18.8 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Mila Ximénez no vol que Kiko Matamoros torne a ‘Sálvame’

Mila Ximénez carga contra Kiko Matamoros

Mila Ximénez carrega contra Kiko Matamoros | Telecinco

 

Kiko Matamoros no està passant per un bon moment i és que des de fa setmanes tot són males notícies pel col·laborador. Primer, la seua separació de Makoke, després d’assabentar-se que la seua exparella participarà a ‘GH VIP’ i ara se li sumen més complicacions professionals.

 

No el van ajudar en res les últimes declaracions que va fer de ‘Sálvame’, les quals van molestar especialment a Mila Ximénez. La col·laboradora va admetre que està «esgotada i cansada de tot el menyspreu continuat que fas a este programa», per això va demanar al seu company que no torne al plató de Telecinco.

 

La periodista va afegir que «la dignitat es demostra», tenint en compte que «si tu creus que este és un programa de merda, jo que tu, no vindria a fer res». D’esta manera Mila Ximénez va advertir clarament a Kiko Matamoros i li va demanar que no tornara a participar més a ‘Sálvame’.

 

Kiko Matamoros, atacado en 'Sálvame'

Kiko Matamoros, atacat en ‘Sálvame’ | Telecinco

 

Kiko Hernández es va enfrontar a Mila Ximénez

En mig de la polèmica, Kiko Hernández es va convertir inesperadament en el defensor de Kiko Matamoros i va recordar que el Defensor de l’Espectador de ‘Sálvame’ només va carregar contra aquells espais del programa que asseguraven que la ruptura de la parella era «un muntatge».

 

El presentador va assegurar que no se sentia al·ludit per les crítiques que va llançar el seu company en dies anteriors: «Ací no ho he escoltat». Ràpidament una furiosa Mila Ximénez va rebatre l’argument del col·laborador i tots dos van acabar confrontant-se.

 

Kiko Hernández, en la polémica con Kiko Matamoros

Kiko Hernández, a la polèmica amb Kiko Matamoros | Telecinco

 

Lydia Lozano, de part de Mila Ximénez

Mila Ximénez va escoltar a Kiko Hernández completament atònita i, mentre pensava el seu pròxim argument, va rebre una ajuda crucial per esfondrar completament Kiko Matamoros. Lydia Lozano va recordar a tots que «ens va dir pocavergonyes a tots» enmig d’un directe.

 

Així Mila Ximénez va recarregar piles i va tornar a la batalla. La periodista va reconèixer que, respecte a les suposades infidelitats que es van emetre des del plató, «és veritat que a vegades hem dit mentides», però «també és cert que hem dit mentides a vegades per donar-te suport a tu i per encobrir-te a tu».

 

D’esta manera es va crear molta més fricció entre els col·laboradors de ‘Sálvame’, demostrant així que passen per un moment molt tens entre ells a causa de tots els atacs que reben des de fora del plató.

Últimes notícies

El València Basket i Tanaya Atkinson rescindixen el seu contracte temporal

L'exterior estatunidenc i el club han acordat posar fi abans d'hora al vincle que expirava el 30 de novembre. Va firmar al juny per a cobrir l'absència de Leo Fiebich.

Álvaro Rodríguez reivindica l’arrancada de l’Elx: ‘Tots hauríem firmat tindre els punts que tenim ara’

El davanter no es va mostrar preocupat per la ratxa sense victòries i va valorar els 15 punts reeixits en 12 jornades. El seu primer gol de la temporada reforça la seua confiança abans de l'aturada.

El Teatre Arniches oferix sis espectacles de la Mostra d’Autors Contemporanis

El Teatre Arniches del IVC torna a ser seu de la Mostra de Teatre Espanyol d'Autors Contemporanis i programa sis funcions fins al 16 de novembre. L'oferta combina comèdia, sàtira i estrenes amb sessions a les 21.30 i un tancament dominical a les 19.00.

Ivace+i finança una nova línia de cosmètica amb tecnologia tèxtil i biopolímers

La Conselleria d'Innovació finança, a través de Ivace+i, una línia de cosmètica basada en biopolímers que aplica electrohilado i meltblown per a estabilitzar actius. El projecte 'PROVECTUS+' reunix a Nonwovens Ibèrica, Bioinicia, Germaine de Capuccini i Brevia, amb suport de AITEX i fons FEDER 2021-2027.

La Comunitat Valenciana, entre les primeres amb protocol per a gestionar colònies felines

La Vicepresidència segona ha aprovat un protocol marc per a la gestió de colònies felines que servirà de guia als ajuntaments i harmonitza criteris en tota la Comunitat. La mesura s'alinea amb la llei estatal de benestar animal i prioritza el mètode CER per a controlar la població i millorar la convivència.

El IVC llança una programació didàctica de cinema per a escoles afectades per la dana

El IVC presenta una programació especial de la Filmoteca Valenciana per als centres afectats per la dana, amb sessions gratuïtes i transport opcional en Cinesa Bonaire. El calendari, entre novembre i desembre, abasta títols per a Primària, Secundària i Batxillerat.

Multinacionals que impulsen l’economia local amb ocupació, PIB i cultura empresarial

La implantació de multinacionals no sols suma ocupació i PIB: també arrossega proveïdors, eleva la capacitació i consolida una visió a llarg termini. Exemples en la Comunitat Valenciana mostren eixe impacte.

Vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l’interior i litoral nord de Castelló este dissabte

L'interior i el litoral nord de Castelló registraran ratxes molt fortes de nord-oest. El terç nord començarà el dia nuvolós amb ruixats que remetran al matí.