Mastodon
29.1 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar a la seua germana de mort

Agents de la Policia Nacional han detingut a Torrent a un home de 41 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor d'un delicte d'amenaces cap a la seua germana, ja que pel que sembla li va dir que la mataria esgrimint un ganivet.

 

  

  

Els fets es van produir la vesprada d'ahir quan els policies que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a un carrer de Torrent on pel que sembla s'havia produït una discussió entre germans i un d'ells havia esgrimit un ganivet.

 

 

  

  

Els agents es van dirigir immediatament al lloc i van localitzar a la víctima, que s'havia refugiat en la casa d'una veïna, després que, pel que sembla, el seu germà la va amenaçar amb un ganivet cridant-li que la mataria.

  

  

 

 

Els policies van esbrinar que moments abans els germans havien començat una forta discussió i en un moment donat, l'agressor havia agafat un ganivet de cuina per a amenaçar-la de mort, moment en el qual la seua germana es va refugiar en una de les habitacions, fins que va escoltar que el seu agressor s'anava a una altra estada i va aprofitar per a eixir de l'habitació i fugir a casa d'una veïna fins a l'arribada dels agents. En el moment que va eixir de la cambra va trobar el ganivet amb el qual l'havia amenaçat clavat en la paret.

 

  

A l'arribada dels policies, la dona els va lliurar el ganivet i posteriorment els agents van intentar parlar amb l'agressor, el qual els va cridar: "Vosaltres que feu ací? Per a que collons crideu a la meua porta i em molesteu? llarg, fora", per a a continuació abalançar-se sobre ells, per la qual cosa els agents van haver de reduir-lo i detenir-lo com a presumpte autor d'un delicte d'amenaçar i atemptat a agent de l'autoritat.

  

  

 

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Consell s’obri a la participació i a col·laborar amb la CHJ als parcs inundables

El Consell manté la invitació a les associacions per a dissenyar els parcs inundables en l'àrea de València i reclama treballar amb la CHJ. Diverses entitats donen suport a l'enfocament, mentres dos associacions de víctimes el rebutgen per falta de pressupost suficient.

Mor Robert Redford als 89 anys

La notícia confirma l'adeu a una figura central per a diverses generacions d'espectadors

Ayoze i Mikautadze lideren l’atac del Vila-real en el seu debut de Champions

El Vila-real debuta en la Lliga de Campions amb l'onze esperat i Ayoze Pérez al costat de George Mikautadze com a dupla ofensiva. El Tottenham respon amb un onze de tall ofensiu.

Emergències coordina amb els municipis més afectats per la dana un pla de suport preventiu

Emergències i Interior elabora amb els 32 municipis més afectats per la riuada de 2024 un pla de suport preventiu per a episodis de preemergència per pluges. El dispositiu reforça vigilància, resposta ràpida i informació a la ciutadania en alertes taronja i roja.

Pablo Alborán actuarà el 30 de maig en el Roig Arena dins del seu Global Tour KM0

Pablo Alborán anuncia concert en el Roig Arena de València el 30 de maig dins del seu Global Tour KM0. Les entrades ixen a la venda el 24 de setembre a les 17 h.

El jutjat de la DANA demana més mobiliari i micròfons davant l’alta assistència a testificals

El jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA sol·licita més mobiliari i cinc micròfons per a afrontar pròximes declaracions amb gran afluència.

El València Basket llança les entrades per a la seua estrena en el Roig Arena: de 15 a 300 euros

El club posa a la venda les entrades per als primers partits en el nou pavelló: Eurolliga i acb masculines i Lliga Femenina, amb preus de 15 a 300 euros.

Mompó defén que el xicotet comerç és trinxera de la llengua pròpia i anuncia noves mesures

El president de la Diputació de València reivindica al comerç de proximitat com a sustentació del valencià i reforça els premis locals amb noves accions.