32.1 C
València
Dijous, 3 juliol, 2025

Metrovalencia anuncia el seu horari per a les festes nadalenques

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Metrovalencia oferirà durant els dies laborables de les pròximes festes nadalenques el servici habitual per a esta classe de dies. Açò implica l’increment de metros respecte a altres anys i no es modificaran els horaris durant els dies 24, 28, 29, 30 i 31 de desembre i 4 i 5 de gener.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, en el TRAM d’Alacant, en estes dates, hi haurà servici laborable no lectiu, ja que estaran tancats els centres educatius. Este horari també s’aplicarà en les línies de tramvia de Metrovalencia.

 

En la Nit de Nadal i la de Cap d’Any, les circulacions acabaran entre les 22.00 i les 23.00 hores. El Dia de Nadal i el d’Any Nou, per contra, els servicis començaran més tard que habitualment. 

 

Els horaris de Nadal en València es podran consultar en les estacions, en la pàgina web o en l’aplicació i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client: 900 46 10 46.

Últimes notícies

Incendi industrial a Manises (València) extingit després de 17 hores d’operacions

Bombers extingixen un incendi en una nau industrial de Manises després de 17 hores. El sinistre va obligar a tallar la línia 9 de Metrovalencia entre La Presa i La Cova.

Descobreix l’art que dona vida als Ninots amb els tallers d’Artistes Fallers

Descobreix els secrets dels artistes fallers i com es creen els impressionants ninots de les Falles de València.

CSIF alerta sobre temperatures perilloses de fins a 34 graus a l’Hospital Clínic de València

El sindicat CSIF denuncia temperatures de fins a 34 graus en zones de l'Hospital Clínic de València, afectant la salut de pacients i conservació de material sanitari. La situació supera els límits legals i exigix solucions immediates.

Mor un banyista a la platja de Pinedo, quart ofegament en la Comunitat Valenciana esta setmana

Un home ha perdut la vida a la platja de Pinedo a València, elevant a quatre els ofegaments ocorreguts esta setmana a les platges de la Comunitat Valenciana.

Alacant estén la moratòria per a llicències d’apartaments turístics i protegix l’accés a la vivenda

L'Ajuntament d'Alacant amplia la moratòria sobre la concessió de llicències per a blocs d'apartaments turístics, buscant controlar la seua proliferació i protegir l'accés a la vivenda dels residents.

El Cecopi de la DANA a València es va traslladar a una sala més privada després de 10 minuts d’inici

El Centre de Coordinació Operativa Integrada (Cecopi) va gestionar la DANA a València traslladant la seua reunió a una sala amb major privacitat poc després d'iniciar-se, segons declaració judicial.

Víctor Claver destaca l’impacte internacional del nou Roig Arena a València

Víctor Claver valora la inauguració del Roig Arena a València com una fita que col·loca a la ciutat en el mapa internacional amb esdeveniments esportius d'alt nivell.

La Ciutat de les Arts inicia la construcció de la major planta geotèrmica a València per a impulsar la sostenibilitat energètica

La Ciutat de les Arts i les Ciències de València comença l'obra de la seua planta geotèrmica de 4.050 kW, la més potent a la Comunitat Valenciana, que permetrà refrigerar el Museu de les Ciències, estalviant més d'un milió de kWh i reduint significativament emissions de CO₂.