14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Nova víctima de Rocío Flores: Un altre col·laborador de ‘Supervivientes’ desapareix

 

Mentre la docu-sèrie ‘Rocío: Contar la verdad para seguir viva’ segueix triomfant a Telecinco gràcies al relat de Rocío Carrasco, sembla que alhora la presència de la seua filla a la cadena és cada vegada més forta, i els seus passos deixen empremta per tots els platós de la cadena.

Si bé és cert que Mediaset es va assegurar molt de poder comptar amb Carrasco perquè la docu-sèrie fos un èxit, ara també es demostra que van treballar fort per assegurar-se que tindrien també la versió d’una de les antagonistes, en aquesta ocasió representada per la seva pròpia filla.

 

Amb l’acomiadament d’Antonio David Flores de Telecinco, la cadena va decidir que seria una bona jugada poder tenir a la jove, sabent que esta seguiria defensant la versió del seu pare i alhora seria la detractora número u de la seua mare, encara que intente en cada una de les seues aparicions fer-nos creure que li encantaria viure un acostament amb la seua progenitora.

Els diferents programes han apostat per diversos col·laboradors que no l’hi posen fàcil a la jove i la qüestionen tant com poden, però la veritat és que això no sempre és possible i amb algunes productores i els seus programes, sembla que Flores posa les seues normes i es va desfent dels seus enemics públics.

Això s’ha fet més que visible en els platós dels debats de ‘Supervivientes’, on ella va cada setmana com a col·laboradora i no com a defensora d’Olga Moreno, ja que de ser així no cobraria. És curiós que tots aquells col·laboradors del ‘reality’ que l’han qüestionat han anat desapareixent i no han tornat a treballar en el programa, deixant-li pas a ella perquè pogués lluir-se amb el seu discurs únic i inqüestionable. Ja no queda res d’aquella noia jove que trepitjava els platós amb certa innocència i que només pretenia defensar la seua família, ara ella posa les normes i tria els seus rivals, un privilegi reservat per a molt poques persones.

Aprofitant que Telecinco necessita a Rocío Flores per seguir tirant llenya al foc, esta s’aprofita d’esta necessitat i ha anat apartant presumptament a rivals molt forts com Sofia Suescun o Belén Rodríguez, que han anat sortint dels programes perquè no acabassen sent una molèstia per la presència de la filla d’Antonio David Flores.

 

 

 

Per la seua banda, el programa mai ha confirmat que es tractés d’un veto directe per part de la col·laboradora, però els espectadors ho veuen clar i intueixen que la jove té molta mà en este tipus de decisions. Els seguidors de ‘Supervivientes’ han trobat a faltar a un col·laborador habitual de ‘Supervivientes: Tierra de nadie’, concretament a Iván González, que la setmana passada va destapar a Rocío en la seua cara, dient-li que era molt ambigua i al·legant que anava als platós per parlar del ‘reality’ i que després acabés parlant del seu pare i de la mare.

Este atreviment per destapar la filla d’Antonio David sembla que li ha costat molt car i, a conseqüència d’això, no ha estat al seu lloc de treball, sent substituït per tertulians molt més laxos i gens incòmodes per a l’estrella de Telecinco.

 

 

 

També veta presentadors

Pel que sembla, Rocío no només s’atreveix amb col·laboradors. El mateix Jorge Javier Vázquez ha afirmat al plató de ‘Sálvame’ que la jove en certa manera el té vetat, cosa que ha pogut constatar veient com va a totes les gales de ‘Supervivientes’, excepte a les que presenta ell els dilluns i els dijous, preferint acudir quan presenten Carlos Sobera i Jordi González, que són molt menys incòmodes per a ella i que fins i tot li faciliten molt el camí.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.