Xàbia reforça el mur de protecció de la platja de l’Arenal pel fort temporal marítim

Mur de protecció en una platja

Xàbia ha reforçat el mur de protecció de l’Arenal pel fort temporal marítim | Ajuntament de Xàbia

L’Ajuntament de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha reforçat el mur de protecció de la platja de l’Arenal davant l’arribada del temporal ‘Glòria’ i la previsió d’ones d’entre 6 i 8 metres, segons ha informat el mateix consistori a través de Facebook.

 

Amb motiu dels avisos meteorològics, l’ajuntament de la localitat ha previst els «elements necessaris» per a, «en cas de necessitat», tallar al trànsit i al pas per als vianants el Port, el passeig de la Marina Espanyola i les vies més pròximes a la mar, a on l’Ajuntament ha recomanat no aparcar cap vehicle des d’este diumenge.

 

De la mateixa manera, ha aconsellat als comerços i els bars i restaurants dels passejos marítims retirar el mobiliari com taules, cadires o ombrel·les i protegir els grans finestrals. «Seguim pendents de tot este episodi de temps advers i actualitzarem la informació al llarg del cap de setmana», ha apuntat l’Ajuntament de Xàbia en la seua pàgina de Facebook.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.