Quatre ferits en una col·lisió entre dos cotxes en Novetlé

Quatre persones han resultat ferides de diversa consideració en una col·lisió entre dos cotxes ocorreguda este dimarts al carrer Enric Valor de Novetlé (València). El sinistre s’ha produït sobre les 10.00 hores i ha obligat a una intervenció coordinada de bombers i equips sanitaris per a atendre els ocupants.

Dos persones excarcerades

Fins al punt de l’accident s’han desplaçat tres dotacions dels parcs de Xàtiva i Ontinyent, amb un sergent d’Alzira, que han alliberat un home i a una dona atrapats en un dels vehicles. La necessitat d’excarceració ha evidenciat l’abast de l’impacte i ha requerit assegurar el turisme abans d’extraure als afectats.

Des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències s’ha mobilitzat una unitat de SAMU i dos unitats de Suport Vital Bàsic, que han atés quatre ferits. S’ha traslladat a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva a una dona de 34 anys amb politraumatisme, a un home de 80 amb contusió toràcica i a una dona de 78 amb contusió toràcica i contusió en el genoll; a més, un home de 28 anys ha sigut assistit per policontusiones en el lloc.

El desplegament de recursos de suport vital avançat i bàsic ha permés estabilitzar als ferits amb major urgència mentres els bombers treballaven en paral·lel per a facilitar l’accés i l’evacuació. L’actuació s’ha desenrotllat en una via urbana, la qual cosa ha exigit abalisar la zona i intervindre amb rapidesa per a minimitzar riscos durant el rescat i l’assistència.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Roig advoca per un IVA zero en aliments i afirma que Mercadona no ha pujat preus

Juan Roig ha defés aplicar un IVA zero als aliments per a esmorteir l'impacte de la guerra de l'Iran i ha recalcat que els preus depenen de les matèries primeres. Ha assegurat que, ara com ara, no s'han traslladat pujades i que entre gener i març s'han abaratit 300 productes.

73 agressions a metges en 2025 en la Comunitat Valenciana, 48 a la província de València

Els col·legis de metges van comptabilitzar 73 atacs a facultatius en la Comunitat en 2025, 48 a la província de València. La majoria va afectar metgesses i es va concentrar en Atenció Primària.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts

La pluja intermitent ha danyat el sistema elèctric i ha obligat a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. Part del material es retirarà i el perímetre es manté fins a completar l'operació.

Muñoz (PSPV) insistix: no està tancada la situació judicial de Mazón

José Muñoz ha afirmat que encara no s'ha escrit l'últim capítol sobre Carlos Mazón i el seu paper el 29 d'octubre durant la DANA. Ha demanat que es mantinga la investigació i que Mazón entregue l'acta.

Vox demana no avançar esdeveniments sobre Mazón i respecte als jutges

Vox ha sostingut que la postura de la Fiscalia de no imputar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA i que la jutgessa seguisca amb la instrucció prova que no s'han d'anticipar conclusions. El síndic José María Llanos ha reclamat respecte als tribunals i a la presumpció d'innocència.

Les pluges deixen quasi 72 l/m² en quatre hores a Castalla i concentren les incidències a Alacant

Les precipitacions han deixat 71,8 l/m² en quatre hores a Castalla i han motivat deu actuacions dels bombers a la província d'Alacant, sense incidències a València.

Mercadona ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, i accelera el seu pla d’inversió

Mercadona ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i una quota del 28,5% a Espanya. La companyia impulsa la botiga 9, obri nous bucs i preveu 43.200 milions en vendes en 2026.

Troben un cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat en una planta de reciclatge de Paterna. Les primeres perquisicions han descartat criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.