13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Mónica Naranjo celebra 30 anys amb un repàs d’èxits davant 12.000 persones en el Roig Arena

Mónica Naranjo va repassar els seus grans èxits davant 12.000 persones en el Roig Arena, en una parada de la seua ‘Greatest Hits Tour’ amb la qual commemora tres dècades de carrera i que va permetre als seus seguidors reviure els temes que la van convertir en un referent del pop en espanyol.

Fa quasi un any que l’artista va anunciar que esta seria una de les grans gires de la seua vida. Volia celebrar els seus 30 anys sobre els escenaris en gran i ha orquestrat un espectacle que connecta les diferents etapes de la seua discografia. Després de recórrer Mèxic, els Estats Units i diverses ciutats d’Espanya, la gira va arribar a València amb el focus posat en els arranjaments originals que van marcar a diferents generacions i en una narrativa que va alternar intensitat i nostàlgia.

Producció renovada a València

Per a esta cita, Taronger va reforçar la producció escènica amb un nou disseny de llums i un vestuari renovat, recursos que van potenciar el dramatisme de cada bloc i van mantindre un ritme alt durant tota la passada. El Roig Arena, per la seua capacitat i configuració, va permetre un muntatge de gran format en el qual la veu, la banda, els ballarins i els coristes van ocupar el centre de l’espectacle des del primer número.

La nit va comptar amb Agoney com a artista convidat en el xou previ i amb Nebulossa com a convidats especials. Esta col·laboració va tindre continuïtat en l’escenari quan Taronger va incorporar el seu single més recent, ‘Per un Like’, produït pel duo, una peça que va suposar un pont entre el seu so clàssic i el seu present artístic.

El repertori va recórrer la seua trajectòria amb les versions originals de temes icònics com ‘Deslliga’m’, ‘Sobreviuré‘ o ‘Pantera en llibertat’. La fidelitat a eixos arranjaments va preservar la identitat de les cançons i va afavorir la connexió amb el públic, que va acompanyar les tornades i va celebrar cada canvi de registre. L’artista es va presentar amb l’energia habitual i va sostindre el tempo durant més de dos hores de concert, encadenant moments d’eufòria amb uns altres més íntims sense perdre cohesió.

Després de més de dos hores de música, Taronger va acomiadar la vetlada entre una gran ovació. L’assistència de 12.000 persones i la resposta en cada tram del xou van reforçar la vigència del seu repertori i la dimensió d’una gira concebuda per a mirar arrere sense renunciar al seu present.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.