14.5 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

La neu deixa atrapats a diferents cotxes en Sinarcas, Vallibona i el Port de Querol

Complicacions en les carreteres per la neu

Els bombers provincials de Castelló han intervengut en carreteres de Vallibona i el Port de Querol | Diputació de Castelló

 

El temporal de neu que afecta este diumenge a tot el territori valencià ha provocat que diferents cotxes queden atrapats per la neu en les carreteres d’alguns municipis com Sinarques, en la Plana d’Utiel (València), i Vallibona (Els Ports) i en el Port de Querol (Castelló), segons ha informat el 112.

 

D’una banda, efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han intervingut quan un total d’11 vehicles han quedat bloquejats en la CV-390 en Sinarques. També han actuat en Puçol per la caiguda d’un arbre.

 

De la mateixa manera, els bombers provincials de Castelló han assistit a diferents cotxes atrapats per la neu en la zona de Vallibona i el Port de Querol. Els efectius del consorci també estan atenent incidències en les comarques d’Els Ports, Alt Maestrat i Alcalatén,

 

Els cossos i forces de seguretat d’estes zones han demanat precaució en les carreteres i recomanen evitar la circulació si no és necessari en els punts afectats pel temporal

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Protecció Civil demana evitar desplaçaments per fortes pluges en el litoral de València

Un És-Alert remés a les 19.23 advertix de risc d'inundació des del diumenge al migdia en el litoral nord i sud de València. Aemet ha elevat l'avís a nivell roig.

Mascarell decidix amb un gol i una assistència i saca al Mallorca del descens: 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en el tram final van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i li van permetre eixir de la zona de descens. Muriqi va tancar el triomf amb una cabotada.

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.

Omar Mascarell lidera el 3-1 i saca al Mallorca del descens

El Mallorca va véncer 3-1 a l'Elx amb una actuació decisiva d'Omar Mascarell, autor d'un gol i una assistència. El triomf el va traure de la zona de descens