28.6 C
València
Dimarts, 15 juliol, 2025

La suposada aventura entre la reina Letícia i el vocalista de Maná

El possible idil·li amorós entre la reina Letícia i Fher Olver

El possible idil·li amorós entre la reina Letícia i Fher Olver | GTRES

 

Fa més de 15 anys la reina Letícia es va traslladar a Mèxic per iniciar la seua carrera com a periodista treballant per al diari ‘Siglo 21’, actualment conegut com a ‘Público’. Segons ha fet públic la revista ‘Quién’, Letícia viatjava en transports poc convencionals, com ara camions, i tenia el costum de beure tequila i de ballar salsa. Va ser durant aquella època quan la dona de Felip VI va conéixer al grup musical Maná i al seu vocalista, Fher Olvera.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

L’idil·li entre Letícia i Fher Olvera

Encara que al principi van establir una bona relació d’amistat, els rumors sobre una possible aventura amorosa han circulat ràpidament entre els diferents mitjans de comunicació. Cap dels dos implicats s’ha manifestat públicament al respecte, però les últimes explicacions del cantant han provocat que es tornen a propagar rumors sobre el seu suposat idil·li en el país americà.

 

La setmana passada, Fher Olvera feia la següent declaració: «Primer, un cavaller no té memòria i ahí o deixem, però no. Tots els meus respectes a la reina i a la reialesa i a la gent d’Espanya, que els estimem molt. Mai diem res, som gent tranquil·la amb això». A més a més, el cantant va insistir en el fet que no havia rebut cap pressió per part de la Casa Reial per a negar els rumors sobre l’idil·li.

 

Fher Olvera ha negat que la Casa Reial l'estigui pressionant

Fher Olvera ha negat que la Casa Reial l’estiga pressionant | GTRES

 

Siga com siga, la relació entre la reina Letícia i el vocalista compta amb molts anys de confiança. Una de les millors amigues de la Reina, Sara Cuéllar, va relatar com els dos suposats amants es van conéixer durant l’estada de l’asturiana en Mèxic: «Va conéixer Maná quan els va entrevistar», explicava. Els mitjans sospiten que va ser en aquell moment quan va tindre lloc el romanç.

 

Deixant de banda els rumors, el grup va quedar molt satisfet amb l’entrevista i, més avant, van usar un retrat de Letícia com a portada del seu àlbum ‘Sueños Líquidos’. L’artista encarregat de fer la pintura va ser el cubà Waldo Saavedra, i encara que la Reina aparega nueta, molts internautes opinen que l’única referència a Letícia és el seu rostre.

 

El retrat de Letícia a càrrec del pintor cubà

El retrat de Letícia a càrrec del pintor cubà | GTRES

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Troben mort al conductor d’un cotxe a Pedreguer després d’accident fa dos dies

Un home de 47 anys va ser trobat mort a l'interior del seu vehicle en la N-332 a Pedreguer, Alacant, després d'un accident ocorregut fa aproximadament dos dies.

EMT València avança amb 218 nous autobusos, 10 línies i major connectivitat fins a 2030

L'EMT de València presenta un pla per a renovar la seua flota amb 218 autobusos elèctrics, crear 10 noves línies i augmentar un 39% les connexions entre barris abans de 2030.

La Generalitat garantix el pagament a farmàcies i estes suspenen les seues protestes després d’acord

La Generalitat assegura la liquidació de pagaments pendents a farmàcies valencianes abans de fi de juliol, la qual cosa ha portat a la suspensió de les seues protestes.

El port de València planeja concentrar el 45% del trànsit espanyol de contenidors per a 2035

El Pla Estratègic 2035 del port de València busca consolidar el seu lideratge a Espanya amb 45% del trànsit de contenidors i un impuls clau al ferrocarril i descarbonització.

González-Sinde estrena en 2026 l’adaptació cinematogràfica de la seua novel·la ‘Després de Kim’ rodada a Benidorm i València

La directora Ángeles González-Sinde roda 'Després de Kim', adaptació thriller de la seua novel·la, a Benidorm i València, amb estrena prevista en 2026.

El Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi aposta per col·laboració amb Ciutat de la Llum per a impulsar la formació audiovisual

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi busca enfortir la formació professional i la indústria audiovisual després de la seua 37a edició, explorant col·laboració amb Ciutat de la Llum a Alacant.

Benetússer inaugura plataforma en línia per a seguir la reconstrucció després de la DANA

L'Ajuntament de Benetússer llança Recuperembenetusser.es, una web amb informació i transparència sobre la reconstrucció del municipi després de la DANA d'octubre, gestionant prop de 40 projectes.

Veler encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni danys ambientals

Un veler roman encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni abocaments. Salvament Marítim i Guàrdia Civil van intentar rescatar-ho sense èxit. Ara espera pla de reflotació.