17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

À Punt prepara la seua primera sèrie de comèdia, ‘Diumenge, paella’

 

 
El rodatge de la sèrie de ficció ‘Diumenge, paella’ obria aquest dimecres de matí les portes als mitjans de comunicació. És una producció de Beniwood Producciones per a À Punt Mèdia. És, de fet, la primera sitcom per la qual ha apostat la televisió pública valenciana. En aquest sentit, responsables d’À Punt i de Beniwood, així com alguns dels protagonistes, han contat els detalls del rodatge i de la sèrie.

 

Diumenge, paella tindrà un total de 13 capítols de 25 minuts. La sèrie, que parla d’una família peculiar i uns amics gens convencionals que dinen cada diumenge al voltant d’una paella, està protagonitzada per huit actors i actrius: Carme Juan, Sandra Cervera, Paula Braguinsky, Ramón Ródenas, Lola Moltó, Guille Zavala,Carles Sanjaime i Miquel Mars.

 

Una caseta a l’horta, uns pares separats, una filla major un poc neuròtica, un fill que torna a casa després d’una estada a la Xina i una jove influencerque converteix en or tot el que toca seran alguns dels elements d’aquesta aposta d’À Punt.

 

El rodatge va començar al mes de febrer i s’allargarà durant tot el mes de març. Està rodada íntegrament a Bétera. La sèrie està dirigida per Alberto Evangelio i els creadors són David Casany, Quico López, el mateix Alberto Evangelio, Paco López i Blanca Quintana. Té darrere un equip de 50 professionals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat llança un És-Alert pels forts vents d’este dissabte

La Generalitat ha enviat un És-Alert per a advertir del temporal de vent d'este dissabte i demana evitar desplaçaments i crides innecessàries al 112. Castelló entra en alerta roja i València i Alacant, en taronja.

El Consell substituïx a Salvador Navarro per Carlos Prades com a vocal del Port de València

El Consell ha aprovat el cessament de Salvador Navarro com a vocal de l'Autoritat Portuària de València i ha nomenat a Carlos Prades en el seu lloc. També s'ha incorporat a Marián Cano i queda per cobrir una quarta vocalia.

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei de bàsquet en el Roig Arena de València

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei de bàsquet 2026 en el Roig Arena de València. El torneig es disputarà del 19 al 22 de febrer amb huit equips en lliça.

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei de bàsquet en el Roig Arena de València

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei 2026 en el Roig Arena de València, la seua primera presència en 11 anys. Huit equips pugnaran pel títol.

El Suprem inadmet el recurs de la UMH i queda ferma el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal ha inadmés el recurs de la UMH i confirma la sentència del TSJCV que va avalar Medicina en la UA. La resolució és ferma i imposa costes.

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.