11.7 C
València
Diumenge, 20 abril, 2025

Ryanair rep la pitjor notícia abans d’acabar l’any

 

Ryanair és l’aerolínia de trajectes curt pitjor valorada des de fa set anys. Ara bé, per què? Tan sols un 44% dels passatgers que han freqüentat vols de la companyia l’ha defensada, un suspès en tota regla, i els que la critiquen al·leguen motius diversos: seients incòmodes, mala qualitat del menjar i la beguda, la complexitat de l’embarcament i l’existència de taxes ocultes que no apareixen quan es fa una reserva en línia. Paral·lelament, lamenten un servei deplorable del personal i la tripulació.

 

Així ho reflecteix l’enquesta anual que realitza l’organització de consumidors especialitzada en viatges Which?, que, a partir d’una mostra de 6.500 viatgers, han dut a terme una anàlisi exhaustiva sobre el servei al client, l’embarcament i l’entorn de la cabina. Mentre que Aurigny lidera el rànquing de millors companyies de curt trajecte, l’aerolínia irlandesa ho fa per la cua, i des de fa set anys.

 

Curiosament, tal com conclou Rory Boland, l’editor de Which?, malgrat les contundents crítiques, a més, i que el 70% dels enquestats asseguren que no tornaran a viatjar amb Ryanair, les xifres de clients de la companyia augmenten anualment.

 

El rànquing

Les aerolínies ‘lowcost’ i de curt trajecte amb pitjor resultat després de l’empresa irlandesa són Vueling Airlines (54%) i Wizz Air (56%). El podi el lideren, després d’Aurigny, Jet2 (79%) i SAS Scandinavian Airlines (74%). Pel que fa a les companyies que realitzen vols de llarga distància, les millor valorades han estat Singapore Airlines, seguida d’Emirates i Virgin Atlantic; mentre que les pitjor puntuades són Etihad Airways (56%), British Airways (55%) i American Airlines (48%).

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Desenes de vehicles de policia i bombers per l’incendi d’una rentadora i un accident amb alcoholemia a Paterna

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic

Emergències en Setmana Santa a València: reforç especial en zones de muntanya, parcs naturals i àrees recreatives

La Generalitat activa un pla fins al 28 d’abril per a evitar incendis i accidents a la província de València

Pocs núvols i pugen les temperatures màximes a València este Divendres Sant

La Comunitat registrarà vent fluix de ponent, però canviarà a sud-oest a la vesprada

És naufragi, una novel·la de qualitat i desimbolta

El llibre és una història de dones que no es resignen a enyorar el que no va ser. I que duen als muscles el pes del seu coratge a través de totes les èpoques

Detencions a Alacant: Un segon arrest relacionat amb la mort d’un home a una baralla

La Policia Nacional ha detingut una segona persona en connexió amb la mort d'un home a Alacant, ferit amb arma blanca durant una baralla. Un altre ferit es troba a l'UCI. Les investigacions continuen.