Quatre persones detingudes per tràfic de drogues en Russafa

Agents de la Policia Nacional ha detingut a quatre persones, tres homes i una dona, d’entre 18 i 49 anys en dues operacions policials contra el tràfic de drogues, dutes a terme en el districte valencià de Russafa. Els agents han registrat tres domicilis en els quals han confiscat 490 grams del que sembla cocaïna, 90 grams del que sembla haixix i 5.700 euros.

Les operacions policials es van iniciar en tindre coneixement els agents que en tres habitatges situats en el districte de Russafa de València es podria estar distribuint a petita escala substància estupefaent.

Els policies van establir diverses vigilàncies en els voltants dels domicilis i van interceptar a sis compradors que haurien acudit als habitatges per a adquirir la droga. A més, en un dels operatius, els policies van esbrinar que un dels habitants es desplaçaria a parcs pròxims per a distribuir la substància estupefaent.

Durant les perquisicions, els policies van registrar tres domicilis i van confiscar 490 grams de cocaïna, 90 grams d’haixix, 5.700 euros, un ganivet, quatre telèfons mòbils, dues balances de precisió i rotllos de filferro. A més, els agents van intervindre diverses caixes de cabals camuflades en un llibre i en un endoll, dos pots de desodorant manipulats per a ocultar droga, una màscara impregnada pel que sembla en cocaïna i set dispositius GPS.

Després de finalitzar tots dos operatius, els policies han detingut a quatre persones, tres homes i una dona, per un delicte de tràfic de drogues. A més, a un d’ells també se li imputa un delicte de pertinença a grup criminal. Els arrestats, tres d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.