7.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

La reina Letícia deixa de dur el seu anell de compromís i el de boda

La reina Letícia va temps que no llueix la seva alinça de casament ni la de compromís

La reina Letícia fa temps que no lluïx la seua aliança de boda ni la de compromís | València Diari

 

Les aparicions de la reina Letícia sempre són analitzades amb lupa; cada detall és important i la premsa alemanya, que fa temps que seguix els moviments de la reina al mil·límetre, s’ha fixat en un detall que havien passat per alt alguns mitjans: des de fa molt de temps, la reina no apareix mai ni amb el seu anell de casada ni amb el de compromís.

 

La premsa alemanya ha decidit analitzar este fet a fons, destapant els motius de l’absència d’estes dos joies tan simbòliques i importants en la seua vida, i tot fa indicar que la crisi de parella no seria el precursor d’esta situació, sinó un greu escàndol que va sacsejar els fonaments de la família reial el seu dia i que encara porta cua.

 

El Cas Nóos i el seu anell de compromís

‘Vanity Fair’ ja va senyalar en alguna ocasió que la reina no utilitza la seua aliança de boda des del 2011, quan la va abandonar a causa de les ferides que li produïen les contínues recepcions i salutacions en què havia de fer el ritual de donar la mà, que en certs actes pot durar hores.

 

La reina Letícia en una de les seves recepcions al Palau de L'Almudaina

La reina Letícia en una de les seues recepcions  | València Diari

 

L’ocultació de l’anell de compromís però, amaga una causa més intrigant. Segons la revista ‘Vanity Fair’, està relacionada amb un «escàndol que la família reial preferiria oblidar»; i és que la reina va decidir deixar de posar-se el seu anell de compromís quan el 2012 va eixir a la llum que havia sigut adquirit amb la targeta de crèdit del Cas Nóos. L’anell estava taxat en 3.000 euros i el rei Felip el va conseguir a través d’Iñaki Urdangarin.

 

Quan en el seu moment, Felip va voler tornar els diners al seu cunyat, Iñaki s’hi va negar i li va deixar l’anell com a regal. La reina Letícia, en vore que esta joia va ser adquirida amb diners il·lícits, va decidir guardar-la en el seu joier i des d’eixe moment no se l’ha tornat a vore lluint-la.

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana marca un IPC del 3,2% al desembre i supera la mitjana nacional

La inflació en la Comunitat Valenciana es va situar en el 3,2% al desembre, per damunt del 2,9% d'Espanya. Vivenda i hostaleria van impulsar la dada regional.

Heimtextil concentra a Frankfurt la innovació del tèxtil alacantí

Catorze firmes de l'Alcoià i el Comtat participen en la principal fira europea de la tèxtil-llar, amb focus en tapisseria, decoració i noves tendències. La delegació ha rebut visites institucionals i reforça la seua projecció exportadora.

Aitana Mas i Alberto Ibáñez no optaran a la reelecció com a portaveus d’Iniciativa

Els portaveus d'Iniciativa-Compromís, Aitana Mas i Alberto Ibáñez, no repetiran en el càrrec en el congrés del 28 de març a València. Ella prioritza el seu procés oncològic i ell se centrarà en la seua labor en el Congrés.

Dijous amb cel buidat que tendirà a nuvolós i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

Cel poc nuvolós o buidat gran part del dijous i augment de nuvolositat al final, amb alguna precipitació feble aïllada a l'interior de València. Temperatures estables i vent fluix amb canvis de direcció.

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.