28 C
València
Dimecres, 2 juliol, 2025

Paula Badosa venç a la txeca Brenda Fruhvirtova i avança a tercera ronda de Wimbledon

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Paula Badosa va avançar hui dijous a la tercera ronda de Wimbledon, tercer ‘Gran eslam’ de la temporada que es disputa sobre la superfície d’herba, després d’imposar-se de manera contundent a la txeca Brenda Fruhvirtova, número 88 del món, (6-4, 6-2) en una hora i 21 minuts de trobada.

- Advertisement -Telegram València Diari

Paula Badosa continua amb pas ferm a Wimbledon després de vèncer amb superioritat a Fruhvitova, ficant-se per segon any consecutiu en la tercera ronda del ‘Gran eslam’ britànic. L’espanyola està retrobant-se amb la seua millor versió, i fins al moment no ha cedit cap set en el torneig, superant a dos tennistes amb millor ránking WTA.

La catalana va basar la seua superioritat en un joc agressiu amb el qual va aconseguir fins a 22 colps guanyadors, un registre molt superior als nou assolits pel seu rival. A més, el servici de Badosa va funcionar a la perfecció guanyant el 74 per cent dels punts disputats amb el primer, encara que per al pròxim partit haurà d’ajustar el seu segon servei, ja que va cometre fins a sis dobles faltes i només va guanyar el 32 per cent dels punts jugats.

No va tenir la millor arrencada possible el partit per a Badosa, que en el primer joc del partit cediria el seu servici, donant l’únic avantatge que tindria en el partit a Fruhvirtova. I és que la reacció de l’espanyola no es va fer esperar, i en la seua primera oportunitat de trencament, en el segon joc del partit, va retornar el ‘break’ a la txeca. Seria la primera dels tres trencaments que assestaria Badosa al seu rival en la primera màniga, ja que també ho aconseguiria en el sisè i desè joc del set.

Així, Badosa, que va veure com la txeca fallia el seu servici en una altra ocasió, va acabar anotant-se la primera màniga per 6-4. Un primer set que es va portar malgrat els 12 errors no forçats comeses, i és que el seu rival es va mostrar àdhuc més erràtica en el seu joc, regalant fins a 13 punts a Badosa.

En el segon i definitiu set de partit, la superioritat de Badosa en el partit es va fer àdhuc més palés, no donant des de l’inici cap tipus d’opció a Fruhvertova. La catalana va arrancar de manera devastadora amb un parcial de 4-1 al seu favor, aconseguint trencar els dos primers torns de servei de la txeca i, malgrat cedir en una ocasió el seu servei, posar la directa cap al partit. Una trobada que acabaria tancant amb un altre trencament de servei en el huitè i definitiu joc del set (6-2).

Últimes notícies

Descens de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana, però Castelló aconseguix quasi 39 graus

Les temperatures màximes descendixen en la Comunitat Valenciana este dimarts, excepte en el litoral de Castelló on aconseguixen 38,8 graus, amb valors alts també en altres localitats valencianes i alacantines.

Detingut conductor de VTC a Alacant per robar 7.500 euros i joies a turista francés

Un conductor d'Uber a Alacant va ser arrestat per robar 5.000 euros en efectiu i 2.500 en joies a un turista francés, a més d'objectes personals.

El 80% dels valencians desitja un canvi en la presidència de la Generalitat segons enquesta del CIS

Una enquesta del CIS revela que més del 80% dels valencians voldria un canvi de president en la Generalitat, amb una valoració majoritàriament negativa de la gestió actual de Carlos Mazón.

El Castelló llança nou equipament amb homenatge a la llegenda Juan Bautista Planelles

El Castelló presenta el seu nou equipament amb memòria a Juan Bautista Planelles, llegenda del club i exfutbolista destacat, estrenant al proveïdor Erreà.

Juny registra 29 morts per altes temperatures en la Comunitat Valenciana en un mes rècord de calor

Juny de 2025 ha sigut el mes més càlid registrat a Espanya i ha causat 29 morts en la Comunitat Valenciana atribuïbles a les altes temperatures, en el context d'una onada de calor que continua activa.

Prop de 700 coralistas d’Europa, Amèrica i Àsia participen en el 71é Certamen Internacional d’Havaneres de Torrevieja

El 71é Certamen Internacional d'Havaneres i Polifonia de Torrevieja comptarà amb prop de 700 coralistas d'Europa, Amèrica i Àsia, que es reuniran del 20 al 26 de juliol a Alacant.

El Llevant confirma l’eixida d’Andrés Fernández, Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro

El Llevant anuncia oficialment l'eixida de quatre jugadors clau: Andrés Fernández, Ángel Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro, després de la finalització dels seus contractes.

Vint-i-set curtmetratges competixen pel Faro de Plata en el Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi amb accés als Goya

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi a Alacant selecciona 27 curtmetratges per a competir pel Faro de Plata, amb passada directa als premis Goya, i ret homenatge a figures del cinema espanyol.