Mastodon
29.3 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

Presó provisional sense fiança per a l’acusat de matar a la seua mare a Vinaròs

 

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció 5 de Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat, en funcions de guàrdia, ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home de 47 anys detingut aquest dimarts en aquesta localitat per matar a la seua mare, de 83 anys, i estarà en seguiment per especialistes en psiquiatria.

    

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, l’arrestat està sent investigat en una causa oberta per un delicte d’homicidi, sense perjudici d’una posterior qualificació jurídica més greu (assassinat) en funció del desenvolupament de la recerca.

 

El detingut en observació per especialistes en psiquiatria

  

La jutgessa ha acordat també que el sospitós siga sotmès a observació i seguiment per part d’especialistes en psiquiatria del centre penitenciari al que siga traslladat.

    

El detingut havia passat aquest migdia a disposició judicial després d’haver sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil després d’haver acabat presumptament amb la vida de la seua mare en un succés ocorregut sobre les 13:00 hores del dimarts als afores d’aquesta localitat de la comarca castellonenca del Baix Maestrat.

  

La Guàrdia Civil va obrir una recerca per a esclarir les causes del succés i ha instruït diligències que han sigut lliurades al jutjat juntament amb el detingut.

 

Varen sospitar del detingut perquè tenia unes taques de sang

 

Ahir al mig dia un home va matar la seua mare a Vinaròs a una zona rural d’esta localitat. Una telefonada al 112 va avisar al cos de seguretat que hi havia una persona amb taques de sang en la roba pel carrer, on tot apuntava que es tractaria de l’assassí, un home de 50 anys. Després de l’avís, la Guàrdia Civil ha detingut a l’home i va descobrir que acabava de matar una persona, la qual es tractava de la seua mare.

Últimes notícies

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.

Cos demana cautela: encara és prompte per a mesurar l’impacte dels aranzels dels Estats Units en l’economia espanyola

Cos demana cautela davant l'alça d'aranzels dels Estats Units i activa suport a exportadors amb ICEX 500 i un grup de treball per a vigilar desviaments. En vivenda, defén mesures graduals.

Cos, sorprés per la denúncia de Podemos i defén que el Govern pressiona a Israel

Podemos denuncia a Carlos Cuerpo per presumpta prevaricació per omissió al no frenar el comerç d'armes amb Israel. El ministre replica que s'aplica tota la pressió possible i que es prepara un embargament per llei.

Ryan demana un canvi en el Llevant després d’encaixar nou gols

Mathew Ryan considera inacceptable l'inici defensiu del Llevant i reclama avançar línies, millor gestion del joc i mes posesion. Després del 2-0 a Elx i el 2-2 davant el Betis, veu passos avant cap a la permanència.

El 0,16% d’expedients per la dana concentra 900 milions pendents

El 0,16% dels expedients de la dana concentra 900 milions encara per pagar. El Consorci ha abonat 3.600 milions i preveu un desemborsament total de 4.800.

València reconeix pel 9 d’Octubre a Joaquín Prat, el mestre Serrano, Max Aub i Gómez Perretta

L'Ajuntament entregarà el 6 d'octubre els Honors i Distincions amb motiu del 9 d'Octubre, després de la seua aprovació en ple, amb reconeixements a figures i entitats.