27.8 C
València
Dimarts, 1 juliol, 2025

Dos policies li salven la vida a una xica a punt de morir dessagnada en València

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Este matí de dilluns, cap a les 11.15 hores, diferents agents de la Policia Nacional han conseguit salvar la vida d’una xica de 32 anys, que estava perdent molta sang en el portal de la seua casa, en el districte de Russafa, en la ciutat de València, a causa d’haver-se seccionat els plans de la mà en clavar-se un vidre.

Segons han informat fonts policials, els agents han sigut comissionats per la Sala 091 perquè es dirigiren a una direcció del districte de Russafa, ja que un testimoni havia sentit a una dona cridar i seguidament vore com es trencaven uns vidres

 

Els policies s’han dirigit ràpidament al lloc a on han localitzat en el replà de la direcció aportada, a un home subjectant a una xica inconscient que estava perdent molta sang per l’avantbraç dret, que el tenia enrotllat en una tovallola.

 

Els agents han practicat un torniquet a la xica

Immediatament i davant la gravetat de la situació, els dos policies li han practicat un torniquet en este braç amb el cinturó interior d’un dels policies, i han contingut així l’hemorràgia i han conseguit recobrar la consciència de la víctima.

 

Al cap de pocs minuts ha arribat una altra patrulla que li ha aplicat un nou torniquet, retirant-li l’anterior, i han mantingut les constants de la xica de 32 anys a la que han conseguit mantindre desperta fins a l’arribada de l’indicatiu sanitari, que l’ha traslladat a un hospital, manifestant la doctora que s’havia seccionat els plans de la mà i que gràcies als torniquets la víctima seguia amb vida.

Posteriorment, els agents han descobert que la xica s’havia produït les lesions, pel que pareix, per donar-li un colp al cristall d’una porta, que s’ha trencat, i açò li ha produït els talls.  A conseqüència d’este fet, la víctima ha perdut el coneixement poc temps després, ja que perdia molta sang, fins a l’arribada dels policies.

Últimes notícies

Mor un home de 32 anys després d’apunyalament en una plaça d’Elx

Un home de 32 anys va morir després de ser apunyalat en el coll en la plaça Primer de Maig, a Elx. La policia busca testimonis per a esclarir l'homicidi.

Rescaten a una senderista deshidratada amb presíncope en el Penyal d’Ifach durant onada de calor

Una senderista ha sigut rescatada en el Penyal d'Ifach després de deshidratar-se i patir símptomes de presíncope mentres descendia. El rescat es va dur a terme amb un helicòpter i va ser evacuada en ambulància a causa de l'onada de calor que afecta a Alacant.

Salomé Pradas amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració judicial

L'advocat de Salomé Pradas, exconsellera de Justícia valenciana, amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració en el cas dana, destacant l'omissió de preguntes i cites legals clau.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en una furgoneta

Un home de 45 anys va ser arrestat a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en un compartiment metàl·lic dins d'una furgoneta. La Policia Nacional va intervindre després de detectar una conducta sospitosa durant una inspecció rutinària.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en furgoneta

La Policia Nacional arresta a un home amb 30 quilos de cocaïna amagats en un compartiment ocult dins d'una furgoneta a La Pobla de Vallbona, València.

Roberto Bautista cau en primera ronda de Wimbledon davant Cameron Norrie

Roberto Bautista perd enfront de Cameron Norrie en primera ronda de Wimbledon 2025 amb un marcador de 6-3, 3-6, 6-4 i 7-6.

La Policia descarta vincle entre el robatori a Benidorm i el cas judicial de Koldo García

La Policia Nacional considera que el robatori patit a la casa de la mare de Koldo García a Benidorm és un fet fortuït sense connexió amb el cas judicial que involucra al seu fill.

Pla Endavant per a la Comunitat Valenciana: 29.000 milions per a previndre futures DANA i consolidar la recuperació

El Pla Endavant de la Comunitat Valenciana, amb una inversió de 29.000 milions, busca consolidar la recuperació després de la DANA d'octubre i previndre futures catàstrofes.