11.3 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

5 carreteres tallades i 13 amb ús obligatori de cadenes pel temporal en el territori valencià

Carretera nevada

Diferents carreteres han sigut tallades en el territori valencià per la neu | Twitter – @Joseraul_96

Cinc carreteres estan tallades, en 13 és obligatori l’ús de cadenes i altres tres vies presenten incidències pel temporal en el territori valencià, la majoria en la comarca dels Ports i l’Alt Maestrat (Castelló), segons ha informat la Generalitat.

 

En concret, en l’última actualització de l’estat de carreteres a les 13.30 hores d’este diumenge, estan tancades al trànsit la CV-111 en Vallibona, la CV-121 en Olocau del Rey i la CV-126 de Vilafranca a Castellfort. També s’ha tallat al trànsit la CV-391, de Requena al Remedio per Villar de Olmos, i la CV-392, d’Utiel a Nogueras.

 

És necessari l’ús de cadenes en 13 vies: en la CV-109 entre Boixar i Coratxar; en la CV-110 en Herbes; la CV-117 de Xiva de Morella a Morella; la CV-12 d’Ares del Maestrat a Morella; la CV-122 de Todolella a Olocau del Rey; la CV-125 entre Cinctorres, Portell de Morella i el límit de la província; la CV-15 des d’Ares del Maestrat fins a la frontera provincial; la CV-166 de Culla a Benassal; la CV-170 de Vistabella del Maestrat al límit provincial; la CV-241 de Sacañet a Canals i l’N-232 a Morella.

 

D’altra banda, tres carreteres registren incidències: l’N-234 de Viver al Toro, l’N-232a de Morella i l’A-23 de Viver al límit amb la província, en els dos sentits. Les tres són transitables, encara que la Direcció General de Trànsit (DGT) demana precaució.

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La mort de l’anglés, novel·la

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana explica que el valencià emprat en la novel·la segueix els criteris de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, amb preferència per formes genuïnes i habituals

La magrana mollar d’Elx arribarà este nadal a valencians que viuen fora

La DOP de la magrana mollar d'Elx enviarà 200 caixes per a acostar els sabors de la terra a valencians que residixen a Espanya i a la UE. L'acció forma part de 'El Nostre Nadal' i inclourà una postal.

El Govern ha autoritzat l’alliberament definitiu del peatge de l’AP-7 en la circumval·lació d’Alacant

El Consell de Ministres ha autoritzat l'alliberament definitiu del peatge en la circumval·lació d'Alacant després de la prova de gratuïtat iniciada en 2024. L'AP-7 queda com a alternativa permanent per a alleujar l'A-70, amb transició de la gestió de SEITT a la Direcció General de Carreteres.

El Consell aprova el projecte per a condonar deute autonòmic: 11.210 milions per a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat el projecte de llei per a condonar 83.252 milions de deute a les autonomies del règim comú. La Comunitat Valenciana tindria 11.210 milions i la iniciativa passa ara al Congrés, amb rebuig de governs del PP.

L’Audiència de València demana identificar a agents mediambientals per la dana com a possibles testimonis

La Secció Segona estima parcialment un recurs i demana la identificació dels agents que van actuar el 29 d'octubre de 2024 per a poder citar-los com a testimonis. A més, readmet a una acusació particular i confirma un altre acte, i rebutja indagar sobre una junta de la CHJ per no guardar relació amb els fets.

El balanç anual denúncia demores a migrants en la renda d’inclusió i cobraments per tractaments de càncer

El tercer balanç sobre discriminació quotidiana a València documenta retards de més d'un any en la Renda Valenciana d'Inclusió i reclamacions de 30.000 euros per teràpies oncològiques a persones migrants. L'informe identifica barreres en padró, vivenda, servicis socials, ocupació, educació i el CIE de Sapadors.

El Deleste confirma per a 2026 a Primal Scream, Apparat i Kerala Dust

El Deleste ha anunciat les seues primeres confirmacions per a 2026 amb Primal Scream, Apparat, Kerala Dust, Holy Fuck, Els Invaders i Billy Nomates. El festival se celebrarà el 22 i 23 de maig als Jardins de Vivers.

El PP demanarà a València el cessament immediat de Pilar Bernabé per casos d’assetjament en el PSOE

El PP va anunciar que exigirà en el ple de València el cessament immediat de Pilar Bernabé per la seua actitud que consideren negligent davant denúncies d'assetjament en el PSOE. La iniciativa, defesa per Juan Carlos Caballero, retrau silenci i doble moral i busca un posicionament clar de la resta de grups.