Nacional ha detingut a 14 jóvens a Ontinyent per assetjament transfòbic i amenaces

Catorze jóvens d'entre 15 i 20 anys han sigut detinguts a Ontinyent per un presumpte assetjament transfòbic amb agressions i amenaces. La investigació va verificar atacs reiterats en l'àmbit escolar i en espais d'oci; tots van quedar en llibertat excepte un menor internat a petició de Fiscalia.

Un detingut a Formentera del Segura per integrar un grup que feia ‘bolcades’ a Alacant

Un home de 31 anys ha sigut detingut com a suposat enllaç a Espanya d'una banda estrangera especialitzada en 'bolcades'. Se'l relaciona amb un assalt a Orihuela en el qual dos hòmens van ser torturats i tirotejats al juliol.

El València tanca el mercat amb tres fitxatges contrastats en LaLiga i sense eixides

El València va tancar el mercat d'hivern amb Sadiq Umar, Guido Rodríguez i Unai Núñez, tres reforços amb experiència en LaLiga. No es va produir cap eixida i es van completar les dos fitxes lliures després de la baixa de Diakhaby.

Castro i Raghouber impulsen un mercat d’hivern auster en el Llevant

L'arribada de Luís Castro i la cessió de Ugo Raghouber han marcat un gener de gasto mínim en el Llevant. L'equip ha millorat, però continua penúltim.