5 carreteres tallades i 13 amb ús obligatori de cadenes pel temporal en el territori valencià

Carretera nevada

Diferents carreteres han sigut tallades en el territori valencià per la neu | Twitter – @Joseraul_96

Cinc carreteres estan tallades, en 13 és obligatori l’ús de cadenes i altres tres vies presenten incidències pel temporal en el territori valencià, la majoria en la comarca dels Ports i l’Alt Maestrat (Castelló), segons ha informat la Generalitat.

 

En concret, en l’última actualització de l’estat de carreteres a les 13.30 hores d’este diumenge, estan tancades al trànsit la CV-111 en Vallibona, la CV-121 en Olocau del Rey i la CV-126 de Vilafranca a Castellfort. També s’ha tallat al trànsit la CV-391, de Requena al Remedio per Villar de Olmos, i la CV-392, d’Utiel a Nogueras.

 

És necessari l’ús de cadenes en 13 vies: en la CV-109 entre Boixar i Coratxar; en la CV-110 en Herbes; la CV-117 de Xiva de Morella a Morella; la CV-12 d’Ares del Maestrat a Morella; la CV-122 de Todolella a Olocau del Rey; la CV-125 entre Cinctorres, Portell de Morella i el límit de la província; la CV-15 des d’Ares del Maestrat fins a la frontera provincial; la CV-166 de Culla a Benassal; la CV-170 de Vistabella del Maestrat al límit provincial; la CV-241 de Sacañet a Canals i l’N-232 a Morella.

 

D’altra banda, tres carreteres registren incidències: l’N-234 de Viver al Toro, l’N-232a de Morella i l’A-23 de Viver al límit amb la província, en els dos sentits. Les tres són transitables, encara que la Direcció General de Trànsit (DGT) demana precaució.

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.