Ricky Martin anuncia que serà pare per quarta volta

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Two exhausted parents. Happy Valentine’s Day Jwano. So lucky to call you my husband.

Una publicación compartida por Ricky (@ricky_martin) el

 

El cantant Ricky Martin ja ha confessat en més d'una ocasió que li agraden les famílies numeroses. I com a mostra, la bonica llar que està creant al costat del seu home, el pintor sirià Jwan Yosef. Cal recordar que el famós cantant va tindre els seus dos primers fills, Matteo i Valentino, el 2008 a través d'un ventre de lloguer.

 

Paral·lelament, durant l'any passat, la parella va donar la benvinguda a Lucía, una preciosa xiqueta amb el mateix monyo ros i els ulls clars de son pare.

 

L'anunci durant el seu discurs en la gala de la Campanya de Drets Humans

Però per si tot això fora poc, el cantant ha anunciat que tornen a estar «embarassats» i que, per tant, tornaran a augmentar la família. D'esta manera ho va explicar Martin durant l'arreplegada del Premi Visibilitat per part de la Campanya de Drets Humans. L'artista va anar acompanyat del seu home i dels seus dos fills grans i, durant el seu discurs, no va dubtar en donar la bona notícia a tots els presents.

 

Concretament, Martin va celebrar: «Jwan, t'estime. Els meus bessons preciosos, Valentino i Matteo, vos estime amb tot el meu cor. Vosaltres sou la meua força, m'inspireu cada dia per a fer el que estic fent. Lucía, la meua xiqueta, no està ací amb nosaltres, s'ha quedat en casa amb la iaia, és la llum de la meua vida. I, per cert, estem embarassats! Estem esperant un bebé! M'encanten les famílies grans».

 

El cantant va voler compartir la seua alegria amb tots els presents i va fer un dels anuncis més esperats de la nit. El cert és que no hi ha dubte de què Martin està vivint un intens i preciós moment gràcies a la seua família.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

La luz de mis ojos #Lucia

Una publicación compartida por Ricky (@ricky_martin) el

 

També pots llegir…

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià ennuegat en un restaurant de Cullera

Dos guàrdies civils reanimen a un home de 86 anys que va deixar de respirar després d'ennuegar-se mentres menjava en un restaurant de Cullera. L'ús ràpid de la maniobra de Heimlich va permetre que l'ancià expulsara el menjar i recuperara la respiració abans de ser traslladat a l'hospital.

Cinc persones ateses per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Pedralba

Un incendi declarat de matinada en una vivenda de Pedralba ha obligat a atendre cinc persones per inhalació de fum, una d'elles traslladada a l'Hospital de Llíria.