Mastodon
29.1 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

La Policia Local d’Alacant posa 32 actes per saltar-se el toc de queda i no portar mascareta

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que esta nit de diumenge s’ha muntat un operatiu a la ciutat amb controls per a fer complir l’estat d’alarma i s’ha denunciat per desobediència a 32 persones, i a dos establiments que no complien les mesures sanitàries i de seguretat per a fer front al Covid-19 en Alacant.

 

En el control establit en els accessos i eixides situats en diferents tres punts de la ciutat esta matinada s’han imposat una vintena de sancions per no complir el toc de queda i estar circulant amb el cotxe, i s’ha immobilitzat una moto per conduir baix les influències de begudes alcohòliques en el carrer del Periodista Francisco Bas Mingot.

 

A demés, els agents policials han establit vigilància per la ciutat i han localitzat a 10 persones que no portaven mascareta, i a dos establiments en el centre d’Alacant que incomplien l’horari de tancament.

Últimes notícies

El jutjat de la DANA demana més mobiliari i micròfons davant l’alta assistència a testificals

El jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA sol·licita més mobiliari i cinc micròfons per a afrontar pròximes declaracions amb gran afluència.

El València Basket llança les entrades per a la seua estrena en el Roig Arena: de 15 a 300 euros

El club posa a la venda les entrades per als primers partits en el nou pavelló: Eurolliga i acb masculines i Lliga Femenina, amb preus de 15 a 300 euros.

Mompó defén que el xicotet comerç és trinxera de la llengua pròpia i anuncia noves mesures

El president de la Diputació de València reivindica al comerç de proximitat com a sustentació del valencià i reforça els premis locals amb noves accions.

Dos associacions de víctimes planten al Consell en la presentació de parcs inundables

Dos associacions de víctimes refusen assistir a la presentació del projecte per considerar-lo insuficient: hi ha 2 milions en 2026 enfront d'una obra valorada en 150 milions. Exigixen mesures concretes i la dimissió de Mazón

Llopis frega el podi a Tòquio: quart en 110 tanques amb 13.16 i a quatre centèsimes del bronze

Quique Llopis acaba quart en 110 tanques en els Mundials de Tòquio amb 13.16, a 0.04 del bronze. Satisfet amb la progressió, anuncia descans i ajustos tècnics.

Quique Llopis es queda a quatre centèsimes del bronze mundial en 110 tanques

Quique Llopis va ser quart en la final de 110 tanques del Mundial de Tòquio amb 13.16, a 0,04 del podi. L'or va ser per a l'estatunidenc Cordell Tinch amb 12.99.

Concentració demana la dimissió de Mazón davant l’obertura del curs en la Universitat d’Alacant

Unes 150 persones van rebre amb pancartes i consignes a la comitiva de l'acte d'obertura del curs de les universitats públiques valencianes en la UA. Van reclamar l'eixida de Carlos Mazón i del conseller José Antonio Rovira; l'inici es va retardar uns minuts i no va haver-hi incidents.

Les universitats valencianes arranquen curs amb quasi 190.000 alumnes i 51 nous títols

Quasi 190.000 estudiants inicien el curs 2025-26 en les cinc públiques valencianes, que incorporen 51 noves titulacions amb impuls a IA i ciència de dades. El finançament supera els 1.100 milions i es reforcen beques i taxes congelades, amb reptes a la PAU i protestes en l'acte inaugural