Ricky Martin anuncia que serà pare per quarta volta

Ejemplo de shortcode con estilo
        Ver esta publicación en Instagram                   Two exhausted parents. Happy Valentine’s Day Jwano. So lucky to call you my husband. Una publicación compartida por Ricky (@ricky_martin) el 14 de Feb de 2019 a las 6:01 PST   El cantant Ricky Martin ja ha confessat en […]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Two exhausted parents. Happy Valentine’s Day Jwano. So lucky to call you my husband.

Una publicación compartida por Ricky (@ricky_martin) el

 

El cantant Ricky Martin ja ha confessat en més d'una ocasió que li agraden les famílies numeroses. I com a mostra, la bonica llar que està creant al costat del seu home, el pintor sirià Jwan Yosef. Cal recordar que el famós cantant va tindre els seus dos primers fills, Matteo i Valentino, el 2008 a través d'un ventre de lloguer.

 

Paral·lelament, durant l'any passat, la parella va donar la benvinguda a Lucía, una preciosa xiqueta amb el mateix monyo ros i els ulls clars de son pare.

 

L'anunci durant el seu discurs en la gala de la Campanya de Drets Humans

Però per si tot això fora poc, el cantant ha anunciat que tornen a estar «embarassats» i que, per tant, tornaran a augmentar la família. D'esta manera ho va explicar Martin durant l'arreplegada del Premi Visibilitat per part de la Campanya de Drets Humans. L'artista va anar acompanyat del seu home i dels seus dos fills grans i, durant el seu discurs, no va dubtar en donar la bona notícia a tots els presents.

 

Concretament, Martin va celebrar: «Jwan, t'estime. Els meus bessons preciosos, Valentino i Matteo, vos estime amb tot el meu cor. Vosaltres sou la meua força, m'inspireu cada dia per a fer el que estic fent. Lucía, la meua xiqueta, no està ací amb nosaltres, s'ha quedat en casa amb la iaia, és la llum de la meua vida. I, per cert, estem embarassats! Estem esperant un bebé! M'encanten les famílies grans».

 

El cantant va voler compartir la seua alegria amb tots els presents i va fer un dels anuncis més esperats de la nit. El cert és que no hi ha dubte de què Martin està vivint un intens i preciós moment gràcies a la seua família.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

La luz de mis ojos #Lucia

Una publicación compartida por Ricky (@ricky_martin) el

 

També pots llegir…

 

 

 

 

Últimes notícies

La incidència de la grip es quadruplica en una setmana a la Comunitat Valenciana

La incidència de la grip ha pujat un 300 % en una setmana i arriba a 28,2 casos per cada 100.000 persones en la Comunitat Valenciana.

Demanen 4 anys i 10 mesos per maltractar la parella i colpejar els gats

La Fiscalia d’Alacant reclama quatre anys i deu mesos de presó per a un home acusat de maltractar la parella, incomplir una prohibició d’acostament i colpejar els gats de casa.

Cinc quilòmetres de retenció per un accident múltiple a Museros

Una col·lisió múltiple en l’A-7 a Museros genera cinc quilòmetres de retenció cap a Alacant. No hi ha hagut víctimes i només s’han produït danys materials.

El sud d’Alacant espera ruixats forts i pugen les màximes

El litoral sud d’Alacant pot registrar ruixats amb tronades localment fortes este dijous. Les màximes pujaran, sobretot al sud interior de València.

La TDT canvia i açò és el que has de fer amb el televisor

La reorganització del 5 de novembre incorpora noves emissions i requerix una cerca de canals a partir de les huit del matí

El torró de Xixona reivindica nous usos a Brussel·les

Una delegació de Xixona ha portat al Parlamento Europeo receptes amb torró i xocolate per a mostrar que poden anar més enllà del postre nadalenc. També ha demanat suport per a declarar el 7 de novembre dia mundial del torró.

Avaria a Metrovalencia: retards en quatre línies

Una avaria elèctrica ha causat retards en quatre línies de Metrovalencia, al centre de València. La incidència ja s’ha reparat, però encara hi ha demores.

El president d’Adif presenta la dimissió després de reunir-se amb Carlos Cuerpo en plena crisi ferroviària

L’eixida de Luis Pedro Marco de la Peña arriba un dia després de la dimissió d’Óscar Puente i amb la investigació de l’accident d’Urda oberta