5 carreteres tallades i 13 amb ús obligatori de cadenes pel temporal en el territori valencià

Carretera nevada

Diferents carreteres han sigut tallades en el territori valencià per la neu | Twitter – @Joseraul_96

Cinc carreteres estan tallades, en 13 és obligatori l’ús de cadenes i altres tres vies presenten incidències pel temporal en el territori valencià, la majoria en la comarca dels Ports i l’Alt Maestrat (Castelló), segons ha informat la Generalitat.

 

En concret, en l’última actualització de l’estat de carreteres a les 13.30 hores d’este diumenge, estan tancades al trànsit la CV-111 en Vallibona, la CV-121 en Olocau del Rey i la CV-126 de Vilafranca a Castellfort. També s’ha tallat al trànsit la CV-391, de Requena al Remedio per Villar de Olmos, i la CV-392, d’Utiel a Nogueras.

 

És necessari l’ús de cadenes en 13 vies: en la CV-109 entre Boixar i Coratxar; en la CV-110 en Herbes; la CV-117 de Xiva de Morella a Morella; la CV-12 d’Ares del Maestrat a Morella; la CV-122 de Todolella a Olocau del Rey; la CV-125 entre Cinctorres, Portell de Morella i el límit de la província; la CV-15 des d’Ares del Maestrat fins a la frontera provincial; la CV-166 de Culla a Benassal; la CV-170 de Vistabella del Maestrat al límit provincial; la CV-241 de Sacañet a Canals i l’N-232 a Morella.

 

D’altra banda, tres carreteres registren incidències: l’N-234 de Viver al Toro, l’N-232a de Morella i l’A-23 de Viver al límit amb la província, en els dos sentits. Les tres són transitables, encara que la Direcció General de Trànsit (DGT) demana precaució.

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.

Domingo estable en la Comunitat Valenciana amb cel buidat i una mica de boira en el litoral

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge estable, amb cels buidats, boires matinals en el litoral, temperatures sense canvis i vent fluix de component este en les hores centrals.