Ricky Martin anuncia que serà pare per quarta volta

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Two exhausted parents. Happy Valentine’s Day Jwano. So lucky to call you my husband.

Una publicación compartida por Ricky (@ricky_martin) el

 

El cantant Ricky Martin ja ha confessat en més d'una ocasió que li agraden les famílies numeroses. I com a mostra, la bonica llar que està creant al costat del seu home, el pintor sirià Jwan Yosef. Cal recordar que el famós cantant va tindre els seus dos primers fills, Matteo i Valentino, el 2008 a través d'un ventre de lloguer.

 

Paral·lelament, durant l'any passat, la parella va donar la benvinguda a Lucía, una preciosa xiqueta amb el mateix monyo ros i els ulls clars de son pare.

 

L'anunci durant el seu discurs en la gala de la Campanya de Drets Humans

Però per si tot això fora poc, el cantant ha anunciat que tornen a estar «embarassats» i que, per tant, tornaran a augmentar la família. D'esta manera ho va explicar Martin durant l'arreplegada del Premi Visibilitat per part de la Campanya de Drets Humans. L'artista va anar acompanyat del seu home i dels seus dos fills grans i, durant el seu discurs, no va dubtar en donar la bona notícia a tots els presents.

 

Concretament, Martin va celebrar: «Jwan, t'estime. Els meus bessons preciosos, Valentino i Matteo, vos estime amb tot el meu cor. Vosaltres sou la meua força, m'inspireu cada dia per a fer el que estic fent. Lucía, la meua xiqueta, no està ací amb nosaltres, s'ha quedat en casa amb la iaia, és la llum de la meua vida. I, per cert, estem embarassats! Estem esperant un bebé! M'encanten les famílies grans».

 

El cantant va voler compartir la seua alegria amb tots els presents i va fer un dels anuncis més esperats de la nit. El cert és que no hi ha dubte de què Martin està vivint un intens i preciós moment gràcies a la seua família.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

La luz de mis ojos #Lucia

Una publicación compartida por Ricky (@ricky_martin) el

 

També pots llegir…

 

 

 

 

Últimes notícies

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.