Mastodon
28.2 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Rocío Flores para els peus a Olga Moreno: «El que fas em perjudica a mi»

 

Antonio David Flores ha presumit sempre de tenir una família molt unida, formada per la seua dona, Olga Moreno, i també pels dos fills d’este, Rocío Flores i David Flores. No obstant això, esta unitat familiar podria desfer-se en les pròximes hores després que Rocío Flores haja decidit cantar les quaranta a la dona del seu pare en ple directe. La jove exercia com a col·laboradora de ‘Superviventes: Tierra de nadie’ quan Carlos Sobera li ha demanat que comentés un dels vídeos que l’afectava directament.

El vídeo no és altre que el d’Olga Moreno parlant de l’acomiadament d’Antonio David i culpant directament Rocío Carrasco d’haver parlat d’uns maltractaments que, a parer de Moreno, mai s’han produït. Un al·legat que, lluny d’acostar-la als espectadors, l’allunya de l’audiència, ja que es contradiu amb el relat setmanal de Rocío Carrasco a la docusèrie ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’. El programa li va donar l’oportunitat de deixar de banda la seua vida privada, però Olga s’entesta a treure a la llum assumptes personals i que no fan més que avivar el que està passant a l’exterior.

 

Olga parla del divorci de Rocío Carrasco i Antonio David Flores

 

Olga Moreno s’ha obert en canal i ha parlat amb Lara Sajen i Sylvia Pantoja del divorci d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco. “Em sent responsable que hauria de ser allí. Però bo això és per a la família també, sense treball el meu marit… Era el moment. Ens ho han posat molt difícil, hi ha un divorci, separació, quinze dies tu, quinze dies el seu pare. I els cuides el màxim possible, que no diga si jo soc mare…jo soc mare de la meua filla, i ella filla d’eixos dos xiquets. Cuida’ls com a or en drap, que jo cuidaré la meua i ajudaré a cuidar-los”, començava esplaiant-se la concursant.

“Els xiquets han viscut tant de dolor… i ara la culpa és d’ell. Jo em cague en la mare que els va parir a tots. Els xiquets i els borratxos diuen la veritat. Jo sé que Rocío està malament. Per això la seua filla li diga tantes vegades. Però la gent que li vol, que estiga pendent d’ella i deixe al meu marit en pau. I tant de bo, algun dia puguen ajudar-la i puga eixir d’això, i puga gaudir d’aqueixos xiquets, que són glòria beneïda”, deia enfadada la malaguenya.

De l’enuig, Olga ha passat a les llàgrimes. “Em fa mal tant la il·lusió que tenia treballant en el seu treball. Com ens has tractat… qui ho conega…tots els meus amics han fluixejat. L’única cosa que ha fet és lluitar, mira’t al costat, mira’t al costat…”, plorava amb ràbia.

 

Rocío Flores s’emociona en plató

 

En plató, Rocío Flores reaccionava visiblement emocionada a les imatges que acabava de veure. “Crec que és una situació complicada per a tothom, la primera per a mi porta 20 anys formant part de la meua vida, a la vista està que cadascun té el dret de dir el que vulga quan vulga. L’única cosa que li vaig dir va ser que s’oblidara de la seua vida de fora, ja no és pel documental, ja és per la seua pròpia salut de ser ací dins i estar tota l’estona amb el run run. Entenc que és persona i ha d’explotar”, comentava la neta de Rocío Jurado.

 

He anomenat a la meua mare per activa i per passiva

 

“Tu també creus que la gent que s’ha de preocupar de la teua mare és la que té al voltant?”, li ha preguntat Carlos Sobera. “Jo he anomenat un munt de vegades, per activa i per passiva i se m’ha negat, és la seua vida”, ha respost ella.

 

 

 

 

Últimes notícies

Aena triplica el seu pla i destina 12.888 milions a aeroports en 2027-2031

Aena preveu invertir 12.888 milions entre 2027 i 2031, més del triple que en el marc anterior, per a ampliar capacitat, millorar l'experiència i accelerar la sostenibilitat. El pla s'integrarà en el DAURA III.

Les Corts fixa el 30 de setembre la segona sessió de la comissió de la DANA amb més tècnics

La comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre celebrarà el 30 de setembre la seua segona tanda de compareixences, de nou amb perfils tècnics. El calendari posterior i la presència de víctimes seguixen sense data, enmig d'un pols polític.

Puente defén que Aena té les tarifes més competitives d’Europa

El ministre de Transports sosté que les taxes del gestor aeroportuari són les més competitives d'Europa i que es fixen per normativa i amb supervisió de la CNMC. Ryanair lliga retallades de seients a una rebaixa de tarifes.

Sánchez anuncia 1.154 milions per a l’aeroport d’Alacant entre 2027 i 2031

El pla destina 1.154 milions a l'Alacant-Elx per a ampliar un 30% la terminal, construir un nou carrer de rodatge i modernitzar controls, dins del DORA III. Autoritats locals demanen segona pista i connexió ferroviària.

Aena triplica la inversió en aeroports: 12.888 milions en 2027-2031

Aena destinarà 12.888 milions entre 2027 i 2031, més del triple que en el període anterior, per a absorbir la demanda, millorar al passatger i avançar cap a emissions netes zero.

València Basket estudia no vendre entrades davant el Hapoel en Eurolliga

El club valora no vendre entrades per al dol d'Eurolliga del 15 d'octubre davant Hapoel Tel Aviv per motius de seguretat, en coordinació amb Eurolliga i autoritats. La decisió no és definitiva i seguiria el precedent aplicat la passada temporada.

Agost va ser molt càlid i sec en la Comunitat amb una onada de calor històrica de fins a 45,5 °C

Agost de 2025 va ser molt càlid i sec en la Comunitat Valenciana, amb una onada de calor del 3 al 18 que va deixar 45,5 °C i la setmana del 12 al 18 com la més càlida registrada. La pluja acumulada va ser de 13 l/m², un 43% menys que la mitjana 1991-2020, amb forts contrastos per tempestes locals.

El València Basket sospesa no vendre entrades davant el Hapoel per a prioritzar la seguretat

El club estudia repetir la mesura aplicada en semifinals d'Eurocopa davant l'equip israelià i manté contactes amb Eurolliga i Delegació del Govern. La decisió encara no està presa i la prioritat és protegir aficionats i jugadors