Anuncios

Satisfyer, l’estimulador de clítoris que arrasa entre les dones estos Nadals

Què és Satisfyer i com funciona

Què és Satisfyer i com funciona | València Diari

 

El joguet sexual Satisfyer Pro 2 Next Generation és, sense dubte, la novetat d’este any pel que fa a plaer sexual, que està arrasant entre amics, companys de feina, internet, etc. i donant molt a parlar gràcies als testimonis de les dones que el proven, que asseguren obtindre un plaer extrem, arribant a l’orgasme femení en qüestió de segons.

 

Anuncios

El que caracteritza este nou instrument dissenyat per al plaer femení és que es tracta d’un estimulador de clítoris, que assegura l’orgasme femení en totes les dones que el proven sense que ni tan sols haja d’entrar en contacte directe amb este òrgan tan sensible.

 

Com funciona Satisfyer?

Satisfyer no ocupa pràcticament lloc, és una peça de 16 cm aproximadament i de molt fàcil maneig, que es pot portar en el bolso sense que es note i que és molt silenciós, cosa que també és important.

 

Satisfyer Pro 2 next és un estimulador femení molt eficaç

Satisfyer Pro 2 next és un estimulador femení molt eficaç | València Diari

 

A demés, funciona amb una pila interna que és recarregable amb un USB i que s’unix magnèticament a l’instrument, cosa que li aporta una qualitat innovadora a este ‘gadget’: és resistent a l’aigua. Sí, Satisfyer es pot utilitzar en la banyera amb tota la tranquil·litat del món mentres una disfruta d’un bany relaxant.

 

El funcionament de Satisfyer Pro 2 Next Generation és molt senzill i s’adapta als gustos de tot el món, ja que disposa de dos botons: un per a encendre i apagar i l’altre per controlar els 11 nivells d’intensitat de les ones que estimulen el clítoris. Satisfyer no funciona a través del contacte directe amb esta part tan sensible del cos, sinó que ho fa amb pulsacions en l’aire que provoquen una pressió i un moviment en el clítoris que acaba produint l’orgasme.

 

Per tant, la manera d’utilitzar-lo és molt senzilla, col·locar-lo molt prop de la zona íntima, pressionar la intensitat desitjada i disfrutar. D’esta manera, Satisfyer s’ha convertit en l’estimulador de clítoris més innovador i ben valorat, que arreplega els millors testimonis en qüestió de plaer sexual femení.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.

L’administrador de Fraorgi compareixerà en la comissió sobre les vivendes dels Naus a Alacant

La comissió municipal d'Alacant que investiga possibles irregularitats en les adjudicacions de les vivendes públiques dels Naus citarà a l'administrador únic de Fraorgi el pròxim 8 de juny, al costat d'altres intervinents en el procés.

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.

Sanitat cobrix totes les places EIR d’Infermeria i incorpora a 194 residents en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha cobert el 100% de les places de formació especialitzada en Infermeria, la qual cosa permetrà incorporar a 194 residents EIR als centres sanitaris de la Comunitat Valenciana durant els pròxims dos anys.

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.
Anuncios