Satisfyer, l’estimulador de clítoris que arrasa entre les dones estos Nadals

Què és Satisfyer i com funciona

Què és Satisfyer i com funciona | València Diari

 

El joguet sexual Satisfyer Pro 2 Next Generation és, sense dubte, la novetat d’este any pel que fa a plaer sexual, que està arrasant entre amics, companys de feina, internet, etc. i donant molt a parlar gràcies als testimonis de les dones que el proven, que asseguren obtindre un plaer extrem, arribant a l’orgasme femení en qüestió de segons.

 

El que caracteritza este nou instrument dissenyat per al plaer femení és que es tracta d’un estimulador de clítoris, que assegura l’orgasme femení en totes les dones que el proven sense que ni tan sols haja d’entrar en contacte directe amb este òrgan tan sensible.

 

Com funciona Satisfyer?

Satisfyer no ocupa pràcticament lloc, és una peça de 16 cm aproximadament i de molt fàcil maneig, que es pot portar en el bolso sense que es note i que és molt silenciós, cosa que també és important.

 

Satisfyer Pro 2 next és un estimulador femení molt eficaç

Satisfyer Pro 2 next és un estimulador femení molt eficaç | València Diari

 

A demés, funciona amb una pila interna que és recarregable amb un USB i que s’unix magnèticament a l’instrument, cosa que li aporta una qualitat innovadora a este ‘gadget’: és resistent a l’aigua. Sí, Satisfyer es pot utilitzar en la banyera amb tota la tranquil·litat del món mentres una disfruta d’un bany relaxant.

 

El funcionament de Satisfyer Pro 2 Next Generation és molt senzill i s’adapta als gustos de tot el món, ja que disposa de dos botons: un per a encendre i apagar i l’altre per controlar els 11 nivells d’intensitat de les ones que estimulen el clítoris. Satisfyer no funciona a través del contacte directe amb esta part tan sensible del cos, sinó que ho fa amb pulsacions en l’aire que provoquen una pressió i un moviment en el clítoris que acaba produint l’orgasme.

 

Per tant, la manera d’utilitzar-lo és molt senzilla, col·locar-lo molt prop de la zona íntima, pressionar la intensitat desitjada i disfrutar. D’esta manera, Satisfyer s’ha convertit en l’estimulador de clítoris més innovador i ben valorat, que arreplega els millors testimonis en qüestió de plaer sexual femení.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.

El Tribunal de les Aigües, reafirmat com a símbol viu de la identitat valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el Tribunal de les Aigües com a llegat viu de la Comunitat Valenciana, model universal de governança i símbol d’identitat valenciana, en rebre la blusa de síndic d’honor i la medalla de plata de la institució.