Xàbia reforça el mur de protecció de la platja de l’Arenal pel fort temporal marítim

Mur de protecció en una platja

Xàbia ha reforçat el mur de protecció de l’Arenal pel fort temporal marítim | Ajuntament de Xàbia

L’Ajuntament de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha reforçat el mur de protecció de la platja de l’Arenal davant l’arribada del temporal ‘Glòria’ i la previsió d’ones d’entre 6 i 8 metres, segons ha informat el mateix consistori a través de Facebook.

 

Amb motiu dels avisos meteorològics, l’ajuntament de la localitat ha previst els «elements necessaris» per a, «en cas de necessitat», tallar al trànsit i al pas per als vianants el Port, el passeig de la Marina Espanyola i les vies més pròximes a la mar, a on l’Ajuntament ha recomanat no aparcar cap vehicle des d’este diumenge.

 

De la mateixa manera, ha aconsellat als comerços i els bars i restaurants dels passejos marítims retirar el mobiliari com taules, cadires o ombrel·les i protegir els grans finestrals. «Seguim pendents de tot este episodi de temps advers i actualitzarem la informació al llarg del cap de setmana», ha apuntat l’Ajuntament de Xàbia en la seua pàgina de Facebook.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.