12 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Nou accés a València Nord per als viatgers de la línia C3 amb comboi C6

València, 9 (EUROPA PRESS) – A partir del pròxim dilluns 12 de maig, els viatgers de la línia C3 amb destinació València Nord hauran de fer servir un comboi de la C6 des de la Font de Sant Lluís. Aquesta mesura, comunicada per Renfe, busca facilitar el desplaçament dels usuaris afectats per les obres a l’estació.

El canvi de rutes es deu al fet que les obres d’Adif per a la remodelació de la marquesina de l’estació de València Nord impossibiliten l’estacionament dels combois de la línia C3 a la zona coberta per aquesta marquesina. A més, els usuaris de la línia Utiel-Bunyol-València podran realitzar un transbord a metro a l’estació de Sant Isidre amb les targetes targeta SUMMA, que són gratuïtes per a les persones afectades per la dany.

A més, també s’informa que, des del 6 de maig, tots els combois de Llarga Distància del Corredor Mediterrani amb origen, arribada o pas per l’estació de València Joaquín Sorolla estaran circulant via València Nord. Això comportarà una reprogramació dels horaris i serveis de la línia C3 per adaptar-se a aquestes mesures.

La línia C3, que va de València a Bunyol i Utiel, va patir danys importants arran de la dany del 29 d’octubre, especialment entre Utiel i Aldaia. Actualment, aquest tram es realitza per carretera, amb origen i destinació a la Plaça Espanya de València, mentre que el tram entre Aldaia i València disposa de servei ferroviari des del 12 de desembre passat.

Últimes notícies

El Llevant sondeja el mercat d’extrems a l’espera de l’anàlisi de Luís Castro

Cuer en l'aturada nadalenca, el Llevant explora reforços de banda per a gener i supedita les decisions al diagnòstic de Luís Castro.

Ferrero, sobre la seua ruptura amb Alcaraz: ‘Estic dolgut però tranquil per haver fet els deures’

Juan Carlos Ferrero admet que la separació amb Carlos Alcaraz li deixa 'dolgut', però amb la tranquil·litat d'haver complit els objectius. No tanca la porta a tornar a treballar amb el murcià i confia que el canvi no afecte el seu rendiment.

el Japó es rendix davant les slippers valencianes amb sola de pneumàtic i ressons venecians

La firma Muné ha adaptat el calçat venecià a unes slippers amb sola de pneumàtic reciclat i plantilla de gel, i ha aconseguit obrir mercat al Japó amb un punt fix en Aichi.

Nit de Nadal amb cels coberts i ruixats en la Comunitat Valenciana

La Nit de Nadal arriba en la Comunitat Valenciana amb cels molt nuvolosos i ruixats, més probables i localment moderats en el litoral sud de València i el nord d'Alacant. Les mínimes baixen de manera lleugera i s'esperen gelades febles a l'interior, amb vent que rolará a nord en les hores centrals.

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.