10.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

El Regne Unit alerta de possibles atemptats gihadistes a Espanya

Dispositivo antiterrorista en los alrededores de la Sagrada Familia

Dispositiu antiterrorista als voltants de la Sagrada Família | Arxiu

 

El Ministeri de Relacions Exteriors de Regne Unit, més conegut com el ‘Foreign and Commonwealth Office’ ha alertat als seus ciutadans que tinguen previst visitar el nostre país de la possibilitat que se puguen passar atemptats terroristes en aquests dies.

  

  

Coincidint amb les vacances de Setmana Santa i les seues celebracions de caràcter religiós, el ministeri anglès ha enviat una alerta on assegura que és probable que «els terroristes intenten dur a terme atacs a Espanya».

  

  

«Els atacs poden ser indiscriminats, incloent els llocs que visiten els estrangers», asseguren a l’apartat d”avisos de viatges’ de la seua pàgina web, afegint que «les autoritats espanyoles estan prenent mesurades per protegir als visitants, però hauràs d’estar atent i seguir les instruccions de les autoritats locals».

 

 

Aviso del Foreign Office de Reino Unido sobre la alerta terrorista en España

Avís del Foreign Office de Regne Unit sobre l’alerta terrorista a Espanya | FOREING OFFICE

Últimes notícies

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.

Avís groc per pluges, neu i onatge en diverses zones de la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat l'avís groc per pluges en el nord d'Alacant i sud de València, per neu a l'interior nord de Castelló i per onatge a València i Castelló. Els avisos s'estenen des de les 10.00 fins a la mitjanit i, en la costa, de 19.00 a 9.00 del divendres.

El Vila-real buscarà repetir en la Lliga de Campions en 2026 després de cinc intents fallits

El club s'ha fixat com a meta encadenar dos participacions consecutives en 2026. Malgrat cinc presències en la seua història, cap va tindre continuïtat immediata.