Continua la calma el dijous, a les portes del canvi d’oratge

Imatge d'una sortida de sol entre núvols

L’oratge seguirà molt tranquil este dijous | Arxiu

 

L’oratge continua molt tranquil este dijous, 9 de gener, amb sol combinat amb alguns intervals de núvols que seran inofensius i no comportaran més conseqüències. No obstant això, de cara a divendres arribaran canvis en el temps en forma d’arruixons en qualsevol punt del territori a partir del matí o el migdia i una baixada de les temperatures.

 

De moment, dijous serà un dia molt tranquil, tot i el probable augment dels intervals de núvols que no implicaran cap classe de precipitació. A més, a primera hora es repetiran algunes boires en zones interiors. Tot i això, el sol continuarà guanyant la partida una jornada més, a l’espera dels canvis.

 

Mapa de previsió a València el dijous 9 de gener del 2020

Mapa de previsió per a este dijous | Aemet

 

Temperatures similars, o un poc més altes, de nit

Quant a les temperatures, es mantindran molt similars de cara a la nit; això sí, les primeres hores seran fresques i hi haurà bonança de cara al migdia. Només pot haver un canvi en les mínimes, que quedarien més altes en diferents punts del centre i del sud del territori valencià. La majoria de valors nocturns es mouran entre els 4º i 9º. Mentres que les màximes seran de 12º a 17º, amb les més altes localitzades en el sud del territori.

 

Divendres de canvis, però cap de setmana tranquil

De cara al divendres, l’arribada d’un embossament d’aire gelat provocarà l’aparició d’arruixons en qualsevol punt del territori, amb precipitacions que es mouran de nord a sud. Tot això obrirà la porta a una baixada clara però transitòria de les temperatures i a l’entrada del vent de mestral en el nord.

 

No obstant això, a pesar de què el dissabte de matí encara quedaran restes de pluja en la mitat sud, la tendència serà que el cap de setmana siga molt plàcid i tranquil amb temperatures que es recuperaran i un sol que recuperarà el protagonisme.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.