Un vianant ha mort després de ser atropellat en la carretera CV-800, en el terme municipal de Xixona. El sinistre s’ha registrat en el punt quilomètric 25,5 i ha tingut com a resultat la mort del vianant per atropellament, segons ha comunicat la Direcció General de Trànsit.
Les fonts han precisat que l’accident es va produir a les 19.10 hores d’ahir. Es tracta d’un tram de carretera interurbana on la circulació de vehicles és contínua, per la qual cosa qualsevol irrupció en la calçada o desplaçament pel voral comporta un risc elevat per als vianants. Esta circumstància, implícita en els sinistres per atropellament en vies de trànsit, explica la gravetat del resultat.
Investigació del sinistre
Després d’un succés d’estes característiques, els equips de trànsit recapten dades en el lloc per a determinar com es va produir l’impacte i en quines condicions circulaven els implicats. La localització exacta mitjançant el punt quilomètric 25,5 delimita l’àrea de treball i permet reconstruir la seqüència de l’accident, mentres s’ordena la circulació per a evitar nous riscos en la zona.
De moment no han transcendit més detalls sobre la identitat del vianant o les circumstàncies prèvies a l’atropellament. La DGT ha confirmat el fatal desenllaç i manté la informació centrada en l’abast del sinistre, a l’espera de les conclusions de l’atestat.



