12.9 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Registrat un terratrèmol en diferents localitats alacantines

 

Esta nit de dimecres s’ha produït un terratrèmol amb epicentre enfront de la costa de Cap de Pals que s’ha deixat sentir en diferents localitats alacantines, segons informa l’Institut Geogràfic Nacional (IGN). El sisme ha sigut d’una magnitud de 3,6.

 

El centre del terratrèmol, que s’ha registrat cap a les 21.33 hores, ha tingut el punt més fort en la mar Mediterrània, a una profunditat de 10 quilòmetres, enfront de la costa de Cap de Pals.

El terratrèmol s’ha deixat notar amb intensitat III –dèbil– en les localitats:

  • Alfàs del Pi, en la Marina Baixa.
  • Mutxamel, en l’Alacantí.
  • Sant Joan d’Alacant, en l’Alacantí.
  • Elx, en el Baix Vinalopó.
  • Platja de l’Horta-Mutxavista del Campello, en l’Alacantí.

 

A demés, s’ha notat amb una intensitat menor en altres municipis:

  • Benejúzar, en el Baix Segura.
  • Polop, en la Marina Baixa.
  • Alcoi, en l’Alcoià.
  • Altea, en la Marina Baixa.
  • Orihuela, en el Baix Segura.
  • Dénia, en la Marina Alta.
  • Novelda, en el Vinalopó Mitjà.
  • Santa Pola, en el Baix Vinalopó.
  • Guardamar del Segura, en el Baix Segura.

A conseqüència del moviment sísmic, el servici d’emergències 112 del territori valencià ha rebut una telefonada d’alerta relacionat amb este incident des d’Elx, segons ha informat en internet.

Últimes notícies

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.

La Comunitat Valenciana gana 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

En un sorteig sense Grossa a la regió, la Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions, el 11,13% del gastat. Teulada-Moraira, Alcoi i Elda concentren premis.

La Banda de Música de Teulada, 38 anys abonada al 25.508, repartix milions amb el quart premi de Nadal

L'Agrupació Musical Cultural de Teulada portava 38 anys fidel al número 25.508, que ha eixit com a quart premi de la Loteria de Nadal. La banda ha distribuït al voltant de 16 milions entre músics, famílies, socis i veïns.

València aprova definitivament el major pressupost de la seua història: 1.250 milions per a 2026

El ple ha donat llum verda definitiva a 1.250 milions per a 2026 amb el suport de PP i Vox i el rebuig de Compromís i PSPV. El consolidat suma 1.415,3 milions i prioritza servicis socials, seguretat i vivenda.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La direcció nacional del PP ha aprovat una gestora per a pilotar el partit en la Comunitat Valenciana, encapçalada per Juanfran Pérez Llorca i amb Carlos Gil com a número dos.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La Junta Directiva Nacional ha validat una gestora per al PP valencià liderada per Juanfran Pérez Llorca, amb Carlos Gil com a número dos i secretari general.

La jutgessa de la DANA pregunta a l’Advocacia de la Generalitat si el Consell va demanar assessorament per les inundacions

La instructora de la causa per la gestió de la DANA ha demanat a l'Advocacia que aclarisca si va haver-hi consultes del Consell el 29-O. També reclama dades i gravacions del 112 d'Euskadi.

Un jubilat de l’hospital de Sant Joan repartix 150 dècims del tercer premi entre zeladors i auxiliars

Ha distribuït 150 bitllets del 90.693, valorats en 7,5 milions, sobretot entre zeladors i auxiliars de l'hospital. Ell s'ha quedat un només dècim.