13.7 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Un Policia Nacional que practicava esport deté a un home que acaba de furtar una bossa

Un agent de la Policia Nacional fora de servei ha detingut a València a un home, de 36 anys, d’origen espanyol, després de sentir els crits de les empleades d’un establiment en el qual acabava de furtar una bossa. Un vigilant de seguretat de l’hospital de la Malvarrosa i un aparca cotxes van ajudar l’agent a detenir al sospitós.

El succés va ocórrer, sobre dos quarts de dos de la vesprada, quan una patrulla va ser comissionada a un establiment de l’avinguda Malvarrosa, on pel que sembla el vigilant de seguretat de l’hospital pròxim tenia retingut a un home que acabava de furtar una bossa.

Una vegada en el lloc els agents van localitzar al vigilant de seguretat acompanyat d’un Policia Nacional fora de servei, els quals retenien a un home i van esbrinar que moments abans, l’agent franc de servei, que es trobava realitzant esport pel passeig de la platja, va ser alertat pels crits d’auxili de les empleades d’un establiment de menjar, ja que un home fugia a la carrera i acabava de sostreure una bossa.

L’agent immediatament va emprendre la persecució donant-li abast als pocs metres al costat d’un dels aparca cotxes de la zona, reduint tots dos al sospitós. En observar l’escena el vigilant de seguretat de l’hospital Malvarrosa, va acudir en ajuda dels homes, localitzant-li una bossa de color rosa.

Als pocs instants es va presentar en el lloc la víctima, que va reconéixer la bossa com de la seua propietat, el qual contenia dos telèfons mòbils, a més d’altres estris, valorant tot el sostret en 710 euros.

El detingut amb nombrosos antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.

El Marató bp Castelló entrega cinc xecs solidaris de 1.200 euros a cinc ONG

L'organització del Marató bp Castelló i 10K FACSA Castelló va entregar cinc xecs de 1.200 euros a Youcanyolé, Telèfon de l'Esperança, AFA Castelló, Asolecas i Antian. La recaptació procedix de l'edició de febrer de 2025 i subratlla l'impacte social de la carrera.

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.

David Cantero, millor esportista 2025 del Projecte FER després d’un any d’èxits

El triatleta valencià va ser triat millor esportista 2025 del Projecte FER en la gala nadalenca. La decisió va premiar la seua plata a Austràlia i l'or al Brasil.

2025, any ‘horribilis’ per al futbol femení valencià: descens del València i crisi del Llevant

El futbol femení valencià ha tingut en 2025 el seu any més dur: el València va descendir per primera vegada, el Llevant va tancar l'any sense victòries i el Vila-real es va refer després d'una salvació agònica.