14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

5 carreteres tallades i 13 amb ús obligatori de cadenes pel temporal en el territori valencià

Carretera nevada

Diferents carreteres han sigut tallades en el territori valencià per la neu | Twitter – @Joseraul_96

Cinc carreteres estan tallades, en 13 és obligatori l’ús de cadenes i altres tres vies presenten incidències pel temporal en el territori valencià, la majoria en la comarca dels Ports i l’Alt Maestrat (Castelló), segons ha informat la Generalitat.

 

En concret, en l’última actualització de l’estat de carreteres a les 13.30 hores d’este diumenge, estan tancades al trànsit la CV-111 en Vallibona, la CV-121 en Olocau del Rey i la CV-126 de Vilafranca a Castellfort. També s’ha tallat al trànsit la CV-391, de Requena al Remedio per Villar de Olmos, i la CV-392, d’Utiel a Nogueras.

 

És necessari l’ús de cadenes en 13 vies: en la CV-109 entre Boixar i Coratxar; en la CV-110 en Herbes; la CV-117 de Xiva de Morella a Morella; la CV-12 d’Ares del Maestrat a Morella; la CV-122 de Todolella a Olocau del Rey; la CV-125 entre Cinctorres, Portell de Morella i el límit de la província; la CV-15 des d’Ares del Maestrat fins a la frontera provincial; la CV-166 de Culla a Benassal; la CV-170 de Vistabella del Maestrat al límit provincial; la CV-241 de Sacañet a Canals i l’N-232 a Morella.

 

D’altra banda, tres carreteres registren incidències: l’N-234 de Viver al Toro, l’N-232a de Morella i l’A-23 de Viver al límit amb la província, en els dos sentits. Les tres són transitables, encara que la Direcció General de Trànsit (DGT) demana precaució.

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa després d’un xoc de cap

El davanter de l'Atlètic de Madrid ha sigut portat a un hospital per a sotmetre's a proves després d'abandonar en llitera el Ciutat de València per un xoc de cap. Matías Moreno també va ser substituït i continua en observació en l'estadi.

Llevant i Atlètic empaten al descans després d’un xoc entre Sorloth i Moreno (0-0)

El primer temps va acabar 0-0, amb una única ocasió clara: la cabotada de Nico González que Ryan va salvar. El dol va quedar marcat pel xoc Sorloth-Moreno i els canvis forçats.

Sorloth, retirat en llitera després d’un xoc de cap amb Moreno en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic de Madrid va abandonar el camp en el minut 27 després d'un colp cap amb cap amb Matías Moreno. Els dos futbolistes van ser substituïts.