Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

L’Ajuntament de Sagunt obri el plaç d’inscripció per als cursos formatius d’Educació en el Temps Lliure

 

La regidoria de Joventut i Infància de l’Ajuntament de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a través del seu servici d’Escola Pública d’Animació Morvedre, posarà en marxa quatre cursos per a millorar la formació de les persones jóvens que obtinguen algunes titulacions concretes que els serviran per a la busca d’ocupació.

 

De moment, obri el termini per a dos cursos, el de Monitor de Temps Lliure Educatiu Infantil i Juvenil, i el de Director d’Activitats de Temps Lliure. El primer d’ells, el de monitor, es farà en dos fases, una intensiva els dies laborables no lectius de Nadal i alguns dissabtes fins al 6 de febrer.

 

D’altra banda, el curs de director és un curs de nivell superior per a coordinar, dirigir i planificar projectes d’educació en temps lliure i per al que es requerix tindre el curs de monitor o equivalent. Es farà els dissabtes entre el 17 d’octubre i el 27 de març i es tracta d’una titulació pareguda a la d’animador juvenil.

 

Dos cursos monogràfics o jornades

Els dos cursos tenen ja oberta la preinscripció online des del 7 de setembre fins al 7 d’octubre, el de director i fins al 29 de novembre el de monitor. Una volta acabada la preinscripció, les persones seleccionades es matricularan i procediran al pagament. El curs de monitor té un cost de 140 euros i el de director serà de 200 euros.

 

Paral·lelament, l’Escola d’Animació de la regidoria oferix dos cursos monogràfics o jornades. El primer d’ells, el curs monogràfic d’oci educatiu inclusiu per a monitors, és un curs dirigit a persones que estan treballant o interessades en l’educació en el temps lliure i tractarà sobre el concepte de diversitat funcional i l’adaptació de les activitats i les estratègies a l’hora d’oferir un oci educatiu inclusiu. El curs s’inicia divendres que ve, 18 de setembre, i tindrà una duració de 20 hores, amb un cost de 34 euros.

 

Finalment, la jornada tècnica que oferix la regidoria serà per a obtindre el carnet de manipulador d’aliments per a monitors d’oci i temps lliure, i es farà dissabte que ve, 26 de setembre. El termini per inscriure’s en el lloc web​ ja està obert i finalitza el pròxim 25 de setembre, amb un cost de 14 euros.​

Últimes notícies

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una britànica de 64 anys ha sigut arrestada després de la mort per asfíxia d'una altra dona de 66 en un apartament del Racó de Loix. La investigació continua oberta.

El Consell titlla d’engrunes els 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

El Consell critica que la inversió de 1.000 milions prevista per Aena per a Alacant-Elx no compensa el dèficit inversor i reclama decisions sobre segona pista i enllaç ferroviari.

Mor als 86 anys Batiste Martí, primer vacunat contra la covid en la Comunitat Valenciana

Batiste Martí, primera persona vacunada contra la covid en la Comunitat Valenciana, ha mort als 86 anys en la residència PMD Verge del Miracle de Rafenbunyol. L'ajuntament va emetre un bàndol i el funeral es va celebrar a La Pobla de Farnals.

Calp guarda dos minuts de silenci per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament convoca un acte de dol este divendres a les 10.00 en la plaça Miguel Roselló després de dos accidents mortals recents. La mesura s'emmarca en tres dies de dol oficial.

Sime Llicer convertix el MuVIM en una camara de les meravelles amb Talea

El MuVIM exhibix fins al 7 de desembre Talea, la camara de les meravelles de Sime Llicer inspirada en les Wunderkammer. La mostra proposa un recorregut ludico i simbolico que convida a mirar el món amb una altra escala.

Mazón tanca amb Indra un pla per a crear 1.000 ocupacions en 2026 en la Comunitat Valenciana

El Consell pacta amb Indra l'ampliació de la seua activitat estratègica i la creació de 1.000 ocupacions qualificades en 2026, amb focus en ciberseguretat i ús d'IA.