Ricky Martin anuncia que serà pare per quarta volta

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Two exhausted parents. Happy Valentine’s Day Jwano. So lucky to call you my husband.

Una publicación compartida por Ricky (@ricky_martin) el

 

El cantant Ricky Martin ja ha confessat en més d'una ocasió que li agraden les famílies numeroses. I com a mostra, la bonica llar que està creant al costat del seu home, el pintor sirià Jwan Yosef. Cal recordar que el famós cantant va tindre els seus dos primers fills, Matteo i Valentino, el 2008 a través d'un ventre de lloguer.

 

Paral·lelament, durant l'any passat, la parella va donar la benvinguda a Lucía, una preciosa xiqueta amb el mateix monyo ros i els ulls clars de son pare.

 

L'anunci durant el seu discurs en la gala de la Campanya de Drets Humans

Però per si tot això fora poc, el cantant ha anunciat que tornen a estar «embarassats» i que, per tant, tornaran a augmentar la família. D'esta manera ho va explicar Martin durant l'arreplegada del Premi Visibilitat per part de la Campanya de Drets Humans. L'artista va anar acompanyat del seu home i dels seus dos fills grans i, durant el seu discurs, no va dubtar en donar la bona notícia a tots els presents.

 

Concretament, Martin va celebrar: «Jwan, t'estime. Els meus bessons preciosos, Valentino i Matteo, vos estime amb tot el meu cor. Vosaltres sou la meua força, m'inspireu cada dia per a fer el que estic fent. Lucía, la meua xiqueta, no està ací amb nosaltres, s'ha quedat en casa amb la iaia, és la llum de la meua vida. I, per cert, estem embarassats! Estem esperant un bebé! M'encanten les famílies grans».

 

El cantant va voler compartir la seua alegria amb tots els presents i va fer un dels anuncis més esperats de la nit. El cert és que no hi ha dubte de què Martin està vivint un intens i preciós moment gràcies a la seua família.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

La luz de mis ojos #Lucia

Una publicación compartida por Ricky (@ricky_martin) el

 

També pots llegir…

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat mobilitza 421 milions per a ajudar famílies i empreses davant la crisi per la guerra de l’Iran

El Consell pacta amb sindicats i patronal 27 mesures que inclouen ajudes a hipoteques, lloguer, transport, autònoms i finançament bonificat

Juan Roig confia en medalles del Projecte FER a Los Angeles 2028

Juan Roig destaca la cultura de l'esforç del Projecte FER i expressa la seua confiança que diversos dels esportistes becats aconseguisquen medalla en els Jocs Olímpics de Los Angeles 2028.

Projecte FER 2026 presenta el seu programa de beques amb 140 esportistes sota el lema Basat en somni reals

El Projecte FER 2026 llança la seua catorzena edició amb 140 esportistes becats i l'objectiu a mitjà termini dels Jocs Olímpics de Los Angeles 2028, reforçant a més l'impacte de la marató i mitja marató com a eixos de mecenatge esportiu.

CCOO reclama a la Generalitat aplicar enguany la jornada de 35 hores al personal públic

CCOO PV reclama a la Generalitat Valenciana que pose en marxa este mateix any la jornada de 35 hores setmanals per a tot el seu personal públic, tal com arreplega l'acord de legislatura de 2024.

El València Basket busca apurar les seues opcions de ser segon davant un IDK obligat a guanyar

El València Basket visita a un IDK Euskotren que es juga continuar viu en la lluita pel play off, mentres les valencianes apuren les seues opcions d'arrabassar la segona plaça al Spar Girona.

Cambra València anticipa una desacceleració econòmica per l’impacte de la guerra a l’Iran

Cambra València preveu que l'economia de la Comunitat cresca entre un 2 i un 2,5% enguany, per davall del 3% estimat inicialment, a causa de l'encariment energètic i a la incertesa generada per la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca nega cap retall al jutjat de la dana i el PSPV l’acusa d’afeblir la investigació

El president defensa que Catarroja manté tots els mitjans sol·licitats, mentre Diana Morant reclama restituir de manera immediata els recursos del jutjat

Mazón recorre el veto a personar-se en la causa de la DANA per la seriosa indefensió que denúncia

La defensa de Carlos Mazón ha recorregut davant l'Audiència Provincial de València la decisió de la jutgessa de Catarroja que li impedix personar-se en la causa per la DANA, en considerar que li provoca una seriosa indefensió processal.