Xàbia reforça el mur de protecció de la platja de l’Arenal pel fort temporal marítim

Mur de protecció en una platja

Xàbia ha reforçat el mur de protecció de l’Arenal pel fort temporal marítim | Ajuntament de Xàbia

L’Ajuntament de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha reforçat el mur de protecció de la platja de l’Arenal davant l’arribada del temporal ‘Glòria’ i la previsió d’ones d’entre 6 i 8 metres, segons ha informat el mateix consistori a través de Facebook.

 

Amb motiu dels avisos meteorològics, l’ajuntament de la localitat ha previst els «elements necessaris» per a, «en cas de necessitat», tallar al trànsit i al pas per als vianants el Port, el passeig de la Marina Espanyola i les vies més pròximes a la mar, a on l’Ajuntament ha recomanat no aparcar cap vehicle des d’este diumenge.

 

De la mateixa manera, ha aconsellat als comerços i els bars i restaurants dels passejos marítims retirar el mobiliari com taules, cadires o ombrel·les i protegir els grans finestrals. «Seguim pendents de tot este episodi de temps advers i actualitzarem la informació al llarg del cap de setmana», ha apuntat l’Ajuntament de Xàbia en la seua pàgina de Facebook.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.