14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Xàbia reforça el mur de protecció de la platja de l’Arenal pel fort temporal marítim

Mur de protecció en una platja

Xàbia ha reforçat el mur de protecció de l’Arenal pel fort temporal marítim | Ajuntament de Xàbia

L’Ajuntament de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha reforçat el mur de protecció de la platja de l’Arenal davant l’arribada del temporal ‘Glòria’ i la previsió d’ones d’entre 6 i 8 metres, segons ha informat el mateix consistori a través de Facebook.

 

Amb motiu dels avisos meteorològics, l’ajuntament de la localitat ha previst els «elements necessaris» per a, «en cas de necessitat», tallar al trànsit i al pas per als vianants el Port, el passeig de la Marina Espanyola i les vies més pròximes a la mar, a on l’Ajuntament ha recomanat no aparcar cap vehicle des d’este diumenge.

 

De la mateixa manera, ha aconsellat als comerços i els bars i restaurants dels passejos marítims retirar el mobiliari com taules, cadires o ombrel·les i protegir els grans finestrals. «Seguim pendents de tot este episodi de temps advers i actualitzarem la informació al llarg del cap de setmana», ha apuntat l’Ajuntament de Xàbia en la seua pàgina de Facebook.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.