La neu deixa atrapats a diferents cotxes en Sinarcas, Vallibona i el Port de Querol

Complicacions en les carreteres per la neu

Els bombers provincials de Castelló han intervengut en carreteres de Vallibona i el Port de Querol | Diputació de Castelló

 

El temporal de neu que afecta este diumenge a tot el territori valencià ha provocat que diferents cotxes queden atrapats per la neu en les carreteres d’alguns municipis com Sinarques, en la Plana d’Utiel (València), i Vallibona (Els Ports) i en el Port de Querol (Castelló), segons ha informat el 112.

 

D’una banda, efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han intervingut quan un total d’11 vehicles han quedat bloquejats en la CV-390 en Sinarques. També han actuat en Puçol per la caiguda d’un arbre.

 

De la mateixa manera, els bombers provincials de Castelló han assistit a diferents cotxes atrapats per la neu en la zona de Vallibona i el Port de Querol. Els efectius del consorci també estan atenent incidències en les comarques d’Els Ports, Alt Maestrat i Alcalatén,

 

Els cossos i forces de seguretat d’estes zones han demanat precaució en les carreteres i recomanen evitar la circulació si no és necessari en els punts afectats pel temporal

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.