5 carreteres tallades i 13 amb ús obligatori de cadenes pel temporal en el territori valencià

Carretera nevada

Diferents carreteres han sigut tallades en el territori valencià per la neu | Twitter – @Joseraul_96

Cinc carreteres estan tallades, en 13 és obligatori l’ús de cadenes i altres tres vies presenten incidències pel temporal en el territori valencià, la majoria en la comarca dels Ports i l’Alt Maestrat (Castelló), segons ha informat la Generalitat.

 

En concret, en l’última actualització de l’estat de carreteres a les 13.30 hores d’este diumenge, estan tancades al trànsit la CV-111 en Vallibona, la CV-121 en Olocau del Rey i la CV-126 de Vilafranca a Castellfort. També s’ha tallat al trànsit la CV-391, de Requena al Remedio per Villar de Olmos, i la CV-392, d’Utiel a Nogueras.

 

És necessari l’ús de cadenes en 13 vies: en la CV-109 entre Boixar i Coratxar; en la CV-110 en Herbes; la CV-117 de Xiva de Morella a Morella; la CV-12 d’Ares del Maestrat a Morella; la CV-122 de Todolella a Olocau del Rey; la CV-125 entre Cinctorres, Portell de Morella i el límit de la província; la CV-15 des d’Ares del Maestrat fins a la frontera provincial; la CV-166 de Culla a Benassal; la CV-170 de Vistabella del Maestrat al límit provincial; la CV-241 de Sacañet a Canals i l’N-232 a Morella.

 

D’altra banda, tres carreteres registren incidències: l’N-234 de Viver al Toro, l’N-232a de Morella i l’A-23 de Viver al límit amb la província, en els dos sentits. Les tres són transitables, encara que la Direcció General de Trànsit (DGT) demana precaució.

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La renúncia de la Corunya impulsa les opcions del Nou Mestalla per al Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i allibera una plaça que reforça la candidatura del Nou Mestalla. La decisió arriba per les exigències de la FIFA.

Detinguts un pare i el seu fill per estafar 140.000 euros amb factures falses a cinc persones

Pare i fill han sigut arrestats a Alacant per un suposat frau de 140.000 euros usant factures i pressupostos a nom d'empreses alienes. Hi ha cinc perjudicats, entre ells un treballador al qual van deixar a deure 4.000 euros.

Detinguts dos hòmens amb quasi 20 quilos de marihuana en un cotxe dins d’una nau a la Vall d’Albaida

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens després de trobar 19.890 grams de marihuana envasada al buit en un cotxe aparcat dins d'una nau d'un polígon de la Vall d'Albaida. Les diligències han sigut remeses al jutjat d'Ontinyent.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i lesionar a la seua parella

La Guàrdia Civil va detindre a l'edil Rafael Ramón Mompó en una vivenda de Xàbia. No constaven antecedents i l'alcalde li retira competències de manera cautelar.

Mor un home de 51 anys després de xocar el seu cotxe contra un semàfor a Sant Vicent del Raspeig

El sinistre va ocórrer de matinada i el SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit. El cap de setmana va deixar una altra víctima mortal a la província en un xoc entre furgoneta i tractor.

Detingut un home a Albatera per clavar un tornavís al cap a un jove; està molt greu

Un home de 37 anys ha sigut detingut a Albatera després d'una batussa en la qual, presumptament, va clavar un tornavís al cap d'un jove de 25 anys. El ferit va ser traslladat a l'hospital amb la ferramenta incrustada i seguix molt greu; es preveu que l'arrestat passe hui a disposició judicial.

MariLuz, 85 anys i més de sis dècades en l’Ofrena, espera que no siga l’última desfilada

Als seus 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena de les Falles després de més de sis dècades de tradició familiar i devoció, i confia a repetir.