Mor un home de 51 anys després de xocar el seu cotxe contra un semàfor a Sant Vicent del Raspeig

Un home de 51 anys ha mort a Sant Vicent del Raspeig després de xocar el seu cotxe contra un semàfor en la matinada del diumenge al dilluns, segons va informar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). L’avís es va donar a les 00.20 hores i va acudir una unitat del SAMU. L’equip mèdic va practicar reanimació cardiopulmonar i tècniques de suport vital avançat per a intentar revertir una parada cardiorespiratòria, però no va haver-hi resposta i es va confirmar la defunció.

L’impacte contra un element fix en plena matinada, una franja de menor circulació, va deixar lesions d’extrema gravetat. La ràpida activació del dispositiu i la intervenció amb suport vital avançat evidencien la severitat del sinistre, en el qual els recursos sanitaris van aplicar els protocols d’emergència més invasius sense aconseguir estabilitzar a la víctima.

Un altre mort a la Vega Baixa

El CICU ha informat també este dilluns de la mort d’un home en un altre accident registrat el divendres a San Miguel de Salinas, a la comarca de la Vega Baixa, després d’un xoc entre una furgoneta i un tractor. L’avís es va donar a les 19.40 hores en la CV-941 i, a la seua arribada, la unitat del SAMU només va poder confirmar la defunció.

Els dos successos van ser atesos per equips del SAMU, el recurs que intervé en les urgències de major gravetat. El cap de setmana s’ha saldat així amb dos víctimes mortals en la xarxa viària de la província d’Alacant, en escenaris distints però amb un denominador comú: impactes d’alta energia en els quals l’assistència sanitària no va poder modificar el desenllaç.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La renúncia de la Corunya impulsa al Nou Mestalla com a seu del Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i obri una vacant que reaviva l'opció del Nou Mestalla. La decisió prioritza la reforma integral de Riazor.

Farmamundi i la Generalitat repartixen a Líban aliments i kits d’higiene a famílies desplaçades

Farmamundi i la Generalitat han activat una resposta d'emergència a Líban per a assistir a més de 20.000 persones desplaçades amb aliments i articles d'higiene. La intervenció prioritza a dones, menors i col·lectius vulnerables en Chouf, Hasbaya i Rachaya.

La renúncia de la Corunya impulsa les opcions del Nou Mestalla per al Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i allibera una plaça que reforça la candidatura del Nou Mestalla. La decisió arriba per les exigències de la FIFA.

Detinguts un pare i el seu fill per estafar 140.000 euros amb factures falses a cinc persones

Pare i fill han sigut arrestats a Alacant per un suposat frau de 140.000 euros usant factures i pressupostos a nom d'empreses alienes. Hi ha cinc perjudicats, entre ells un treballador al qual van deixar a deure 4.000 euros.

Detinguts dos hòmens amb quasi 20 quilos de marihuana en un cotxe dins d’una nau a la Vall d’Albaida

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens després de trobar 19.890 grams de marihuana envasada al buit en un cotxe aparcat dins d'una nau d'un polígon de la Vall d'Albaida. Les diligències han sigut remeses al jutjat d'Ontinyent.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i lesionar a la seua parella

La Guàrdia Civil va detindre a l'edil Rafael Ramón Mompó en una vivenda de Xàbia. No constaven antecedents i l'alcalde li retira competències de manera cautelar.

Detingut un home a Albatera per clavar un tornavís al cap a un jove; està molt greu

Un home de 37 anys ha sigut detingut a Albatera després d'una batussa en la qual, presumptament, va clavar un tornavís al cap d'un jove de 25 anys. El ferit va ser traslladat a l'hospital amb la ferramenta incrustada i seguix molt greu; es preveu que l'arrestat passe hui a disposició judicial.