20.9 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

Rocío Carrasco prepara una traca final: Un especial amb ella en directe

 

De moment, tots els lliuraments de la sèrie-documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ no s’allunya dels dos milions d’espectadors, i això fa que Telecinco estiga cuidant el format al màxim. De fet i per poder allargar-ho, han decidit deixar d’emetre dos episodis per nit i ho han limitat a un episodi per gal·la, allargant així el debat i també l’opció de continuar allargant el xiclet de l’emissió d’este format.

Tots els personatges que protagonitzen este documental estan veient com tots els mitjans es maten per aconseguir uneixes declaracions sobretot el que s’està explicant. Els Flores, els Carrasco i el jurat estan en boques de tots, i molts d’ells encara no s’atreveixen a parlar perquè tenen perquè en els lliuraments que encara s’han d’emetre se’ls anomene i queden en evidència davant de tota Espanya. Entre els prudents es troben Amador Mohedano, José Ortega Cano o Rocío Flores, que esperen a l’espera de veure com acaba l’emissió d’este format.

De fet, en les últimes hores hem pogut saber que Rocío Flores vol donar la seua versió per aclarir tot allò que li pertoca. La jove va intentar parlar en directe per Telecinco quan es van emetre els dos primers capítols, però, la cadena el va rebutjar en creure que el seu discurs no ajudaria a crear ponts entre les dos parts.

No obstant això, la filla d’Antonio David ja es trobaria negociant les seues primeres paraules per quan acabe el torn de la seua mare, i és que hi ha algunes revesteixes que ja l’estan buscant per tancar les condicions perquè s’esplaie amb ells, i els hi done les seues primeres paraules. Però atenció perquè els plans de Telecinco podrien ser altres i estos testimonis quedarien en paper mullat si s’acaba confirmant la gran bomba que prepara la cadena per tancar esta docu-sèrie, i que està fent saltar butllofes en totes les escales socials del país.

Durant el llarg debat del sisé episodi de la docu-sèrie, Pilar Eyre va suggerir allargar el format i completar-lo amb una entrevista espontània i en directe amb Rocío Carrasco, on puga matisar i ampliar tot allò que ella considere. En este moment i per sorpresa de molts, Carlota Corredera va acabar mig revelant les intencions de Telecinco amb este assumpte.

«Alguna cosa hi ha»
Aprofitant que Óscar Cornejo, propietari de la productora que ha realitzat la docu-sèrie, es trobava al plató dirigint el debat, Carlota Corredera va voler preguntar-li per l’auricular per si s’havien plantejat acabar el format amb una entrevista en directe amb Rocío Carrasco. Davant la pregunta, Cornejo va dir que no podia confirmar les negociacions ni tampoc donar cap donada més al respecte.

Amb estes escasses dades, Carlota va concloure dient que, si no es donaven més dades, volia dir que alguna cosa hi havia i que per tant, no seria tan desgavellat veure la filla de Rocío Jurado asseguda en un plató aclarint i matisant tot el que ha explicat en este extens documental.

Segurament quan Rocío va acceptar fer este format no es plantejava concedir una entrevista, ja que una de les condicions que va posar en el primer moment va ser no haver d’interactuar amb col·laboradors i poder explicar sense interrupció el seu relat. Un relat molt dur i carregat de vivències que fins llaura no s’havien explicat i, si s’havien explicat, no de la mateixa manera que ho ha fet ella. Perquè puguem veure esta entrevista haurem d’esperar fins al capítol dotze, esperant que hi haja una última emissió en què puguem veure la tan esperada entrevista a Carrasco.

Últimes notícies

Miguel Ángel Corona va deixar el València: cinc anys, tres càrrecs i un balanç de vendes i eixides polèmiques

L'eixida de Miguel Ángel Corona es va tancar per mutu acord després de rebre una oferta d'un altre club i en plena reestructuració de l'àrea esportiva. En cinc anys va assumir tres càrrecs, va apostar per fitxatges de baix cost i va conviure amb nombroses vendes que van reduir el valor de la plantilla.

El calendari solidari del València i Asindown complix 20 anys amb el primer equip i llegendes

València CF i la Fundació Asindown han presentat el calendari benèfic del seu 20é aniversari, amb jugadors de les primeres plantilles i llegendes del club. El pack 'Genèticament Rebels 2026' inclou gran format, cromos commemoratius i calendari de taula per un donatiu recomanat de 10 euros.

Presó per a dos hòmens per violar a una dona a Paterna

Dos hòmens de 21 i 28 anys han ingressat a la presó després de ser detinguts per una agressió sexual amb penetració a una dona a Paterna. Els fets van ocórrer el 4 de novembre i es va activar el protocol d'atenció integral; un dels arrestats tenia antecedents i situació irregular.

La borrasca Claudia impulsa l’arribada de pols sahariana al litoral mediterrani

La borrasca Claudia impulsa una intrusió de pols sahariana cap a la costa mediterrània, amb calitja densa i descens de la qualitat de l'aire. L'episodi es manté hui i tendirà a remetre el dissabte.

Municipis de zones nuclears lamenten el rebuig del Congrés a eliminar la data de tancament de les centrals

AMAC ha lamentat que el Congrés rebutge suprimir la data de tancament de les centrals i ha defés pròrrogues per a assegurar el futur socioeconòmic de les àrees. Ha recordat que el tràmit per a prolongar Almaraz continua obert i pendent de l'informe 'clau' del CSN.

Rescatada una serval a Alacant després d’admetre la família que no podia cuidar-la

Una femella de gat serval de 5 anys ha sigut rescatada a la província d'Alacant i traslladada al centre AAP Primadomus a Villena. La família que la tenia va reconéixer que no podia assegurar la seua tinença responsable i segura.

Detinguts un jove de 21 anys i un menor per l’agressió a un policia a Vinalesa

La Guàrdia Civil ha detingut a un jove de 21 anys i a un menor de 15 per l'agressió a un agent anara de servici a Vinalesa. El policia, de 41 anys, continua hospitalitzat en estat greu.

Cap de setmana amb pluges i termòmetres estables o a la baixa en la Comunitat Valenciana

Intervals nuvolosos i precipitacions febles marcaran el cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb temperatures sense canvis o en lleuger descens. El divendres ja deixa cel més tancat, pols en suspensió i pluges amb fang.