17.2 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

‘Sálvame’ torna a deixar a Lydia Lozano per terra revelant les seues mentides en directe

 

Lydia Lozano es va sentir molt còmoda en l’entrevista que li va fer Bertín Osborne en ‘Mi casa es la tuya’. Tant és d’esta forma que, segons pareix, es va atrevir a colar-li algunes mentides al presentador. Això no és que ho diguem nosaltres, sinó que ‘Sálvame’ ha fet un extens estudi a on es recullen totes les contradiccions de la col·laboradora i que es poden demostrar amb anteriors aparicions televisives de la protagonista, a on ella mateixa s’acaba contradient.

Lozano va contar en l’entrevista que ella va nàixer oncemesina, és a dir, que va passar onze mesos en la panxa de sa mare, una història que ha desmentit un ginecòleg que ha estat convidat al programa per a parlar de les probabilitats de què el que estava contant la periodista fora cert. El metge ha dit que és pràcticament impossible que una persona estiga onze mesos gestant un bebé, perquè la placenta aguanta un temps concret que ronda els nou mesos, aproximadament.

Esta mentida no ha sigut l’única que ha dit Lydia. Bertín li va preguntar a la periodista si el seu marit, Charly, li havia demanat que deixara la seua professió en televisió quan veia que ho passava malament. Ella li va respondre a Bertín que no, que mai li ho havia demanat. De la mateixa manera, ‘Sálvame’ va sorprendre a tots quan es va mostrar una altra entrevista que se li va fer a la col·laboradora a on afirmava que el seu marit li havia demanat en multitud d’ocasions que deixara la professió.

 

La col·laboradora podria haver mentit sobre la seua fortuna 

La canària no va dubtar en fer gala de la fortuna que ha guanyat amb el seu treball en els mitjans de comunicació. Recordem que va narrar com havia guanyat sis mil euros en un dels seus primers treballs com a redactora en una agència de notícies, una dada que hui també ha sigut qüestionada, comparant-la la xifra amb els salaris que es pagaven en aquells dies i que no arribaven ni a un quart del què cobrava la redactora.

Últimes notícies

Una jove mor atropellada a València per un camioner que dona positiu en drogues

Una jove de 20 anys ha mort en ser atropellada en un pas de vianants a València. El conductor del camió de repartiment va donar positiu en cànnabis i cocaïna i està investigat.

Mazón compareixerà en la comissió de la dana en Les Corts el dimarts a les 16 hores

La Mesa de la comissió d'investigació de Les Corts ha fixat per al dimarts a les 16 hores la compareixença de Carlos Mazón, després de la seua sol·licitud per a intervindre. L'orde del dia es modifica i els alts càrrecs del Govern citats ja van confirmar que no acudiran.

El PSPV demana a Mazón que acudisca a la comissió de la dana amb la factura del seu menjar en El Ventorro

El PSPV-PSOE ha demanat a Carlos Mazón que comparega en la comissió d'investigació de la dana amb la factura del seu menjar en El Ventorro i el registre de crides.

Una jove mor atropellada a València i el camioner dona positiu en drogues

Una jove de 20 anys ha mort en ser atropellada en un pas de vianants a València. El conductor del camió de repartiment ha donat positiu en cànnabis i cocaïna.

Mor una jove atropellada a València i el camioner dona positiu en drogues

Una jove de 20 anys ha mort després de ser atropellada quan creuava amb el semàfor en verd a València. El camioner ha donat positiu en cànnabis i cocaïna, encara que no es pot afirmar que conduïra sota els seus efectes.

Una mare i el seu fill, detinguts a Moncada per tràfic de cocaïna

La Guàrdia Civil ha detingut a Moncada a una dona de 57 anys i al seu fill, de 33, per un presumpte punt de venda de cocaïna. Es van trobar 21 grams, més de 1.000 euros i diversos telèfons.

Detingut un veí d’Elda pel robatori de 2.000 metres de cable en municipis d’Albacete

La Guàrdia Civil ha detingut a un veí d'Elda com a presumpte autor del robatori de 2.000 metres de cable de coure de l'enllumenat en quatre municipis d'Albacete. També se li atribuïx el furt de 40 litres de gasoil en Bonete.

Detingut un veí d’Elda per robar 2.000 metres de cable d’enllumenat en quatre pobles d’Albacete

La Guàrdia Civil ha detingut a un veí d'Elda acusat de sostraure 2.000 metres de cable de coure de l'enllumenat públic en quatre municipis d'Albacete i de furtar 40 litres de gasoil.