19.5 C
València
Dijous, 6 novembre, 2025

La parella del propietari del pou on va caure Julen: «No estava tapat»

Imagen pozo julen

La xicota del propietari de la finca on Julen va perdre la vida ha explicat que dies abans el pou no estava tapat | València  Diari
 

El judici pel ‘cas Julen’ segueix i aquesta vegada li ha tocat declarar a la parella del propietari de la finca a Totalán on hi ha el pou per on va caure el xiquet. Durant la seua declaració davant la jutgessa la dona ha explicat que dies abans del tràgic accident el forat del pou no estava tapat. No obstant això, no descarta que aquest pogués estar tapat el dia en què va caure el menor.

 

 

El propietari del pou va assegurar que el forat «sí que estava tapat»

Segons ha recollit ‘EspañaDiario’, la xicota de David Serrano, l’únic imputat per homicidi imprudent, ha declarat que el pou era perillós perquè, dies abans de l’accident, quan ella hi va anar no estava tapat: «Vaig veure un forat negre. No estava tapat».

 

No obstant això, la dona ha confessat que el dia en què va succeir el tràgic accident no es va fixar en el pou: «No em vaig fixar en com estava el pou just abans que caigués en Julen. Penso que aquell dia sí que estava tapat però va poder caure. Si va pujar-hi a sobre, va poder moure algun maó».

 

Imagen de David Serrano, dueño de la finca dónde Julen perdió la vida.

David Serrano assegura que el pou estava tapat aquell dia | EFE

 

Els pous van convertir el terreny en perillós

D’altra banda, David Serrano ha declarat davant la jutgessa que ell va ser l’encarregat de fer el dinar aquell dia mentre que els xiquet es quedaven jugant baix la vigilància dels altres adults. De sobte, tots van començar a cridar i va ser llavors quan va veure que un dels maons del pou s’havia desplaçat i el xiquet havia caigut pel forat: «Quan van fer el forat jo el vaig tapar. Després, ho vaig treure i el dia del dinar vaig tornar a posar els dos blocs de maó. Fa un mes i pico que busque una explicació a com va poder caure».

 

El propietari de la finca ha confessat que va advertir als altres del perill que hi havia a la zona. Malgrat que aquestes declaracions es contradiuen amb les paraules de la mare de Julen, Victoria que assegura que «si arribe a saber que hi ha pous oberts i que no estan tapats, agafe  el meu fill i me’n vaig». Tot i que el pare de Julen, José, ha declarat que sí que ho sabia i, a més, ha explicat que el pou estava tapat: «Em va avisar dels pous quan m’estava ensenyant la finca».

Últimes notícies

Nominats a LOS40 Music Awards Santander 2025 alliberen tortugues marines rehabilitades en la Garrofera

Danny Ocean, Vicco, Bombai, Chiara Oliver i Enol han participat en la solta de tortugues recuperades per la Fundació Oceanogràfic dins de Junts X La Mar. L'acció ha buscat sensibilitzar sobre la protecció del Mediterrani i connectar la música amb la divulgació científica.

Masiulis elogia a Badio i alerta del ritme del València abans del Zalgiris-València

El tècnic del Zalgiris va ressaltar l'evolució de Papi Badio i va assenyalar que la prioritat serà frenar el triple i la transició d'un València molt agressiu. Va confirmar la baixa de Williams-Goss i va confiar a comptar amb Moses Wright.

El Congrés tanca la sessió més esquinçadora de la comissió de la dana

Després de tres dies de compareixences, la comissió ha escoltat 13 víctimes i ha tancat la seua sessió més dura amb retrets i demandes de reparació. Puchades ha qüestionat els recursos en prevenció i els grups han promés esclarir l'ocorregut, mentres Compromís ha acusat a Mazón d'una mala gestió de l'alerta

Cano assegura que Mazón seguix al comandament i supervisa la gestió del Consell

Marián Cano afirma que, malgrat la renúncia, Carlos Mazón continua en funcions i supervisa la gestió del Consell. La consellera defén la continuïtat de les polítiques i el focus en sostenibilitat i turisme.

Consell retrau al Govern la recuperació parcial de la C-3 pel GP de Cheste

El Consell ha enlletgit que el Govern reactive tard i malament només una part de la C-3 pel Gran Premi de Cheste. La Generalitat ha anunciat un reforç d'autobusos i llançadores nocturnes.

Manor Solomon serà baixa fins al cap de l’aturada de seleccions

El futbolista del Vila-real ha comunicat en xarxes que no jugarà fins al cap de l'aturada per molèsties a l'esquena. No hi ha comunicat mèdic del club i s'unix a altres baixes.

Elx busca tallar la seua mala ratxa davant una Reial Societat en auge

Elx i Reial Societat arriben amb dinàmiques oposades: quatre jornades sense guanyar per als il·licitans i tres victòries seguides per als txuri urdin, encara sense triomfs fora en set mesos.

El PPCV assegura que el relleu de Mazón no es decidirà només a Madrid

El PPCV ha subratllat que el relleu de Carlos Mazón no es decidirà només des de Madrid i que es negociarà a València amb Vox amb discreció. La prioritat, afirma, és mantindre l'estabilitat i la recuperació després de la dana.