Anuncios

Ricky Martin anuncia que serà pare per quarta volta

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Two exhausted parents. Happy Valentine’s Day Jwano. So lucky to call you my husband.

Una publicación compartida por Ricky (@ricky_martin) el

 

El cantant Ricky Martin ja ha confessat en més d'una ocasió que li agraden les famílies numeroses. I com a mostra, la bonica llar que està creant al costat del seu home, el pintor sirià Jwan Yosef. Cal recordar que el famós cantant va tindre els seus dos primers fills, Matteo i Valentino, el 2008 a través d'un ventre de lloguer.

 

Paral·lelament, durant l'any passat, la parella va donar la benvinguda a Lucía, una preciosa xiqueta amb el mateix monyo ros i els ulls clars de son pare.

Anuncios

 

L'anunci durant el seu discurs en la gala de la Campanya de Drets Humans

Però per si tot això fora poc, el cantant ha anunciat que tornen a estar «embarassats» i que, per tant, tornaran a augmentar la família. D'esta manera ho va explicar Martin durant l'arreplegada del Premi Visibilitat per part de la Campanya de Drets Humans. L'artista va anar acompanyat del seu home i dels seus dos fills grans i, durant el seu discurs, no va dubtar en donar la bona notícia a tots els presents.

 

Concretament, Martin va celebrar: «Jwan, t'estime. Els meus bessons preciosos, Valentino i Matteo, vos estime amb tot el meu cor. Vosaltres sou la meua força, m'inspireu cada dia per a fer el que estic fent. Lucía, la meua xiqueta, no està ací amb nosaltres, s'ha quedat en casa amb la iaia, és la llum de la meua vida. I, per cert, estem embarassats! Estem esperant un bebé! M'encanten les famílies grans».

 

El cantant va voler compartir la seua alegria amb tots els presents i va fer un dels anuncis més esperats de la nit. El cert és que no hi ha dubte de què Martin està vivint un intens i preciós moment gràcies a la seua família.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

La luz de mis ojos #Lucia

Una publicación compartida por Ricky (@ricky_martin) el

 

També pots llegir…

 

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les escoles infantils valencianes es mobilitzen per menys alumnes per aula i salaris dignes

Les escoles infantils 0-3 de la Comunitat Valenciana es concentren enfront de Les Corts en una jornada de vaga per a exigir menys alumnes per aula, més recursos i salaris dignes.

Educació proposa als docents una pujada salarial de 1.050 euros anuals abans de la vaga

La Conselleria d'Educació planteja una pujada lineal de 1.050 euros bruts anuals per a tot el professorat no universitari, equivalent a uns 75 euros al mes, oferta que els sindicats consideren insuficient i poc ambiciosa.

Corberán firma el pitjor balanç golejador entre els 20 tècnics amb més partits del València en Primera

Carlos Corberán presenta la pitjor diferència de gols entre els vint entrenadors amb més partits dirigits al València en Primera, amb un balanç de -13 punts en 55 partits.

Buitrago fixa en un terç dels punts la salvació de l’Elx

El president de l'Elx, Joaquin Buitrago, considera que a l'equip li n'hi ha prou amb sumar un terç dels punts en joc en les quatre ultimes jornades per a assegurar la permanència en Primera Division.

Josep Puerto força les seues opcions de jugar l’habitació partida a Atenes malgrat el seu esquinç

El capità del València Basket, Josep Puerto, tracta d'arribar al quart partit de quarts d'Eurolliga davant Panathinaikos malgrat un esquinç de turmell que complica la seua presència.

La manifestació de l’Orgull LGTBI+ tornarà a València el 20 de juny i trenca amb els Gai Games

Lambda convoca per al 20 de juny la manifestació de l'Orgull LGTBI+ a València amb el lema 'Pels teus drets: Actua!' i es desmarca dels Gai Games pel conflicte amb la llei trans i la falta de conveni social amb l'Ajuntament.

Carla, la jove que va perdre mans i peus per una sèpsia i ara diu que gaudix i valora més la vida

Carla Maronda, que va patir una sèpsia després d'una operació rutinària i va perdre mans i peus, relata com ha reconstruït la seua vida amb pròtesi, un llibre i una associació de suport.

La Diputació d’Alacant eleva a 6 milions la inversió contra els incendis forestals

La Diputació d'Alacant repartirà més de sis milions d'euros entre els 141 municipis de la província per a reforçar la prevenció d'incendis forestals i la gestió de les seues muntanyes.
Anuncios