La neu deixa atrapats a diferents cotxes en Sinarcas, Vallibona i el Port de Querol

Complicacions en les carreteres per la neu

Els bombers provincials de Castelló han intervengut en carreteres de Vallibona i el Port de Querol | Diputació de Castelló

 

El temporal de neu que afecta este diumenge a tot el territori valencià ha provocat que diferents cotxes queden atrapats per la neu en les carreteres d’alguns municipis com Sinarques, en la Plana d’Utiel (València), i Vallibona (Els Ports) i en el Port de Querol (Castelló), segons ha informat el 112.

 

D’una banda, efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han intervingut quan un total d’11 vehicles han quedat bloquejats en la CV-390 en Sinarques. També han actuat en Puçol per la caiguda d’un arbre.

 

De la mateixa manera, els bombers provincials de Castelló han assistit a diferents cotxes atrapats per la neu en la zona de Vallibona i el Port de Querol. Els efectius del consorci també estan atenent incidències en les comarques d’Els Ports, Alt Maestrat i Alcalatén,

 

Els cossos i forces de seguretat d’estes zones han demanat precaució en les carreteres i recomanen evitar la circulació si no és necessari en els punts afectats pel temporal

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.